دانلود و خرید کتاب رازهایی درباره زنان باربارا دی‌آنجلیس ترجمه هادی ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهایی درباره زنان اثر باربارا دی‌آنجلیس

کتاب رازهایی درباره زنان

معرفی کتاب رازهایی درباره زنان

کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید بداند: عوامل سرد مزاجی جنسی زن‌ها نوشته‌ی باربارا دی آنجلیس، به مردان نکاتی را یاد می‌دهد که هر زنی آرزو دارد همسرش آن‌ها را بداند؛ این نکات باعث بهبود روابط زناشویی می‌شود.

درباره کتاب رازهایی درباره زنان

کتاب رازهایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید بداند، کتابی است که هر زنی آرزو دارد آن را داشته باشد و به مرد زندگی‌اش هدیه دهد. در این کتاب تمام مسائل مهم درباره‌ی عشق‌ورزی و محبت برای مردان توضیح داده شده است. اگر شما یک زن هستید، حتما با افسوس‌هایی از قبیل فقط می‌خواهم که او به اندازه‌ی کافی مرا درک کند و مرا همان گونه که هستم بپذیرد آشنایی دارید، مطمئنا همه‌ی ما زن‌ها این تجربه را داشته‌ایم. امیدوارم این کتاب همان چیزی باشد که به‌دنبال آن بودید و بعد از خواندن آن، بیشتر به خودتان احترام بگذارید و کمتر خودتان را محکوم کنید. این کتاب می‌تواند روابط بین شما و همسرتان را بهبود بخشد و به شما کلمات و جملاتی را آموزش دهد که نیاز دارید به شریک زندگی‌تان بگویید تا او بتواند احساسات و انگیزه‌های شما را درک کند. امیدوارم که این کتاب منبعی از آسایش، قدرت و الهام برای شما باشد که هر لحظه به شما یادآوری کند که در سفر زندگی تنها نیستید.

اگر کسی نتواند شریک زندگیش را درک کند و یا احساسات او را به خوبی بشناسد، آسیب‌های زیادی به زندگی زناشویی‌شان می‌خورد که گاهی دیگر قابل جبران نیست و باعث از دست دادن آرامش درونی‌شان می‌شود.

چرا باید کتاب رازهایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید بداند را مطالعه کنیم؟

زنان نیاز دارند تا مردان شخصیت و روحیات آن‌ها را به خوبی بشناسند، آن‌ها را درک کنند و برای آن‌ها ارزش و احترام زیادی قائل شوند. این کتاب درمورد همه‌ی این مسائل صحبت کرده است.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

همه مردانی که دوست دارند همسر خود را بیشتر بشناسند و رابطه‌ی بهتر و پایدارتری با او داشته باشند می‌توانند این کتاب را مطالعه کنند.

درباره باربارا دی آنجلیس

باربارا دی آنجلیس یک روان‌شناس، مشاور روابط، نویسنده در زمینه رشد شخصی است. او در مارس سال 1951 در فیلادلفیای آمریکا متولد شد. آثار او از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی در سراسر جهان است که تاکنون بیش از ۸ میلیون نسخه فروش داشته است. به بیش از بیست زبان زنده دنیا ترجمه شده است. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته روانشناسی از دانشگاه سیرا و دکترای خود را در نیز در همان رشته از دانشگاه کلمبیا پسیفیک دریافت کرده است. تجارب بسیاری که بارابارا در دوران کودکی و جوانی خود کسب کرده است در موفقیت او در رشته روانشناسی بی‌تاثیر نبوده است. او در این دوران سختی‌هایی را تحمل کرده است که سبب شده است تا به انسانی معنوی تبدیل شود. وقتی او یازده سال داشت، پدر و مادرش از هم طلاق گرفتند. فرزند طلاق بودن سبب شد که باربارا از کودکی با مسائل و مشکلات زیادی درگیر باشد، اما این چالش‌ها نه‌تنها موجب شکست او نشدند بلکه او را به فردی قوی‌تر نیز تبدیل کردند.

چگونه می‌توان عشق ورزید؟ اولین کتاب و همچنین یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های او بود؛ و در سال 1994 به‌عنوان بهترین کتاب سال انتخاب شد. باربارا دی آنجلیس در ایران بیشتر به خاطر کتاب‌های پرفروش راز‌هایی درباره مردان که هر زنی باید بداند و رازهایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید بداند است معروف است.

باوجود اینکه باربارا دی آنجلیس به صورت تخصصی در زمینه‌ی ازدواج مشغول به‌کار بود، اما خود او، تاکنون چندین زندگی زناشویی ناموفق داشته است. باربارا برای اولین بار در سن بیست‌سالگی ازدواج کرد، اما در کمتر از چند ماه از همسرش جدا شد. ازدواج دوم و سوم او هم مدت زیادی دوام نیاوردند. آخرین ازدواج او با مردی به نام جفری بود، آن‌ها بیشتر از ده سال است که در کنار یکدیگر در زندگی می‌کنند.

برنامه‌های مرتبط با روابط عاطفی و ازدواج از مورد علاقه‌ترین زمینه ها برای مردم آمریکا است و تعداد زیادی از آن‌ها به این برنامه‌ها علاقه دارند. از سال 1994 باربارا دی آنجلیس مشغول ساخت برنامه‌های تلویزیونی درباره‌ی ازدواج است. باربارا دی آنجلیس موفق شده است یکی از مشهورترین برنامه‌های این حوزه را تولید کند. باربارا دی آنجلیس برنامه‌ی روزانه‌ی خودش را در شبکه‌ی CBC اجرا می‌کرد و مدت دو سال هم در شبکه‌ی CNN برنامه داشت.

دکتر باربارا دی آنجلیس پایه‌گذار موسسه‌ی رشد لس‌آنجلس است و بیشتر از دوازده سال است که مدیریت این مرکز را بر عهده دارد. او اکنون در شهر زیبای سانتا باربارا در ایالت کالیفرنیا زندگی می‌کند و سالانه با کتاب‌ها، سخنرانی‌ها و کارگاه‌هایش به خیلی از زوج‌های جوان در رابطه‌ی آن‌ها کمک می‌کند.

فهرست رازهایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید بداند

مقدمه پیامى به زن‌ها پیامى به مردها بخش اول: زن‌ها دوست دارند مردها چه چیزى درباره‌ى آن‌ها بدانند؟ بخش دوم: آنچه زن‌ها دوست دارند مردها درباره‌ى عشق، صمیمیت و ارتباط بدانند. بخش سوم: آنچه زن‌ها دوست دارند مردها درباره‌ى روابط جنسى بدانند سخن آخر

تکه هایی از کتاب رازهایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید بداند

خطاب به مردها: مى‌دانم به رغم تلاش‌هاى من براى توضیح این اولویت زن‌ها، حتما پیش خودتان غر مى‌زنید که: «چرا کیک عشق زن‌ها شباهت بیشترى به کیک عشق ما ندارد» یک برش کوچک مختص عشق و بقیه‌ى برش‌ها براى دیگر نواحى زندگى. این منطقى‌تر و عاقلانه‌تر است. چرا زن‌ها باید این قدر توجه و وقت خود را براى ما صرف کنند؟ چرا باید براى حرف زدن با او جدول‌هایى را از بر کنم؟ چرا این قدر همه چیز مشکل است؟

این شکایت خاطره‌اى را که مربوط به چند سال گذشته است برایم زنده مى‌کند. در رابطه‌اى جدى با مردى بودم که او را خیلى دوست داشتم. مشغول یکى از آن بحث‌هاى داغ درباره‌ى خودمان بودیم. از آن بحث‌هایى که وسط آن مردها دوست دارند فرار کنند. سعى داشتم به او توضیح دهم که چرا نیاز دارم بیشتر مرا از خود مطلع کند، براى باهم بودنمان برنامه‌ریزى کند، و همین طور روزها بدون آن که اطلاعى بدهد، ناپدید نشود. او در سکوت به صحبت‌هایم گوش کرد و سپس با ناراحتى گفت: «چرا سرت به زندگى خودت نیست و این‌قدر به من فکر مى‌کنى؟» اى کاش مشغول کارها، پرونده‌ها و علایق خودت بودى و بعد اگر اتفاق مى‌افتاد که زنگى به تو بزنم، مى‌گفتى: «اوه، سلام، چقدر خوشحال شدم زنگ زدى، چند دقیقه است که سرم خیلى شلوغ است. خب، حالت چطوره؟»

ازدواج ساختنی است نه شانسی (جلد اول): خطراتی که بر سر راه دوام ازدواج قرار دارد
علی اکبر حسن زاده
آموزش جنسی برای زوج‌های جوان
چارلز ماهان
چاره کمرویی، قدرت اراده، دقت
ریموند دوسن لوران
رازهایی درباره عشق
باربارا دی‌آنجلیس
توت فرنگی
مجتبی طالبی
ازدواج موفق
عباس رحیمی
مردان مریخی، زنان ونوسی
م‍ی‍ن‍ا ام‍ی‍ری‌
۱۰۰۱ پرسش قبل از ازدواج
فرناز فرود
ازدواج عاقلانه
شمس‌الدین حسینی
مردان مریخی زنان ونوسی
ن‍غ‍م‍ه‌ ع‍ل‍ی‌ق‍ل‍ی‌
راهنمای مردان برای شناخت زنان
جان گاتمن
کلیدهای موفقیت در نامزدی، عقد و ازدواج
محمد صادقی سیار
۵ زبان عشق
گری چاپمن
مردان مریخی زنان ونوسی در عصر نوین
علی علی پناهی
معیارهای انتخاب همسر (اشتباهات بزرگ در انتخاب همسر)
ماهیار آذر
مطلع مهر
امیر حسین بانکی‌پورفرد
رازهایی درباره مردان
باربارا دی‌آنجلیس
قدرت جذابیت (چگونه در هر موقعیتی بر دیگران مسلط شویم؟)
برایان تریسی
کتاب جامع اسرار زبان بدن
آلن پیز
چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟
لیل لوندز

نظرات کاربران

maryam
۱۳۹۹/۰۴/۳۱

برای بخش نمونه لازم نیست این همه مقدمه و پیام نویسنده و پیام ناشر بذاید که نتونیم یه قسمت از متن اصلی رو بخونیم! نمونه برای اینه که بفهمیم متن کتاب چقدر مفیده این همه پیش گفتار نمیتونه همچین کمکی

- بیشتر
maryal
۱۳۹۸/۰۹/۰۳

باربارا دی آنجلیس یکی از بهترین متخصصان در حوزه ارتباطات انسانی ست. نقدی که اکثرا خواننده ها از کتاب های باربارا دارن انتقاد به طلاق های متعددش بود که چطور فردی با چند ازدواج ناموفق میتونه راجع به روابط موفق

- بیشتر
mortaza.j
۱۳۹۷/۱۰/۲۰

کتابی با توضیحات مفصل (چون توسط یک زن نوشته شده و طبق ادعای خود کتاب، این خصوصیت زنهاست). درمجموع دید خوبی به آدم میده. اما خیلی کلماتش واضح ترجمه نشده. مترجم در جای جای کتاب از واژه عشق ورزی استفاده کرده و شما

- بیشتر
علاقه مند کتاب
۱۳۹۷/۱۰/۲۸

این کتاب خیلی عالی هست با خوندن کتاب متوجه میشید این پول شما نیست که یه مرد رو جذاب و دوست داشتنی می کنه و پول نیست که باعث ارامش همسرتون میشه بلکه رفتار های مرد اخلاق مرد و درک

- بیشتر
SARA
۱۳۹۶/۰۴/۰۷

سلام .این کتاب یکی از بهترین و کامل ترین و کاربردی ترین کتاب ها در حوزه روانشناسی جنسیت است .برادرم قبل ازدواج این کتاب رو کامل مطالعه کرد و کمک زیادی ب تفهیم آسان و درک "رفتار خانم ها "داشت

- بیشتر
sadeghi
۱۳۹۷/۰۶/۱۷

بنده نسخه چاپی کتاب را قبلا خوانده ام ،کتاب خوبی ست وخیلی خوب به جزییات و نکات ریز اخلاقی خانمها می پردازد ،این کتاب بیشتر می تواند به کسانی کمک کند که در سالهای ابتدایی زندگی متاهلی هستند برای یک

- بیشتر
قیاسی
۱۳۹۹/۰۲/۲۷

بسیار کاربردی بخصوص برای زوج های جوان

عشق کتاااااب
۱۳۹۹/۰۲/۲۷

عااااااااالی و شاهکار واسه شناخت یه زن خودم خودمو شناختم

خواندن و عمل با هم
۱۳۹۷/۱۱/۱۱

سلام کتاب هشتم از طرح مطالعات همگانی را خوانده ام کتاب جامع و خوبی است در صورتی که عمل شود و شخص خودش را متعهد کند به عمل کردن کتاب هم برای خانم ها مفید است تا خودشان را بیشتر

- بیشتر
عشق کتاااااب
۱۳۹۷/۱۰/۱۲

من وقتی این کتاب رو خوندم تازه خودمو شناختم آقایون برای درک بهتر خانمها که کمی رفتارشون پیچیده س حتما باید یه پیش زمینه داشته باشن و نویسنده کتاب همپای آقایون برای سفر شناخت خانمها خیلی خیلی خیلی کمک میکنه

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳۲)
چگونه زن زندگی خود را دیوانه سازید: ۱. با او حرف نزنید. ۲. به صحبت‌هایش گوش نکنید و نیازهایش را نادیده بگیرید. ۳. در مقابل او شورش کنید. ۴. هرگز به او آسایش‌خاطر و آرامش خیال ندهید. ۵. با زن‌های دیگر لاس بزنید. ۶. از او فاصله بگیرید. ۷. از او انتقاد کنید. ۸. مبهم، ناواضح و دو پهلو صحبت کنید. 9. فراموشکار باشید و کارها را به تعویق بیاندازید. ۱۰. به او بی‌توجهی نشان دهید. ۱۱. از افکار و احساسات خود چیزی به او نگویید.
معراج
سه نیاز پنهان زن‌ها: ۱ ـ زن‌ها نیاز دارند احساس امنیت کنند. ۲ ـ زن‌ها نیاز دارند احساس پیوند و ارتباط کنند. ۳ ـ زن‌ها نیاز دارند به آن‌ها احترام گذاشته شود.
hossein.s.vishkaei
گاهی اوقات، ما زن‌ها نیز خودمان را به درستی درک نمی‌کنیم. و نمی‌دانیم که چرا این طور هستیم. چه برسد به شما مردها!
plato
آموختن دربارهٔ آنچه برایتان اهمیت دارد شما را قوی‌تر می‌سازد نه ضعیف‌تر.
plato
پیش از هر چیز، این کتاب بیشتر برای شما زن‌ها نوشته شده است تا بخوانید. این کتاب فقط برای این نوشته نشده است که به مردها در این زمینه کمک کند، این کتاب دعوتی است از شما زن‌ها که خودتان را بهتر بشناسید. چرا که سرانجام خود شما نیز به درستی تمامی احساسات خود را به خوبی درک نمی‌کنید. دلایل رفتارها و واکنش‌های خود را نمی‌فهمید، و نمی‌دانید چرا چنین نیازهایی را دارید و چرا نمی‌توانید به راحتی این بخش‌های وجودی خود را به مردهای زندگی‌تان ابراز کنید.
plato
مردان عزیز: چرا ما زنها می‌خواهیم شما بگویید دوستمان دارید یا احساسات‌تان را با ما درمیان بگذارید. یا از کارهای ما تشکر کنید یا برای با ما بودن وقت بگذارید، یا بسیاری از چیزهای دیگری که در فهرست خواسته‌های ما زنها از شما مردها وجود دارد؟ این خواسته‌ها به منظور کنترل کردن شما یا پیش بردن حرف خودمان نیستند. این خواسته‌ها تنها به ما احساس امنیت می‌دهند. و هنگامی که ما زنها احساس امنیت می‌کنیم همسر بهتری برای شما خواهیم بود و احساس رضایت بیشتری نیز از خودمان خواهیم داشت.
فاطمه
آنچه زن‌ها دوست دارند مردها بدانند: زن‌ها عاشق آن هستند که زیبایی، ارتباط و عشق بیافرینند.
خواندن و عمل با هم
«من مردها را دوست دارم.»
plato
آنچه زن‌ها دوست دارند مردها بدانند: تعهد واقعی یک حلقهٔ ازدواج، عقدنامه یا سند ازدواج یا سال‌هایی نیست که با یکدیگر زندگی کرده‌اید. بلکه رفتار شماست در یک یک روزهای زندگی‌تان، با فردی که دوستش دارید.
دکتر
این کتاب، همانی است که زن‌ها همواره انتظار انتشار آن را می‌کشیدند.
plato

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۸۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۸۶ صفحه

قیمت:
۹۹,۹۰۰
۴۹,۹۵۰
۵۰%
تومان