دانلود و خرید کتاب ۱۲ گام تا خوشبختی محمد سیدا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۲ گام تا خوشبختی اثر محمد سیدا

کتاب ۱۲ گام تا خوشبختی

معرفی کتاب ۱۲ گام تا خوشبختی

«۱۲ گام تا خوشبختی» نوشته محمد سیدا (-۱۳۴۷) کتابی است در زمینه موفقیت که دوازده مرحله برای رسیدن به احساس رضایت و خوشبختی در زندگی فردی و اجتماعی بیان کرده‌است. نویسنده، گام اول برای رسیدن به خوشبختی را دانستن معنای خوشبختی بیان می‌کند و به دنبال آن رها کردن زندگی گذشته با تلخی‌ها، دشواری‌ها و شکست‌ها و پیروزی‌هایش، گام دوم در رسیدن به حس خوشبختی است به دنبال این دو مرحله است که تفکر مثبت، آرامش، سلامتی و.... و درنهایت احساس رضایت و شادکامی حاصل خواهدشد: به هنگام عبور از خیابان زندگی، وقتی به سایه‌ها می‌رسید چه می‌کنید؟ می‌توانید آرام از کنار سایه‌ها عبور کنید و هنگام عبور چشمان‌تان را ببندید؟ یا سر را به‌سمتی دیگر برگردانید و بیندیشید که سایه‌ها، زندگی‌ام را تباه خواهند کرد؟! کی می‌توانم از آن‌ها خلاصی پیدا کنم. یا می‌توانید هنگام عبور، چشمان‌تان را باز کنید و با دقت درون سایه را نگاه کنید و به زوایای متفاوتی که اشیای اطراف‌تان ایجاد کرده پی ببرید؟ اگر با دقت نگاه کنید، می‌بینید که سایه‌ها به شما فرصت می‌دهند که کمی گام‌هایتان را کند کرده، با تأمل بیشتری به مسائل نگاه کنید. به این بیندیشید که سایه‌ها باعث می‌شوند روشنی و لذت درگیر شدن با چالش‌ها را بهتر دریابید. سایه‌هاست که ابهت و برجستگی و معنا را به زندگی هدیه می‌کند.

نظرات کاربران

Rezi#
۱۳۹۶/۰۹/۱۳

#خوشبختی توپی است که وقتی میغلتد بدنبالش میرویم و وقتی متوفق می ماند به آن لگد میزنیم. . .

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
پنج توپ کوچک در دستان شما گذاشته‌اند تا آن‌ها را با هم بچرخانید. نام این توپ‌ها: کار، خانواده، تندرستی روح و تندرستی جسم و دوستان است. اگر هر کدام از این‌ها از دست شما بیفتد، بازنده‌اید.
fateme j
بخش تاریک و در سایهٔ زندگی به ما کمک می‌کند تا روشنی‌های اصلی را ببینیم؛ روشنی‌ها و زیبایی‌هایی که اگر «سایه‌ها» نبود هرگز موفق به دیدنش نمی‌شدیم.
fateme j
«باید اعتراف کنیم که خوشبختی ما در اختیار خودمان است. وقتی در آفتاب ایستاده‌ایم، اگر پشت به خورشید کنیم، سایه را جلوی خود می‌بینیم و اگر روی خود را به طرف خورشید برگردانیم، جز نور صفا چیزی نمی‌بینیم.»
رزا
همیشه لازم نیست برای خوشبخت بودن به‌سختی تلاش کرد. گاهی فقط باید به زمین نگاه کنید و ببینید که روی زمین قرار دارید. ببینید که زنده‌اید و هنوز اجازه دارید زنده باشید. خوشبختی فقط یک قانون دارد: «از زندگی لذت ببرید.»
fateme j

حجم

۸۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۸۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان