دانلود و خرید کتاب حرکت از صفر تا یک؛ ملاحظاتی در رابطه با شرکت‌های نوپا و اینکه چگونه آینده را بسازید پیتر تیل ترجمه محسن خضری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حرکت از صفر تا یک؛ ملاحظاتی در رابطه با شرکت‌های نوپا و اینکه چگونه آینده را بسازید اثر پیتر تیل

کتاب حرکت از صفر تا یک؛ ملاحظاتی در رابطه با شرکت‌های نوپا و اینکه چگونه آینده را بسازید

معرفی کتاب حرکت از صفر تا یک؛ ملاحظاتی در رابطه با شرکت‌های نوپا و اینکه چگونه آینده را بسازید

«حرکت از صفر تا یک» نوشته پیتر تیل و بلیک مسترس، کتابی با موضوع کارآفرینی است که ملاحظاتی را در رابطه با شرکت‌های نوپا و اینکه چگونه آینده را بسازید مطرح می‌کند. در این اثر کارآفرینان نوپا می‌آموزند که چگونه کسب‌وکار خود را از همان ابتدا محکم و موفق بنیان‌گذاری کنند. پیتر تیل در مقدمه کتاب می‌گوید: این کتاب برگرفته از یک ماده درسی در رابطه با شرکت های نوپا است که در سال۲۰۱۲ در « استانفورد» تدریس کردم. دانشجویان دانشگاه می‌توانند در تخصص‌های معدودی مهارت زیادی به دست آورند اما بسیاری از آنها هرگز یاد نمی‌گیرند که با آن مهارت‌ها در دنیای بازتر چه کاری انجام دهند. هدف اول من از آموزش کلاس این بود که به دانشجویان خود کمک کنم ورای خطوطی را مشاهده کنند که به وسیله تخصص‌های آکادمیک گذاشته شده و آینده وسیع‌تری را ببینند که در انتظار خلاقیت آنهاست. یکی از این دانشجویان به نام «بلیک مسترز» یادداشت‌های کلاسی را که دور از محیط دانشگاه منتشر شده بود جمع‌آوری کرد و در رابطه با صفر به یک با او کار کرده‌ام که یادداشت‌ها را برای طیف گسترده‌تری از خوانندگان بازنویسی کند.»

نظرات کاربران

مهدی
۱۳۹۸/۰۱/۱۲

سلام، دوستان درباره ترجمه دیگه کتاب از راهله یوسف زاده و واسع علوی گفته بودن خیلی ترجمه ضعیفی داشته لطفا اگه کسی این نسخه رو خونده نظرشو بگه. ممنون.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

حجم

۱۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان