دانلود و خرید کتاب تخت خوابت را مرتب کن! ویلیام اچ. مک ریون ترجمه آزاد تیموری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب تخت خوابت را مرتب کن!

کتاب تخت خوابت را مرتب کن!

ویراستار:زینب صفوی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تخت خوابت را مرتب کن!

کتابتخت خوابت را مرتب کن! نوشتهٔ ویلیام اچ. مک‌ ریون و ترجمهٔ آزاد تیموری و ویراستهٔ زینب صفوی است. انتشارات طلایه این کتاب را منتشر کرده است. نویسندهٔ این اثر ژنرال بازنشسته‌ٔ نیروی دریایی آمریکا است و در این کتاب از کارهای کوچکی که می‌توانند زندگی شما یا حتی دنیا را تغییر دهند، سخن گفته است.

درباره کتاب تخت خوابت را مرتب کن!

کتاب تخت خوابت را مرتب کن! حاصل تلاش ویلیام اچ. مک‌ ریون برای توضیح ده درسی است که در زمان آموزش خود در نیروی دریایی فرا‌گرفته است. او در این کتاب نحوهٔ بهره‌گیری خود از این درس‌ها را در مسیر تبدیل شدن به انسانی که اکنون هست، شرح داده و برای اشاره به افرادی که با نظم، تلاش، ممارست، افتخار و شجاعت خود الهام بخش او بوده‌اند، به وقایع و داستان‌های کوتاهی متوسل شده است. شما هم می‌توانید سوای از جایگاه خود، برای پشت سر گذاشتنِ چالش‌های زندگی، این درس‌ها را به کار ببندید. مک‌ریون در این کتاب از درس‌هایی سخن گفته که هیچ ربطی به جنسیت و سن وسال ندارند درس‌هایی که به پیروزی ما در مسیر چالش های زندگی کمک می کنند و برای همه به‌طور یکسان کاربرد دارند.

خواندن کتاب تخت خوابت را مرتب کن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر شما هم دوست دارید وظایف روزانه خود را درست و کامل انجام دهید و تمرین خودسازی کنید، این کتاب را بخوانید و به توصیه‌های مک‌ریون عمل کنید. اول تخت خوابتان را مرتب کنید.

درباره ویلیام اچ. مک‌ ریون

دریاسالار ویلیام اچ. مک‌ ریون (بازنشستهٔ نیروی دریایی ایالات متحده) با سربلندی و افتخار در نیروی دریایی خدمت کرد. او در ۳۷ سال خدمت خود در یگان ویژهٔ نیروی دریایی، در همهٔ سطوح فرمانده بود. آخرین مأموریت این دریاسالار ۴ ستاره فرماندهی همهٔ نیروهای عملیات ویژه ایالات متحده بود. او اکنون رئیس سیستم دانشگاه تگزاس است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان