دانلود و خرید کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد پائولا هال ترجمه لیلا رسولی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد اثر پائولا هال

کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد

معرفی کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد

«بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد» کتابی از مجموعه «به زبان آدمیزاد» و نوشته پائولا هال است. پائولا هال روان‌درمانگری برجسته در زمینه‌ی روابط جنسی و زناشویی است که تابه‌حال با صدها فرد و زوج که در رابطه‌های خود دچار مشکلاتی بوده‌اند کار کرده‌است. او آموزش‌های لازم را در مؤسسه‌ی ریلِیت (Relate) دیده و مدتی با همان مؤسسه کار کرده‌است. او در حال حاضر به‌صورت خصوصی مشغول به کار است.

همه می‌دانند که رسیدن به عشق واقعی همیشه آسان نیست. همه‌ی ما هرازگاهی درباب مسائل مختلف، از شکستن چرخه‌ی جروبحث گرفته تا مهار کردن حسادت یا بهبود تعاملات جنسی، نیاز به توصیه‌های مفید داریم. در این کتاب توصیه‌ها و راهنمایی‌هایی خواهید یافت که کمک می‌کنند دست در دست هم در فراز و نشیب‌های زندگی زناشویی مسیر خود را بیابید. درباره‌ی تغییرات قابل پیش‌بینی زندگی مانند بچه‌دار شدن، عوض کردن خانه و بازنشستگی و همچنین شوک‌های ناگهانی که برخی افراد ناگزیرند با آن‌ها مواجه شوند، مانند فقدان عزیزان، از کار بیکار شدن و خیانت در این کتاب راهکارهایی خواهید یافت.

همچنین درباره‌ی مذاکره و حل مشکل غرولندهای هرروزه در مورد مسائلی که گاهی اوقات متوازن‌ترین و یکدل‌ترین خانواده‌ها را هم به چالش وامی‌دارد، مانند کارهای خانه، پول و بچه‌داری، نکاتی ارائه شده است. یک رابطه‌ی زناشویی شاد و رضایت‌بخش به زندگی بیشترِ آدم‌ها معنا می‌بخشد و برای کشف و لذت بردن از دنیایشان در آن‌ها انگیزه و شور می‌آفریند. همچنین روابط زناشویی مستحکم، شالوده‌ی یک زندگی خانوادگی امن و شاد و یک جامعه‌ی سالم است.

این کتاب قوت قلبی است که می‌تواند راهنمای شما در گذر از توفان‌های سهمگین زندگی، بحران‌های جدی زناشویی و هر چیز دیگری در این میان باشد. بنابراین، چه کشتی زندگی‌تان به صخره‌ها خورده باشد و چه نیت‌تان صرفاً تقویت رابطه‌ی زناشویی باشد این کتاب کمک می‌کند هر روز با هم به شادی زندگی کنید، بر مشکلات فایق آیید و از نو عاشق شوید.

نظرات کاربران

امید
۱۳۹۹/۰۲/۰۵

کامله، خوبه

Fatemeh Fatemi
۱۳۹۸/۰۸/۲۶

کتاب خوبی بود و‌ راهکارای عملی و متناسبی داشت توصیه میکنم بخونید

fkazemi
۱۳۹۷/۱۱/۲۸

فوق العاده کتاب خوبیه که هر چی جلوتر میره ارزش خوندن رو بیشتر میکنه حتما بهتون پیشنهاد میکنم مطالعه کنید

NikTanTeb@
۱۳۹۶/۱۱/۱۴

در اپلیکیشن های مختلف و کتاب های مختلف جستجو کردم و بلاخره این کتاب رو برای مطالعه در این زمینه انتخاب کردم , این کتاب بی نظیره حتی اگه فکر می کنید رابطتون عالیه(مثل خودم) بعد خوندن این کتاب می

- بیشتر
Amir ali
۱۳۹۷/۰۳/۰۳

کتاب خیلی خوبیه برای حل اختلاف ولی به تنهایی راهگشای اختلافات زوج‌ها نیست.

Rashfamm
۱۳۹۶/۱۰/۰۵

خیلی کتاب مفیدی میباشد تمام زوجها باید مطالعه کنند

مهدی تمدن رستگار
۱۳۹۶/۰۹/۲۸

کتاب بسیار مفید است. Mehdi Tamadon Rastegar

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
آلبرت اینشتین می‌گوید: «مردها با زن‌ها ازدواج می‌کنند با این امید که زنشان هرگز تغییر نکند. زن‌ها با مردها ازدواج می‌کنند با این امید که شوهرشان یک روز تغییر کند. و سهم هر دو گروه بدون استثنا ناامیدی است.»
NikTanTeb@
اگر با همسرتان جوری حرف می‌زنید یا رفتار می‌کنید که در خواب هم نمی‌بینید با کسی مثل رئیستان آن‌طور برخورد کنید از خودتان بپرسید چرا. همسر شما بیش از رئیستان شایسته‌ی ادب و احترام است، نه کمتر از او.
Javad
روابط زناشویی همیشه یک «فرایند در حال پیشرفت» است. این روابط هیچ‌گاه کامل نیستند، چون از دو فرد مجزا تشکیل شده‌اند که مدام در حال بزرگ شدن و تغییرند و در دنیایی به سر می‌برند که هیچ‌گاه یک‌جور نمی‌ماند. همچنان که زندگی تغییر می‌کند شما و همسرتان نیز مجبورید خود را تطبیق دهید و درباره‌ی قوانین و نقش‌های رابطه‌تان از نو به مذاکره بنشینید.
NikTanTeb@
«با دیگران آن‌گونه رفتار کن که دوست داری با تو رفتار کنند». اما پیروی از این شعار زمانی کارایی دارد که هردوی شما انتظار داشته باشید یک‌جور با شما رفتار شود. چنانچه طعنه زدن و دست انداختن در کودکی در خانواده‌ی شما تفریحی بی‌ضرر بوده باشد احتمالاً در بزرگسالی هم به آن واکنش نشان نمی‌دهید و اگر خُلق همسرتان به این خاطر تنگ شود تعجب می‌کنید.
NikTanTeb@
اگر اوضاع بدتر شد چه؟ یک واقعیت تلخ این است که روابط اغلب پیش از اینکه بهتر شوند بدتر می‌شوند. هم زدن آب برکه‌ای پر از گل‌ولای را تصور کنید: باید تمام آن گل‌ولای ته‌نشین‌شده در کف برکه به سطح بیاید تا یک بار برای همیشه بتوانید آب را تصفیه کنید. پرداختن به مشکلات ممکن است دردناک و سخت باشد، پس هردوی شما باید در طول این مرحله صبور باشید و تحمل کنید تا به مقصد برسید.
NikTanTeb@
اگر مصرّ هستید رابطه‌ی زناشویی خود را بهبود بخشید، پذیرفتن حقیقت رابطه‌تان و عشق به یکدیگر در مسیر پرپیچ‌وخمِ زندگی امری ضروری است.
کربلایی

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۶۲,۵۰۰
تومان