دانلود و خرید کتاب رقص قدرت؛ قصه‌ای اسرارآمیز از سیر و سفر معنوی برای یافتن خودواقعی سوزان گرگ ترجمه نفیسه معتکف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رقص قدرت؛ قصه‌ای اسرارآمیز از سیر و سفر معنوی برای یافتن خودواقعی اثر سوزان گرگ

کتاب رقص قدرت؛ قصه‌ای اسرارآمیز از سیر و سفر معنوی برای یافتن خودواقعی

نویسنده:سوزان گرگ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رقص قدرت؛ قصه‌ای اسرارآمیز از سیر و سفر معنوی برای یافتن خودواقعی

«رقص قدرت؛ قصه‌ای اسرارآمیز از سیر و سفر معنوی برای یافتن خودواقعی» سیر و سفر معنوی دکتر سوزان گرگ را به تصویر می‌کشد که با قدم‌گذاشتن در این راه به کشمکش‌های درونی‌اش غلبه کرد و با به دست آوردن اقتدار شخصی‌اش به چنان آرامشی دست یافت که کمکش کرد به هرآنچه می خواهد دست یابد. سوزان گرگ با این سفر معنوی به دنیایی که با دنیای او و برداشتش از ان تفاوت داشت زندگی خود را دگرگون کرد. بخشی از کتاب: احساس می‌کردم در مکانی دیگر با ماهیتی واقعی و مجزا هستم. چون به‌تازگی از منطقه روستایی ورمونت به کالیفرنیا آمده بودم، نقاشی‌های بزرگ و زنده مبارزان اُزتک و کارگران مکزیکی روی ستون‌های راه ورودی به محله مکزیکی‌ها باعث شده بود احساس کنم به دنیایی قدم گذاشته‌ام که کاملاً برایم ناآشناست. هرچند مضطرب و هیجان‌زده بودم، چون به زنی به نام مری که منتظرش بودم اعتماد داشتم، ترس آن‌قدرها بر وجودم غلبه نکرده بود. چند هفته پیش که به اشتباه به کلیسایی مربوط به روحیون رفته بودم، او را اتفاقی ملاقات کرده بودم. این اثر کتابی است الهام‌بخش برای هرکسی که بخواهد به خواسته‌هایش برسد.

نظرات کاربران

میکائیل صلاحی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲

در نوع خودش واقعا کتاب جالب و مفید و خوبیه و برای کسانی که نیم نگاهی به تحول و بنیان جنبش عصر جدید دارند و به عرفان و سیر و سلوک باطنی از نوع مدرن و امروزی هم علاقه نشون

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
مرکز معنوی خود را پیدا کنید، از آن نیرو بگیرید، عشق بورزید، دریچه قلبتان را باز کنید، آهسته گام بردارید و با لذت بخندید.
میکائیل صلاحی
دنیای خود را چگونه می‌بینید؟ ……………………………………………………………………… آیا خود را بخشی مهم از کائنات می‌دانید یا احساس می‌کنید از آن جدا هستید؟ ………………………………………………………………………. به نظر شما دنیا مکانی امن است یا خصمانه؟ ………………………………………………………………………. نقش شما در این دنیا چیست؟ قربانی یا قهرمان؟
q_zZl
در درون هر یک از ما صدایی خاموش وجود دارد. اگر مایل باشیم به آن گوش دهیم، پاسخ تمام پرسش‌هایمان را دارد.
میکائیل صلاحی

حجم

۲۹۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۲۹۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان