دانلود و خرید کتاب آموزش انواع فینگرفود با مریم بانو مریم کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش انواع فینگرفود با مریم بانو اثر مریم کرمی

کتاب آموزش انواع فینگرفود با مریم بانو

نویسنده:مریم کرمی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش انواع فینگرفود با مریم بانو

کتاب «آموزش انواع فینگرفود با مریم بانو» نوشتۀ مریم کرمی است و انتشارات مهراب آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش انواع فینگرفود با مریم بانو

افزایش دسترسی مردم به غذاهای مختلف و اشتیاق برای تجربۀ غذاهای جدید هم استفاده از کتاب‌های آشپزی را بین مردم رواج داده است. کتاب‌های آموزش آشپزی به خوانندگان کمک می‌کند از درست‌کردن و خوردن غذاهای تکراری نجات پیدا کنند و برای هر وعدۀ غذایی، انتخاب‌های بسیاری برای پختن غذا داشته باشند. یکی دیگر از ویژگی‌های کتاب‌های آشپزی این است که به افراد راهنمایی می‌کند روش‌های جدید را برای پختن غذاهای سنتی و قدیمی یاد بگیرند.

فینگرفود به غذاهایی گفته میشود که در ابعاد کوچک برای پیش غذا، میان وعده یا حتی غذای اصلی استفاده میشوند و به دلیل سبک و روش آماده کردن و پخت آن، می‌توان به راحتی این خوشمزه‌های کوچک را با دست خورد. فینگر فود امروزه یکی از شاخه های هنر آشپزی محسوب می شود.

همان‌طور که گفته شد، فینگرفود را می‌توان به‌عنوان پیش‌غذا یا حتی غذای اصلی در مهمانی‌ها سرو کرد؛ معمولاً برای غذای اصلی از فینگرفود گرم و برای پیش‌غذا از فینگرفود سرد استفاده می‌کنند. از سینی فینگرفود برای پذیرایی در مراسم‌هایی مانند عروسی و نامزدی، تولدها و سایر جشن‌ها می‌توان استفاده کرد. مزیت دیگر فینگرفود این است که اندازۀ کوچک این نوع غذا باعث می‌شود افراد بتوانند در مهمانی‌ها با انتخاب ترکیب‌های مختلف طعم‌های زیادی را مزه کنند. باتوجه‌به جذابیت‌هایی که برای نسل جدید دارد، بسیاری از افرادی که به آشپزی علاقه دارند، تمایل به یادگیری فینگرفود نیز دارند. کتاب آموزش انواع فینگرفود با مریم بانو یک منبع خوب برای آموزش اصولی انواع فینگرفود است. در این کتاب مفید و کاربردی ۳۰ مدل فینگرفود آموزش‌داده‌شده است. برخی از این غذاها عبارت‌اند از: ته‌چین فینگرفودی، دلمه برگ مو، لازانیای فنجانی، بادمجان بقچه‌ای، میگوی نارگیلی، مینی کورن‌داگ، تارت قارچ و پنیر، کراکت بیتربالن هلندی با مرغ یا گوشت.

خواندن کتاب آموزش انواع فینگرفود با مریم بانو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را دوستداران آشپزی و علاقه‌مندان به فینگرفود پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان