دانلود و خرید کتاب جادوگر سفید حمیدرضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوگر سفید اثر حمیدرضا اردلان

کتاب جادوگر سفید

انتشارات:سنجاق
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جادوگر سفید

کتاب جادوگر سفید نوشتهٔ حمیدرضا اردلان و ویراستهٔ نسیم خان محمدی است. نشر سنجاق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است؛ کتابی در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی.

درباره کتاب جادوگر سفید

کتاب جادوگر سفید که ۹ فصل دارد، به شباهت کیهان با کامپیوتر، معرفت جادوگران، ارتعاشات، قدرت ذهن و ناخودآگاهی، روش‌هایی برای بالابردن ارتعاش، دوپامین‌های واقعی، خواب و رؤیابینی، مدیریت و دستیابی به انرژی‌های نهفته و نیز به چشم دلِ انسان پرداخته است.

نشر سنجاق زیرمجموعهٔ «طاقچه» برای ناشر- مؤلفان است. نشر سنجاق از صفر تا صد انتشار کتاب کنار مؤلفان و مترجمان است و آن‌ها را با ارائهٔ باکیفیت تمام خدمات لازم، پشتیبانی و همراهی می‌کند. این نشر سفارش انتشار کتاب و اثر در هر حوزه‌ای (داستان و رمان، کتاب‌های علمی، کتاب شعر، تبدیل پایان‌نامه به کتاب و…) را می‌پذیرد. کتاب‌ها با این انتشارات، منتشر می‌شوند، می‌توانند به‌دست میلیون‌ها مخاطب برسند و نویسنده می‌تواند با فروش کتابش درآمدی ماهانه کسب کند. این انتشارات برای افرادی است که می‌خواهند کتاب جدیدی منتشر کنند و برای افرادی است که پیش از این، کتابی منتشر کرده‌اند و اکنون می‌خواهند نسخهٔ الکترونیکی آن را منتشر کنند.

خواندن کتاب جادوگر سفید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جادوگر سفید

«خواب طلایی

صبح که بیدار می‌شیم قبل از اینکه روز خودمون را شروع کنیم همیشه یک‌چیزی هست که حداقل همهٔ ما دوست داریم توش بهتر باشیم و یدونه خوبشو داشته باشیم و اون هم یک خواب خوب و با آرامشه.

از اون‌جایی که یک‌سوم عمرمون رو در خواب هستیم به جای اینکه فقط حواسمون روی کمیت و تعداد ساعت‌هایی که می‌خوابیم باشه، چرا روی کیفیتش کار نکنیم تا بتونیم یدونه عمیق‌تر و بهترشو تجربه کنیم؟

خب این اول بستگی داره بخوایم خواب رو از چه نظر و زاویه‌ای بررسی کنیم. از دید علمی توصیه می‌شود که بزرگسالان هر شب حدود ۸ ساعت بایستی بخوابن، البته این عدد برای افراد و سنین مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

بر اثر حرکات آدمی در بیداری و فعالیت‌های روزانه، انرژی ذهن و بدن دچار تحلیل می‌شوند. حاصل این ضعف، درماندگی، سستی و خستگی است؛ بنابراین انسان نیاز به حالتی از جمله خواب دارد که این مشکلات را جبران کند.

خواب به بدن و مغز اجازه می‌دهد دوباره انرژی به دست آورند و خود را دوباره ترمیم کنند که این امر برای بدن بسیار حیاتی است. طبق نظریات، یکپارچه‌سازی حافظه و خاطرات، پردازش اطلاعات، رشد فیزیکی، ترمیم عضلات و بی‌شمار پردازش دیگر روی ناخودآگاهی در حین خواب اتفاق میفتد. خواب برای تقویت سیستم ایمنی و کمک به بدن در مبارزه با بیماری‌ها نیز بسیار ضروری است، ولی در این بخش بیشتر به دنیای خواب از دیدگاه فلسفی و یا کوانتومی می‌پردازیم.

وقتی ما بیدار هستیم برای زندگیمون هدف داریم. از صبح که پا میشیم هرکسی نسبت به نیازهای زندگیش چه از نظر کاری و چه شخصی فعالیت‌هایی را در برنامهٔ روزانه‌اش دارد و برای رسیدن به آن‌ها مجموعه‌ای از رفتارها را انجام می‌دهد. پس به طور نسبی و کلی زندگی ما هدفمند است و همیشه خواسته و یا نیازی وجود دارد که ما همواره به دنبال آن هستیم.

از اونجایی که به‌طور میانگین یک فرد در کل طول زندگیش چیزی حدود ۲۳۰ هزار ساعت را در خواب خواهد بود، با این اوصاف به نظر شما خواب هم می‌تونه هدفمند باشه؟

زیردریایی‌های مهم ارتشی در یک دورهٔ زمانی ممکن است به مدت حتی ۹۰ روز و یا بیشتر در زیر آب مستقر شوند. آن‌ها تنها زمانی به روی سطح آب و خشکی می‌آیند که سوخت موتورشان و یا غذای موجود در زیردریایی برای کارکنان در حال اتمام باشد. خب حالا برای یک زیردریایی کدوم قسمت هدفمندتر است؟ چرخیدن در زیر آب نسبت به وظیفه‌ای که دارد مهم‌تر است یا آمدن روی سطح خشکی؟

خب می‌بینیم که سوخت‌گیری و تهیهٔ غذا فقط در مواقع ضروری انجام می‌شود و تمام مسیر و هدف زیردریایی موندن در زیر آب است. پس برای یک زیردریایی، ماجراجوئی درعمق دریاها و اقیانوس‌ها هدف اصلی آن حساب می‌شود.

این مثال رو راجع به یک ماشین که قصد سفر به شهری دیگر را دارد هم می‌توان بیان کرد. پمپ بنزین و لحظهٔ کنارزدن برای غذاخوردن قسمتی از سفر است، اما اصل و هدف واقعی طی‌کردن جاده و رسیدن به مقصد نهایی است. خب، حالا به نظرتون خوابیدن اصل است یا بیداری؟

البته باز هم بستگی دارد از چه نقطه‌نظر و با چه بینشی به این»

کتابنامه توصیفی مدیریت علم، فناوری و نوآوری
سیدکمال طبائیان
شبکه‌های حسگر بی‌سیم و کاربردهای پزشکی
زینب مرادقلی
بنیان های روان شناختی و بیولوژیکی حافظه
امید ساعد
نقش سازمان های مردم نهاد در پیشگیری از جرم
الهام فیض آبادی
USEFUL PHRASES AND EXPRESSIONS FOR PUBLIC SPEAKING
مرتضی رزاقی
عشق شگفت انگیز
بنیاد کنفسیوسی چین
آزمایشگاه شیمی معدنی ۱ و ۲
فرحناز سلیمانی
محمدعلی کیست؟
جیمز باکلی جونیور
ایدئولوژی انقلاب اسلامی ایران
مریم سالاری سه دران
انسان محوری در طراحی پل های شهری
ثمر وثوق
الگوهای ارزیابی ترجمه
شهریار نیازی
در خواب
سیدکورش میرتقی
تمرینات فیتنس برای گروه های ورزشی خاص
فدریک هتفیلد
طراحی کمپین های تبلیغاتی
سیدامیر موسوی میرکلائی
آثار مخرب و منفی جنگ بر حقوق کودکان
مصطفی ایقانی
خانم جون و خاطرات دنیای مدرن
صدیقه هاشم زاده
جرعه ای از احساس و بختک غرور
فاطمه مرادی (پری)
English for the Students of Persian Literature
مسعود احمدی موسی آباد
کرونا و‌ گفتمان های ادیان ابراهیمی (ایمان، معنویت و مناسک)
حسن بشیر
خورشید
۱۴۰۳/۰۷/۰۶

خیلی خوب بود . پیشنهاد میکنم این کتاب رو ، واقعا ارزش خوندن داشت و محتوای کتاب مخصوص ادم هایی هست که به چگونگی این جهان فکر میکنند و علاقه مند هستن به سطح اگاهیشون اضافه بشه ، قطعا بعد

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان