دانلود و خرید کتاب خواب آخر ابوذر آهنگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خواب آخر اثر ابوذر آهنگر

کتاب خواب آخر

نویسنده:ابوذر آهنگر
انتشارات:نشر روزگار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خواب آخر

در مقدمه «خواب آخر» نوشته‌ی «ابوذر آهنگ» آمده: «رمان و یا به عبارتی همان صورت نو شده‌ی قصه‌های بلند شب‌ها و روزهای دراز انسان، هزار صورت دارد. و این نوشته یکی از آن صورت‌هاست. صورتی آغشته با رنج، غربت و کابوس. و به همان نسبت هم نامأنوس، شگفت انگیز و وهمناک. درست مثل خود زندگی.» برشی از داستان : «تمام هستی من یک نگاه بود، یک نگاه تند ولی سبز و اغواگر و درست به سانِ مرگ، نگاهی تازه‌تر داشت. سبزتر، اغواکننده‌تر ... و تندتر. به عریانیی یک احساس تازه. و همیشه گفتی باران می‌بارید، یک روند و بی‌وقفه ... و همه‌جا سبز می‌شد و همه‌چیز سبز می‌شد و چشمی بود که در تمام روزهای بارانی بارانِ سبز می‌ریخت... آسمان را هم سبز می‌کرد و هم دنیای مرا.»

نظرات کاربران

سما
۱۳۹۸/۰۶/۱۷

درکش نکردم متنش خوب بود ولی من گیج شدم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
خواب نیستی، خواب می‌بینی. خوابی. بیدار می‌شوی. گویی همه چیز را در خواب می‌بینی. تو یک نقطه‌ی بزرگی در انتهای حرف‌های‌ات. چه می‌شد اگر همه چیز در آن نقطه که هستی، باز می‌ایستاد و تو می‌توانستی باز همان خودت را ببینی که نیستی.
n re
صدای آشفته‌ای می‌پرسید: مردن درد دارد؟ حس دارد؟ عینی است یا در ذهن؟ مردن در کجا اتفاق می‌افتد، درست پس از نفس نکشیدن یا درست پیش از آخرین نفس کشی؟
n re

حجم

۳۰۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۳۰۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان