دانلود و خرید کتاب برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط دیویددبلیو اندرسون ترجمه ابوالفضل دانایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط اثر دیویددبلیو اندرسون

کتاب برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط

معرفی کتاب برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط

کتاب‌های زیادی در مورد تئوری‌های بازاریابی وجود دارند، اما تعداد کمی از آنها مؤلفه‌های کاربردی قابل اجرایی دارند. کتاب برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک، کتابی مناسب برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط است. این کتاب، از تئوری‌های بازاریابی و رویه‌های عملی و اجرایی استفاده کرده است و به صاحبان کسب‌وکاراهایی در مقیاس کوچک تا متوسط یا فعالان بازاریابی، یک روند تجربی کامل را ارائه می‌دهد که به برنامۀ بازاریابی درست برسند. همچنین این کتاب، می‌تواند رویه‌ای مناسب برای تجارتی شخصی باشد.

این کتاب حاصل سی سال تجربۀ نویسنده، دیوید اندرسون، در بازاریابیِ محصولات و خدمات در سطح داخلی و بین‌المللی است.

نظرات کاربران

reyhane
۱۳۹۹/۰۲/۱۲

اطلاعات این کتاب، کاملا قدیمی هستند و میتونم بگم که فقط 10 درصدش الان به درد میخوره. نویسنده هیچ اعتقادی به اینترنت نداره و فقط یک صفحه در موردش نوشته که در نصف اون یک صفحه هم از عدم اعتمادش

- بیشتر
مازیار
۱۳۹۸/۰۱/۲۷

کتابی مناسب برای تدوین برنامه بازاریابی، که به صورت گام به گام هر مرحله از فرایند برنامه‌ریزی را پیش می‌برد. به نظر من، این کتاب برای شرکت‌های کوچک و نوپا که احتمالا برنامه بازاریابی توسط یک نفر تدوین می‌شود مناسب

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
بعد از تعیین هدف‌ها، باید استراتژی‌هایی را برای رسیدن به این هدف‌ها به وجود آورید. استراتژی‌ها «چگونگی و نحوه رسیدن» به هدف‌هایتان را نشان می‌دهند.
مازیار
یک طرح کلی از یک برنامه بازاریابی، دربردارنده اجزای زیر است: - تمرکز و یا مأموریت و یا رسالت یک شرکت؛ - ماتریس SWOT و تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات (هم برای خودتان و هم برای رقیب‌هایتان)؛ - هدف‌ها و استراتژی‌های معیّن به صورت کلی و همچنین برای هر خط تولید یا محصول؛ - تاکتیک‌های معیّن به صورت کلی و برای هر خط تولید یا محصول؛ - یک برنامه به‌منظور اینکه بازاریابی به بخشی از فرهنگ شرکت شما تبدیل شود؛ - یک فرایند سنجش برای برآورد موفقیت هر بخش از برنامه؛ - یک فرایند برای اصلاح برنامه در صورت ضرورت و تکرار فرایند.
مازیار
بازاریابی برای یک تجارت به میزان قابل توجهی شبیه به آغاز یک سفر است. احتمالاً شما یک سفر مهم و پرهزینه را بدون یک برنامه آغاز نخواهید کرد. شما حداقل یک مقصد را در نظر خواهید گرفت.
مازیار
است. گام‌هایی برای آماده‌ساختن یک برنامه بازاریابی موقعیت فعلی خود را مشخص کنید قبل از اینکه سفر خود را شروع کنید، لازم است شرایط و موقعیت کنونی خود را ارزیابی کنید. اغلب ما، نخستین تأکید خود را بر روی نظرات و عقاید خود قرار می‌دهیم و نه بر اساس حقایق و واقعیت‌ها. در تجارت، حقایق و واقعیت‌ها باید همیشه بر نظرات، عقاید و برداشت‌های شخصی ارجح باشند. درحقیقت، شما بدون داشتن اطلاعات نمی‌توانید یک تصمیم منطقی و آگاهانه بگیرید.
ayida maghooli
«بقا برای یک سال» یک هدف نیست. داشتن هدف‌هایی بدین شکل بلافاصله منجر به شکست می‌شود. باید درک و بینش خود را بر روی یک هدف خاص قرار دهید و سپس تمام تلاش و منابع خود را برای رسیدن به آن هدف بدون هیچ انحرافی به کار بگیرید.
مازیار
تغییر در بستر یک رابطه اتفاق می‌افتد. بازاریابان با تمرکز بر ایجاد، تقویت و حفظ‌کردن ارتباط، می‌توانند به‌وسیله رسانه‌ها و بازاریابی، رفتارها را تغییر دهند.
mobtaker61

حجم

۳۵۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۷ صفحه

حجم

۳۵۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۷ صفحه

قیمت:
۴,۹۰۰
تومان