دانلود و خرید کتاب چگونه احترام، ادب و حرمت گذاشتن را به کودکان بیاموزیم سوزان ابراین ترجمه فاطمه سادات موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه احترام، ادب و حرمت گذاشتن را به کودکان بیاموزیم اثر فاطمه سادات موسوی

کتاب چگونه احترام، ادب و حرمت گذاشتن را به کودکان بیاموزیم

معرفی کتاب چگونه احترام، ادب و حرمت گذاشتن را به کودکان بیاموزیم

«چگونه احترام، ادب و حرمت گذاشتن را به کودکان بیاموزیم» نوشته سوزان ابراین و ترجمه فاطمه سادات موسوی(-۱۳۶۴) است. در این کتاب روش‌هایی عملی و تجربی برای آموزش حرمت گذاشتن متقابل به کودکان بیان شده‌اند که کمک مفیدی در این راستا به والدین و مربیان خواهد بود. بخشی از کتاب: برای آموزش ادب و احترام به کودکان هیچ راهی بهتر از این نیست که مودب باشیم و به آنها احترام بگذاریم. در این صورت به او نشان می‌دهیم که مورد احترام بودن چه احساس خوبی به انسان می‌بخشد. و نیز کمک می‌کند که نسبت به دیگران دلسوز و مهربان باشد. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید به او ادب و احترام را نشان دهید. همیشه شنوندهی خوبی باشید. همه‌ی توجه خود را متوجه‌ی او سازید. هیچ‌گاه صحبتش را قطع نکنید (یا به اصطلاح وسط حرفش ندوید) یا در گفت‌وگوی با او متکلم وحده نباشید (به او هم اجازه صحبت بدهید). سعی کنید از دیدگاه او به مسائل نگاه کنید.قابل اعتماد باشید. وقت‌شناس باشید، به موقع برسید. مواظب تعهدات و مسوولیت‌های خود باشید. به وعده‌های خود عمل کنید. به او نشان دهید که به گفته‌های خود پایبند بمانید.
آموزش خانواده
ابوالفضل بختیاری
تربیت کودکان همیشه موفق
فریبا سبز چمنی
شیوه‌های تربیتی قاطعانه،‌ منطقی و متداوم
سوزان ابراین
آسیب‌های اجتماعی و فرزندان ما
حامد اختیاری
آموزش مهارت های اجتماعی به کودکان و نوجوانان
کیت فیتز سیمسونز
نکات اساسی در تشویق و تقویت یادگیری
کریستن. جی. آمانسون
مشق و تکلیف و نکات کلیدی
کریستن. جی. آمانسون
بلوغ جسمی و روانی در پسران، چالش‌ها، خطرات، روش‌ها، تربیت و افت تحصیلی
سیداصغر ساداتیان
بلوغ جسمی و روانی در دختران، چالش‌ها، خطرات، روش‌ها، تربیت و افت تحصیلی
سیداصغر ساداتیان
مهارت‌های زندگی (برای کودکان)
سیداصغر ساداتیان
بازی های آموزشی برای پرورش تفکر خلاق (۷ تا ۱۲ سال)
منیره عابدی
مهارت های اجتماعی در ارتباط میان فردی نوجوانان
حسین مینایی نیا
من پر از احساسات
ایمی جف
فرزندان طلاق از نوزاد تا هفده ساله (فرزندان طلاق ۲)
ام. گری نیومن
آموزش ۳۷ تجربه‌ی باارزش به کودکان پیش دبستانی
فاطمه سادات موسوی
کلیدهای رفتار با نوجوانان
دن‌ ف‍ون‍ت‍ن‍ل‌
آموزش‌های اوان سالگی؛ روش اشتاینر والدورف
علی حسین قاسمی
عزت نفس برای نوجوانان
تقوی ابراهیمی

نظرات کاربران

S
۱۳۹۹/۰۷/۲۵

تأکید نویسنده محترم در کتاب حاکی از این موضوعه که مؤثرترین روشی که والدین بتوانند فرزندانشان را به سمت و سوی رفتار احترام آمیز سوق دهند عملکرد خود آنهاست. همه می دانیم همواره بزرگسالان آینه ی تمام نمای کودکان هستند و

- بیشتر
Roghaye
۱۳۹۷/۰۵/۰۱

خوب ارزش خوندن دارن

رامین
۱۳۹۶/۰۹/۰۷

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
بهترین راه آموزش احترام به بچه‌ها، نشان دادن رفتار احترام‌آمیز به آنهاست. وقتی بچه‌ها احساس خوب مورد احترام بودن را تجربه کنند، به اهمیت آن نیز پی خواهند برد. بچه‌ها احترام را یاد می‌گیرند اگر والدین همواره در زندگی خود این قانون طلایی را رعایت کنند، «با دیگران همان طور رفتار کن که دوست داری دیگران با تو رفتار کنند».
S
جرات و جسارتش را بالا ببرید. به او توضیح بدهید؛ مهم است که نسبت به دیگران با ملاحظه و دلسوز باشد اما این به آن معنی نیست که برای خشنودی دیگران اصول اخلاقی و ارزشی‌اش را زیر پا بگذارد.
S
برای آموزش ادب و احترام به کودکان هیچ راهی بهتر از این نیست که مودب باشیم و به آنها احترام بگذاریم. در این صورت به او نشان می‌دهیم که مورد احترام بودن چه احساس خوبی به انسان می‌بخشد. و نیز کمک می‌کند که نسبت به دیگران دلسوز و مهربان باشد.
S
کدام دسته از کودکان بیشتر قربانی زورگویی می‌شوند؟ به طور کلی، بچه‌هایی که کوچک‌تر و خجالتی‌تر هستند و نیز در مقایسه با همسالان خود رفتارهای پرخاشگرانه کمتر در آنها دیده می‌شود، بوسیله‌ی بچه‌های زورگو سریع شناسایی می‌شوند. بچه‌ها با کمبودهای خاص- مخصوصاً آنهایی که دچار اختلال کمبود توجه و تمرکز بیش فعالی (ADHD) و یا دیگر نقص‌های یادگیری هستند- نیز بیشتر قربانی می‌شوند. زورگویان ممکن است بچه‌هایی را مورد هدف قرار دهند که تحت فشار یا اضطراب سریع به گریه می‌افتند، به راحتی بازیچه قرار می‌گیرند و به سرعت خواسته‌ی بچه‌های دیگر را انجام می‌دهند- اما تقریباً هر چیزی- هر چه قدر جزئی هم که باشد- می‌تواند توجه فرد زورگو را جلب کند.
S
کودکی که احترام دیده مواظب تعهدات و دانسته‌هایش هست و نیز با هم سن و سالانش به خوبی رفتار می‌کند.
S
برای آموزش ادب و احترام به کودکان هیچ راهی بهتر از این نیست که مودب باشیم و به آنها احترام بگذاریم.
Mina
در مدرسه به بچه‌ها احترام و ادب آموخته می‌شود، اما والدین بیشترین تاثیر را در میزان با ادب شدن فرزند خود دارند. به گفته‌ی کارشناسان، تا وقتی بچه‌ها ادب و احترام را در خانه نشان ندهند، در هیچ‌جای دیگر نیز نمی‌تواند مودب باشند.
Mina
بچه‌ها احترام را یاد می‌گیرند اگر والدین همواره در زندگی خود این قانون طلایی را رعایت کنند، «با دیگران همان طور رفتار کن که دوست داری دیگران با تو رفتار کنند». و از فرزندانشان نیز بخواهند به این قانون پایبند بمانند.
Mina

حجم

۱۹۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۱۹۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان