دانلود و خرید کتاب آموزش تاب آوری، کیفیت زندگی و کاهش رفتارهای پرخطر دانش آموزان زهرا نجفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش تاب آوری، کیفیت زندگی و کاهش رفتارهای پرخطر دانش آموزان اثر زهرا نجفی

کتاب آموزش تاب آوری، کیفیت زندگی و کاهش رفتارهای پرخطر دانش آموزان

معرفی کتاب آموزش تاب آوری، کیفیت زندگی و کاهش رفتارهای پرخطر دانش آموزان

کتاب آموزش تاب‌آوری، کیفیت زندگی و کاهش رفتارهای پرخطر دانش‌آموزان نوشتۀ زهرا نجفی و مسلم بازیار و فاطمه بوستانی در انتشارات آذرفر به چاپ رسیده است.

درباره کتاب آموزش تاب آوری، کیفیت زندگی و کاهش رفتارهای پرخطر دانش آموزان

کتاب آموزش تاب‌آوری، کیفیت زندگی و کاهش رفتارهای پرخطر دانش‌آموزان تلفیقی از نظری‌های آموزش و پرورش و روان‌شناسی کودک و نوجوان است. تجربه‌های شخصی، زیستی و روان‌شناختی تغییرات گسترده‌ای را در دورۀ نوجوانی به وجود می‌آورد و طی این تغییرات، افراد محرک‌های رفتاری و هیجانی جدید و متفاوتی را برای زندگی بزرگ‌سالی خود کشف می‌کنند. تغییران دورۀ نوجوانی ممکن است باعث درگیر شدن در رفتارهای خودتخریب‌ساز یا مضر برای سلامتی شوند. همین رفتارها تأثیر درازمدتی در سلامتی دارند و باعث افزایش خطر مرگ زودهنگام می‌شوند. همچنین عواقب روان‌شناختی و اجتماعی نیز دارند و می‌توانند تبدیل به الگوهای رفتاری شوند و سراسر زندگی فرد را تحت تأثیر خود قرار دهند؛ مثل مصرف مواد مخدر یا رفتارهای پرخطر جنسی. دانش‌آموزان آینده‌سازان هر کشوری هستند و شناخت عواملی که بتواند کیفیت زندگی این قشر را افزایش دهد مهم است و باید به آن رسیدگی شود. یادگیری کیفیات زندگی علاوه بر هر چیز، بر موفقیت تحصیلی آن‌ها اثرگذار است.

خواندن کتاب آموزش تاب آوری، کیفیت زندگی و کاهش رفتارهای پرخطر دانش آموزان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به معلمان، روان‌شناسان کودک و نوجوان و نیز والدین پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزش تاب آوری، کیفیت زندگی و کاهش رفتارهای پرخطر دانش آموزان

«تغییرات ناگهانی و گسترده ای که در تمامی جنبه های زندگی نوجوان ایجاد می‌شود، مرحله ای بحرانی را ایجاد می‌کند، که طبعا مشکلات و ناسازگاری هایی را به همراه خواهد داشت، بنابراین با توجه به اهمیت این دوران، شناخت اصولی و علمی این مرحله، برای پیشگیری از نابهنجاری ها و مشکلات ناشی از آن از طریق ارائه اطلاعات و آگاهی های لازم به نوجوانان و کسب مهارت های لازم برای مقابله با مشکلات ناشی از این تغییرات، امری بسیار مهم و حساس تلقی می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان