دانلود و خرید کتاب ثروتی که نمی توان با پول خرید رابین شارما ترجمه غزال بیگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ثروتی که نمی توان با پول خرید اثر رابین شارما

کتاب ثروتی که نمی توان با پول خرید

نویسنده:رابین شارما
انتشارات:نشر گویا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ثروتی که نمی توان با پول خرید

کتاب ثروتی که نمی توان با پول خرید نوشتهٔ رابین شارما و ترجمهٔ غزال بیگی است. نشر گویا این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب هشت عادت پنهان برای زیستنِ باشکوه‌ترین زندگی.

درباره کتاب ثروتی که نمی توان با پول خرید

کتاب ثروتی که نمی توان با پول خرید، هشت عادت کمک‌کننده برای داشتن زندگی بهتر را در بر گرفته است. این کتاب به ما گفته است که هیچ پولی برای تأمین نیاز روح لازم نیست. نویسنده باور دارد که مهم‌ترین چیز در زندگی، موردی خاص نیست. هر چیزی که می‌خواهیم، همین‌جا مقابل ما قرار دارد. باد، باران، برف و خورشید را داریم؛ بنابراین اهمیتی ندارد که خانه‌ای بزرگ و ماشینی عالی نداریم. رابین شارما گفته است افراد بسیاری را می‌شناسد که با داشتن آن چیزها باز هم احساس خوشبختی نمی‌کنند. با او همراه شوید.

خواندن کتاب ثروتی که نمی توان با پول خرید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابین شارما

رابین شارما متولد سال ۱۹۶۵، نویسندهٔ محبوب کانادایی است. او وکیل سابق، سخنران، نویسنده و مجری معروف برنامه‌های تلویزیونی بوده و سال‌ها در زمینه‌ٔ توسعه‌ٔ فردی در حال نوشتن و آموزش به افراد مختلف بوده است. تحول رابین شارما در ۲۵سالگی او رخ داد؛ زمانی که تصمیم گرفت از کار وکالت کناره‌گیری کند و سخنران انگیزشی شود. او از سال ۱۹۹۴ بیش از ۱۰ کتاب منتشر کرده است. کتاب ارزشمند او «باشگاه ۵ صبحی‌ها» به‌عنوان یک شاهکار از رابین شارما در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست تحولی اساسی در مدیریت فردی ایجاد کند. کتاب دیگر او که آن هم با استقبال خوبی روبه‌رو شد، «راهبی که فراری‌اش را فروخت» نام دارد.

بخشی از کتاب ثروتی که نمی توان با پول خرید

«۱۵۶. دلیلی بزرگ‌تر از خودتان بیابید

روان‌شناس آبراهام مازلو به‌خاطر سلسله‌مراتب نیازهای انسان معروف است. اگر تابه‌حال آن را ندیده‌اید، این چارچوب مانند یک هرم است. در پایین هرم، اساسی‌ترین نیازهای انسان به‌عنوان «نیازهای فیزیولوژی» (مانند غذا و سرپناه) قرار دارد. اگر این نیازها تأمین شود، به گفتهٔ مازلو قادر به برطرف‌کردن سطوح بعدی ضروریات خواهیم بود: نیازهای «ایمنی» (امنیت شخصی، کار، سلامتی و دارایی)، سپس نیازهای بعدی ما شامل «عشق و تعلق داشتن» و بعد نیازهای «عزت» که همه برای احترام به خود و شناخت و درک وضعیت است، قرار دارد.

در بالای این چارچوب، «خود واقعی» قرار دارد. اگر همهٔ نیازهای پایین تأمین شود، به قدرت و اعتمادبه‌نفس و توانایی دفاع از خود می‌رسیم. تمام این ویژگی‌ها برای شناخت استعدادها، زندگی با موهبت‌ها و نبوغ ذاتی ما است.

مازلو پیش از مرگش تصمیم گرفت سطحی جدید به بالای این هرم اضافه کند. آن را «خود برتری» نامید. به‌عبارت‌دیگر، پس از زیستن یک زندگی کامل، به این درک رسید که بالاترین نیاز انسان در این کرهٔ خاکی، حضور برای دلیلی بزرگ‌تر از خود است. تعداد کمی از ما هدف اصلی خود را بازتاب می‌دهیم و امیدوارم شما از آن دسته نباشید.»

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

حجم

۳۳۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان