دانلود و خرید کتاب خودت... سجاد فرمانبر فدافن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودت... اثر سجاد فرمانبر فدافن

کتاب خودت...

معرفی کتاب خودت...

کتاب خودت... نوشتۀ سجاد فرمانبر فدافن در انتشارات آئی سا به چاپ رسیده است.

درباره کتاب خودت...

کتاب خودت... با الهام از کتاب اسب سیاه نوشته شده است. نویسنده در این کتاب چکیده و نکات مهم کتاب اسب سیاه را آورده و می‌گوید موفقیت یک روش استاندارد ندارد بلکه به تعداد افراد روی زمین راه دارد. هرکس راهی متناسب با خودش دارد و یک فرمول برای همه جواب‌گو نیست. او می‌گوید در این کتاب قصد دارد تمام قالب‌ها و سنت‌های جهان استانداردسازی را بشکند و مسیر یک اسب سیاه سرکش را که برای رسیدن به هدفش خلاف جهت همۀ استانداردها حرکت می‌کند و مطابق علایق و شخصیت خودش عمل می‌کند در پیش گیرد. خواننده در این کتاب یاد خواهد گرفت که موفقیت و هدف، سیبل تیرکمان نیست که برای پیروز شدن تنها باید به آن تیر بزند بلکه هدف و موفقیت مثل دروازۀ ۷ متری فوتبال است که می‌تواند بسته به تکنیک و شخصیت خود هرجور که دوست دارد توپ را وارد آن بکند.

کتاب خودت... ۵ فصل دارد که عبارت‌اند از: فصل ۱: اسب سیاه و استانداردسازی؛ فصل ۲: خرده‌انگیزه‌هاتو بشناس؛ فصل ۳: ساخت ریزعادت‌ها؛ فصل ۴: هدف‌گذاری؛ فصل ۵: استراتژی بله.

خواندن کتاب خودت... را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت و روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خودت...

«ما در دوره‌ای از سده بیستم به دنیا آمده ایم که جوامع غربی را به راهی انداخته است که عنوان دوره اقتصاد تولیدی دانش‌بنیان برایش گذاشته‌اند، ولی بهتر است ما همان عصر استانداردسازی بنامیمش. عصری که مثل همه دوره‌های دیگر تعریف خاص خودش را برای موفقیت رواج داده است که بالا رفتن از نردبان نهادینه شده برای کسب ثروت و موقعیت بود. از دل همین مفهوم‌سازی خاص از سلسله‌ای از کتاب‌ها، خودیاری بیرون آمدند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان