دانلود و خرید کتاب سیر تا پیاز فضای مجازی معصومه نصیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیر تا پیاز فضای مجازی اثر معصومه نصیری

کتاب سیر تا پیاز فضای مجازی

معرفی کتاب سیر تا پیاز فضای مجازی

«سیر تا پیاز فضای مجازی» جلد سوم از مجموعه کتب شهروند هوشمند، به قلم معصومه نصیری (-۱۳۶۰) است. این کتاب به بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی و آسیب‌های احتمالی ناشی از آن می‌پردازد. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: تا به امروز و با اتکاء به تجربیات متعدد موجود، تمام تکنولوژیها و تحولات موثر زندگی بشری حتی در صورت تلاش برای رد، انکار و حذف راه خود را ادامه دادهاند. نگاه متکی بر تهدید دانستن شبکههای مجازی ما را از مرحله پیشگیری، تاکید و تقویت فرصتها دور کرده است. لازم است با تغییر نگرش با اتکاء بر ارتقاء سواد رسانهای خود و نسل آینده را به شهروندی هوشمند و توانمند برای مواجه با تحولات جدید آماده کنیم. باید تاکید کرد حذف همواره آسان ترین و در عین حال بزدلانه ترین روش برای مواجه با پدیده هاست. آنچه درباره فضای مجازی و حضور در این فضا اهمیّت دارد این است که بدانیم مهمترین کارکرد هر رسانه انتقال پیام از تولیدکننده به مصرف کننده یا همان مخاطب است. پس در استفاده فرصت گونه از این فضا باید بدانیم این پیام با چه هدفی و چگونه منتقل شده است و بناست روی ما چه تاثیر بگذارد. اگر بتوانیم پاسخ این سوالات را بیابیم درک خواهیم کرد همه این فضا میتواند فرصتی جهت رشد باشد و این تنها و تنها به خودمان و نحوه رویکردمان بستگی دارد.

نظرات کاربران

محدثه
۱۳۹۸/۰۷/۲۵

نقد من به کل کتابهای طاقچه هست. من برای پایان نامه ام نیاز به اطلاعات بیشتری مثل شماره صفحه و منابع بعد از هر پاراگراف هستم و طاقچه این امکان رو در اختیارم قرار نمیده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
اگر استفاده کنندگان از اینترنت نتوانند به مدت یک ماه دوری از اینترنت را تحمل کنند در معرض خطر اعتیاد به آن قرار دارند.
صابر
ما همانند گذشته در برخورد با هر پدیده نوظهور به‌خصوص از نوع رسانه‌ای‌اش، در مواجهه با فضای مجازی هم دچار افراط و تفریط شده و چشمانمان را بر روی واقعیت‌ها بسته و در برابر این فضا که علاوه بر جاذبه‌هایش دارای کارکردهای مفید بسیاری نیز است، جبهه‌گیری کرده‌ایم. به تعبیری دیگر، فقط تبعات سوء و منفی این فضا را مورد توجه قرار داده‌ایم و کارکردهای مثبت آن را به فراموشی سپرده‌ایم.
صابر

حجم

۵۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

حجم

۵۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان