دانلود و خرید کتاب ۱۰ روز تا داشتن کودکی سازگارتر و آرام‌تر جفری برنشتاین ترجمه ویدا لطفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰ روز تا داشتن کودکی سازگارتر و آرام‌تر اثر جفری برنشتاین

کتاب ۱۰ روز تا داشتن کودکی سازگارتر و آرام‌تر

معرفی کتاب ۱۰ روز تا داشتن کودکی سازگارتر و آرام‌تر

«۱۰ روز تا داشتن کودکی سازگارتر و آرام‌تر» یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی «کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان» است که دکتر جفری برنشتاین آن را نوشته‌است. همه می‌دانیم که تربیت فرزندان کار آسانی نیست، به خصوص که کودکمان ناسازگار باشد. گاهی ارتباط با کودک آنقدر سخت می‌شود که والدین را دچار خستگی و فرسودگی می‌کند. وقتی فرزندی دچار بی‌قراری می‌شود و برای کوچکترین خواسته‌هایش هم با بدخلقی پافشاری می‌کند چگونه باید با او برخورد کنیم؟ باید زمان زیادی بگذاریم تا ببینیم چه عاملی باعث به‌وجود آمدن ناسازگاری در کودک می‌شود و این عصبانیت شدید از کجا می‌آید؟ چه عاملی باعث می‌شود او ناگهان عصبی شود و رفتار تلافی‌جویانه از خود نشان دهد؟ اگر چنین مشکلاتی را با کودکتان داشته‌اید و دارید. این کتاب بهترین راه چاره برای شما است. با خواندن این کتاب خواهید فهمید چرا کودکان بی‌قرار و ناآرام، بدرفتاری می‌کنند، چرا ناآرامی و بی‌قراری آنها خانواده را مضطرب و پریشان می‌کند. همچنین مرحله به مرحله می‌آموزید چگونه رفتارهای ناآرام و بی‌قرار را در کودکتان کاهش دهید و رابطه خودتان را با او بهتر کنید. این اثر پیشنهادها و تمریناتی به شما می‌دهد تا رفتار خود را بررسی کنید و عملکردی سازنده‌تر در برابر کودکتان داشته‌باشید. با خواندن و به کارگیری صبورانه این برنامه تربیتی ۱۰ روزه قطعا به نتایج مطلوبی خواهیدرسید. دکتر برنشتاین برای هرکدام از این ده روز برنامه‌ای دقیق و مشخص شده دارد که می‌تواند کودک شما را سازگارتر و آرام تر کند.
کلیدهای شناخت و رفتار با دختر‌ها
نانسی ال اسنایدرمن
فرزند دوم، پیامدها و راه حل ها
مگ زویبک
چگونه به کودک خود نه بگوییم
زه‍را ج‍ع‍ف‍ری‌
کلیدهای رفتار با کودک چهارساله
مری والاس
کلیدهای پرورش فرزند شاد‬‌‫
لیزا مکورت
والدین قطعاً تأثیرگذارند
ستاره بابایی
کلیدهای تربیت کودک حرف‌شنو
الیزابت پنتلی
کلیدهای پرورش فرزندان امیدوار و موفق
دای‍ان‌ م‍ک‌درم‍ت‌
انضباط بدون گریه
الیزابت پنتلی
کلیدهای رفتار با کودک سه ساله
سوزان ای. گاتلیب
کلیدهای پرورش هوش اخلاقی در کودکان و نوجوانان
میشل بربا
کودک و حد و مرزهایش
هنری کلاود
کلیدهای تربیت و رفتار با پسرها
استیو بیدولف
کلیدهای پرورش هوش عاطفی در کودکان و نوجوانان
جان گاتمن
فرزندپروری بدون شرط
الفی کهن
کلیدهای پرورش احساس امنیت در کودکان و نوجوانان
استنلی‌گرین اسپن
کلیدهای رفتار با کودک سرسخت
رابرت مکنزی
‌‫۱۰۱ بازی برای حضور ذهن‬‬: به همراه معماهایی برای کودکان
آلیسون بارتل
کلیدهای تربیت فرزند قدرشناس
امی‌مک کریدی

نظرات کاربران

زهرا
۱۳۹۸/۰۹/۰۲

خب من فکر میکردم این کتاب برای همه بچه ها مناسب باشه،اما با خوندنش متوجه شدم بعضی بچه رفتار باهاشون انقدر سخت و فرسایشی هست که حتی نام خاصی در روانشناسی بهشون اطلاق میشه.پس فکر نکنین اگر بچه تون دو

- بیشتر
رهگذر خورشید
۱۳۹۸/۰۲/۳۱

برای والدینی که با بچه های ناسازگار سرو کله میزنند بشدت توصیه میشه

زینب سلیمیان
۱۴۰۲/۱۱/۲۴

کتاب خوندن داخل موبایل سخت بود اما فونت و کیفیت طاقچه خوبه واقعا ولی اگه این امکان بود که نکته هایی که دلمون میخواد رو مثل کتاب میتونستیم زیرشون خط بکشیم خیلی عالی و باحال می شد

mitra
۱۳۹۹/۰۹/۲۴

نویسنده کتاب با بیان واضح و ساده و مثالهای ملموس،وبا استفاده از تجربیات شخصی در حرفه اش راه کارهای خوبی برای والدین جهت داشتن ارتباط مفید و موثر با فرزندان ارائه داده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
از آنجا که همه کودکان به تعلق نیاز دارند تا حس کنند پذیرفته شده‌اند و مادر و پدر آن‌ها را می‌خواهند، اگر دوست داشتن و پذیرش کودک را مشروط کنید، باعث می‌شوید عزت نفس او کمتر شود.
zohre
وقتی قرار است کودکتان را درک کنید، نباید از او انتظار بیش از حد داشته باشید،
رهگذر خورشید
زمانی که شما حس می‌کنید عصبانی یا خسته هستید چون کودکتان شما را آزرده کرده است یا نتوانستید به‌خاطر او یک کار مهم را انجام دهید، یک نفس عمیق بکشید و یادتان باشد نیازهای کودک بر نیازهای شما ارحجیت دارد.
رهگذر خورشید
«هیچ چیز به اندازه عشق ورزیدن به کودکتان اهمیت ندارد.» خیلی مهم است که همه تلاشتان را بکنید تا از طریق حرف‌ها و اعمالتان به کودک بفهمانید او را دوست دارید و برایش ارزش قائل هستید. حالا شما توانمندی‌هایی به‌دست آورده‌اید که می‌توانید به کمک آن‌ها رفتارهای بی‌قرار و ناآرام کودک را کاهش دهید. تلاش کنید تا حد ممکن پذیرش کودکتان آزادانه و بدون قید و شرط باشد.
zohre
هیچ چیزی که دیگران انجام می‌دهند به‌خاطر شما نیست...» این یک مسئله هوشمندانه و باارزش است که باید در ذهن حفظ شود. اگر این مسئله را فراموش کنید و به آن فکر نکنید هر بار که بر سر کودک نافرمان خود فریاد می‌کشید به این دلیل است که رفتار او را خیلی خصوصی و شخصی تعبیر کرده‌اید. متوجه باشید که حتی اگر او شما را خشمگین یا تحریک کند این کار را به‌خاطر تضادهای درونی خودش انجام می‌دهد، نه شما. به‌خاطر داشتن این مطلب به شما کمک می‌کند تا خسته و نومید نشوید و خطر فریاد کشیدن را بسیار بسیار کم کنید.
zohre
کودک هر حرکت شما را زیر نظر دارد. همه تلاشتان را انجام دهید تا به او بفهمانید که تا چه اندازه برایتان اهمیت دارد، چه او از شما در این باره سؤال کند و چه سؤال نکند.
رهگذر خورشید
هر کودکی به نوعی رفتارهای منفی دارد و شما باید بین رفتارهای منفی طبیعی و رفتارهای بی‌قرار تمایز قائل شوید.
رهگذر خورشید
اگر شما مانند آیینه رفتارهای کودک را تقلید کنید و هنگامی که او بدرفتار است شما هم بدرفتار باشید و وقتی او خوب است شما هم خوش‌رفتار، در واقع اجازه داده‌اید کودک شما را اداره کند.
hoseinit
من والدین اندکی را می‌شناسم که عاشق کودکشان نیستند، اما والدین زیادی را می‌شناسم که کودکشان را درک نمی‌کنند. اغلب والدین معتقدند اگر آن‌ها کودکشان را دوست داشته باشند، کاملا به وظیفه خود عمل کرده‌اند و دیگر نیاز به هیچ چیز دیگری ندارند. اما والدینی که هیچ‌وقت یاد نمی‌گیرند چگونه آنچه را که در ذهن کودکشان است درک کنند، هرگز نخواهند توانست چرخه ناسازگاری کودکشان را درهم بشکنند.
fariba.

حجم

۵۰۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۵۰۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان