دانلود و خرید کتاب شیوه‌ی نهنگ کنت بلانچارد ترجمه سید حسام‌الدین حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شیوه‌ی نهنگ اثر کنت بلانچارد

کتاب شیوه‌ی نهنگ

معرفی کتاب شیوه‌ی نهنگ

«شیوه نهنگ» نوشته کنت بلانچارد (-۱۹۳۹) است. این کتاب به آموزش شیوه‌های ایجاد قدرت ارتباطات مثبت و پیشرفت موثر در کار می‌پردازد. کنت بلانچارد؛ رئیس شرکت کنت بلانچارد و نویسنده چندین کتاب پرفروش است، مانند: «مدیر یک دقیقه ای» و «تماشاگرهای مشتاق» و «گانک هوا» که هرکدام به ۲۵ زبان ترجمه شده و بیش از دوازده میلیون نسخه از آن فروخته شده است. بلانچارد در خصوص انتخاب عنوان کتاب می‌گوید: «برای من توانایی مربیان دنیای آب درهدایت مجدد نهنگ‌ها، بسیار جالب بود. همین که رفتار اشتباهی از آن‌ها می‌دیدند، سریعاً انرژی خود را به سمتی دیگر متمرکز می‌کردند. این راهبرد ساده، اما نیرومند به مربی اجازه می‌داد تا موقعیت جدیدی برای درست عمل کردن نهنگ ایجاد کند. همه آگاهند که بهترین پاسخ را، تقویت مثبت می‌دهد. وقتی فردی کاری بدون نتیجهٔ مثبت انجام می‌دهد، شما چه می‌کنید؟ چاک و دیگر مربیان، چشم مرا بازکردند؛ یعنی به جای این که روی کار اشتباه متمرکز شوند، که معمولاً افراد همین کار را می‌کنند، انرژی خود را به نتیجه مثبت سوق می‌دادند. زمانی که من و چاک متوجه شدیم که با ترکیب هدایت مجدد و تقویت مثبت چه تفاوتی را می‌توان در کار و خانواده ایجاد کرد، در مورد نوشتن کتابی دراین زمینه صحبت کردیم.» این کتاب آموزش‌هایش را در قالب داستان بیان می‌کند.

نظرات کاربران

Sajjad Osmanloo
۱۳۹۶/۰۵/۲۹

کتاب عالیی هست و با خوندنش آدم یک پارادایم شیفت ذهنی رو میزنه و این عالیه و این کتاب ارزش خوندن رو داره و بعد از اونم عمل کردن به اونه که باعث تحول میشه .حتما بخونید.

cheraghi
۱۳۹۹/۰۱/۱۰

موضوع و مطلبی که میخواد برسونه جالب و جذابه ولی یکم زیادی کشش داده . مثال هایی هم که تو داستان آورده اونجایی که مربوط به کسب و کار میشه تا کافی هستش و سریع از روی اون رد شده

starlet
۱۳۹۸/۰۲/۳۰

کتابیه که لازمه همه بخونیم حتی چند بار. فکر میکنم تو جامعه ما خیلی این دیدگاه مورد نیازه برای همه. بخصوص به پدر مادرها، معلم ها و مدیران پیشنهاد میکنم.

کاربر ۴۵۹۲۹۳۰
۱۴۰۲/۰۶/۰۷

خود کتاب بسیار جذاب ساده و کاربردی و مفیدیه. اما متأسفانه مترجم چندین جا بی دقتی داشته و متوجه متن نشده. به جای عکس نهنگ هم عکس دلفین گذاشتن. صفحه آرایی‌ش هم خوب نیست.

آرامش
۱۴۰۱/۱۱/۲۱

واقعا بی نظیر بود لذت بردم ممنون از شما به خاطر ترجمه عالی کتاب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۸۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان