دانلود و خرید کتاب رازهایی درباره زندگی باربارا دی‌آنجلیس ترجمه هادی ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهایی درباره زندگی اثر باربارا دی‌آنجلیس

کتاب رازهایی درباره زندگی

معرفی کتاب رازهایی درباره زندگی

«رازهایی دربارهٔ زندگی که هر فردی باید بداند» نوشته باربارا دی‌آنجلیس(-۱۹۵۱)، نویسنده آمریکایی و مشاور خانواده است. این کتاب دربارهٔ آن چیزی است که همهٔ ما در زندگی آن را جستجو می‌کنیم. آزادی واقعی و درونی. آن نوع از آزادی و سبکبالی که قدیسان و عارفان همواره در طول تاریخ راجع به آن نوشته‌اند. این نوع از آزادی در به دست آوردن آنچه در نهایت از دست خواهید داد نیست. این نوع از آزادی تجربهٔ آنچه فانی و در نهایت تغییرپذیر است نیست. در عوض این نوع از آزادی برخاسته از دانش و توانایی کشف رضایت و خوشحالی و رضایت درونی خودتان و توانایی محفاظت و حمایت از خودتان، علی‌رغم تمامی پستی‌ها و بلندی‌ها و سختی‌های زندگی است. این آزادی از چگونگی ایجاد اتکا به نفس احساسی و معنوی سرچشمه می‌گیرد. آن گونه از اتکا به نفس که به شما امکان می‌دهد هر روز زندگی‌تان را با خوشحالی و توانایی و صلح و آرامش درونی بیشتری سپری کنید. مهم‌تر از همه، این نوع از آزادی از یافتن منبع امنیت و خوشحالی درونی‌تان نشأت می‌گیرد. خوشحالی‌ای که هیچ کس و هیچ چیز نمی‌تواند آن را از شما بگیرد. دی انجلس در خصوص این کتاب می‌گوید: «رازهایی دربارهٔ زندگی که هر فردی باید بداند» حاوی مهم‌ترین درس‌ها دربارهٔ زندگی است که ظرف سی سال گذشته در عمیق‌ترین و متحول‌کننده‌ترین سفرهای احساسی ـ معنوی خود آموخته‌ام. گرچه اطلاعات داده شده در این کتاب به آرامی و با صبر و حوصله و در عین حال با استمرار و مداومت تمام و طی زمانی طولانی در من شکل گرفته، هرگز نمی‌توانستم این کتاب را ده سال پیش، پنج سال پیش یا حتی دو سال پیش بنویسم. درست به مانند غذایی که باید روی آتش ملایم بماند تا جا بیفتد و خوشمزه‌تر شود، این کتاب نیز به بیست و چهار ماه گذشته احتیاج داشته تا طعم دلچسب و نهایی خود را پیدا کند.
هنر آرامش
هرمان شوارتس
هفت اصل موفقیت در ازدواج و زناشویی
جان گاتمن
آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ (چگونه تشخیص دهم که باید در رابطه‌ام بمانم یا بروم؟)
‌‫مایکل. اس.‬ برودر
زنانی که بسیار نگران‌اند
هالی هزلت استیونز
عشق را بجویید تا بیابید (عشق و شور زندگی)
باربارا دی‌آنجلیس
انتخاب عشق؛ ورود به رابطه‌ای جدید و آگاهانه
باربارا دی‌آنجلیس
رازهای زنان متأهل خوشبخت
اسکات هالتزمن
مشق اخلاق (دفتر دوم)
آیت‌الله العظمی مظاهری
بهانه‌ای برای بیکارها
رابرت‌لوئیس استیونسون
روابط رمانتیک پلی به سوی عشق الهی
باربارا دی‌آنجلیس
چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند: چگونه از دشمنی با خود دست بکشید
دبی فورد
چگونه خود با عظمتی بسازیم؟
دبی فورد
شهامت؛ مؤثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش عزت نفس (دبی فورد ۷)
دبی فورد
چرا زنان حرف می‌زنند و مردان فرار می‌کنند
پاتریشیا لاو
شجاعت: چیره شدن بر ترس و برانگیختن اعتماد به نفس
دبی فورد
حال خوب با هم
دیوید برنز
ده قدم تا نشاط
دیوید برنز
مشق اخلاق؛ دفتر پنجم
آیت‌الله العظمی مظاهری
قلّه هشتم
پیتر ون‌کیتس

نظرات کاربران

سپیده
۱۳۹۶/۱۲/۱۸

دکتر باربارا دی آنجلیس؛ روانشناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده در زمینه ی رشد شخصی است.آثار باربارا از پر فروش ترین کتابهای روانشناسی است که بیش از ۸ میلیون نسخه از آن فروخته شده است و در سراسر جهان به

- بیشتر
کتاب عشق من
۱۳۹۹/۰۳/۲۶

دوبار خوندم و حاضرم یکبار دیگر بخوانم

farshad
۱۳۹۶/۱۲/۰۳

این کتاب خوندم خیلی عالیه.. واقعا نگاه آدمو ب زندگی عوض میکنه

عباسی
۱۴۰۰/۰۹/۲۵

با خوندن این کتاب به معنای واقعی زندگیتون تغییر میکنه ،،واقعا این کتاب راز هایی رو میگه که حتما همه باید بدونن و بسیار کاربردی است تا الان کتابی به خوبی این کتاب نخونده بودم عالی تر از عالی 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

کاربر ۲۰۶۷۷۳۵
۱۴۰۰/۰۴/۲۲

کتاب خوبی بود و خیلی آرومم کرد ممنون از طاقچه

کتاب 1984
۱۴۰۱/۰۶/۰۲

بی نهایتش کنید:)

MOHSEN.RC2020
۱۴۰۱/۰۸/۲۳

در بینهایت قرار بدید لطفاً 🙏

فاتحی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹

بعد از خواندن کتاب مهمترین چیزی که هر وقت خوب نیستم از خودم میپرسم این است. چه کسی میتواند خوشحالی، خوشبختی و رضایتِ درونی من را از من بگیرد؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۸)
اگر رشد جاده‌ای باشد که می‌خواهید در آن به حرکت در بیایید، تغییر وسیلهٔ نقلیه‌ای است که باید سوار آن شوید تا شما را از «اینجا» به «آنجا» ببرد. اینکه این راه همیشه هموار نیست، دلیل نمی‌شود که از وسیلهٔ نقلیه بیرون بپرید.
محمدجعفر مغنی
آیا شما هرگز به یک حیوان وحشی اجازه می‌دهید داخل خانه‌تان این طرف و آن طرف بدود؟ آیا اجازه می‌دهید که مبلمان و اثاثیهٔ شما را خراب کند؟ آیا شما به یک بچهٔ سرکش و عصیان، در حالی که داد و فریاد می‌کند اجازه می‌دهید از این اتاق به آن اتاق بدود و سر راهش همه چیز را به هم بریزد و مزاحم کار شما بشود؟ البته که نه. با وجود این، اغلب ما به فکر و ذهنمان اجازه می‌دهیم هر طور دلش می‌خواهد، با توحش تمام مثل یک حیوان رام نشده و غیر اهلی یا کودکی عصیانگر و سرکش این طرف و آن طرف بدود و همه چیز را خراب کند و آرامش و صلح درون ما را به هم بزند و برای‌مان درد و رنج و زحمت زیادی درست کند.
Fatemeh_fmr
این گفته حقیقت دارد که قیافهٔ انسان در نهایت شبیه افکارش خواهد شد.
محمدجعفر مغنی
قرار نیست زندگی خیلی راحت و بی‌دردسر باشد. قرار نیست همه چیز عالی و بی‌عیب و نقص باشد. قرار بر این است که ما در اینجا با چالش‌هایی روبرو شویم. باید متحمل سختی‌ها و مصائبی شویم. ما برای این به اینجا آمده‌ایم که بیاموزیم. مشکل اینجاست که ما این حقیقت بزرگ را از یاد برده‌ایم. از یاد برده‌ایم که هدف زندگانی چیست. گویی انسان‌ها برای آمدن به این دنیا صف کشیده‌اند و در این فکر هستند که زمین، ییلاقی عالی و بی‌نظیر برای گذراندن تعطیلات است.
محمدجعفر مغنی
هنگامی که قلب خود را تشنهٔ عشق می‌یابید، تنها کاری که باید بکنید آن است که عشق بورزید. هنگامی که سوگوار عشقی هستید که هرگز نصیبتان نشده، تنها یک کار است که می‌توانید انجام دهید: عشق بورزید. هنگامی که به مانند مسافری تشنه لب در بیابان مانده‌اید و قلب و روح خود را تشنهٔ عشق می‌یابید، تنها یک چیز عطش‌تان را فر و خواهد نشاند: عشق. چنانچه راه عشق را برگزیده باشید به چیزی جز عشق نخواهید رسید.
seemorgh
هنگامی که با مشکلات مانند دشمن برخورد می‌کنیم هرگز به آن‌ها آن قدر نزدیک نمی‌شویم که هدایا و موهبت‌های نهفته و مستتر در آن‌ها را کشف کنیم. هرگز به مشکلات و موانع به عنوان فرصت‌هایی برای آموختن درس‌های مهم زندگی نگاه نمی‌کنیم.
محمدجعفر مغنی
شما هستید که بیشترین قدرت، تسلط و اِشراف را بر زندگی خود دارید. شما هستید که تصمیم می‌گیرید از آنچه اتفاق افتاده احساس خوشحالی و خوشبختی بکنید یا احساس بدبختی و درماندگی.
محمدجعفر مغنی
هنگامی که یگانه هدف ما در زندگی آن است که «به‌دست آوریم» و به موفقیت‌های بیشماری دست یابیم، همواره احساس شکست‌خوردگی خواهیم کرد چرا که همیشه همه چیز آن طور که ما برنامه‌ریزی کرده بودیم پیش نخواهد رفت. هنگامی که به زندگی به مانند کلاس درس نگاه کنید که در آن موفقیت، تغییر و رشد و تعالی انسانی معنا شده است، رویدادها و احساسات خود را با دید و نگرشی متفاوت ارزیابی خواهید کرد.
Maede Doust
بزرگ‌ترین دشمن شما همان ذهنتان است. باور کردنش خیلی سخت است اما واقعیت دارد
محمدجعفر مغنی
هنگامی که به گذشته نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که عمیق‌ترین و بامعناترین روزهای زندگی‌تان آن روزهایی نبوده که هیچ اتفاق بدی برایتان نیفتاد، بلکه روزهایی بوده که گفته‌اید: «چرا این بلاها سر من می‌آید!»
محمدجعفر مغنی

حجم

۳۴۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۴۱۹ صفحه

حجم

۳۴۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۴۱۹ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
۳۹,۹۵۰
۵۰%
تومان