دانلود و خرید کتاب ملداش مهدی کردفیروزجایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ملداش اثر مهدی کردفیروزجایی

کتاب ملداش

معرفی کتاب ملداش

کتاب ملداش نوشتهٔ مهدی کردفیروزجایی است. شرکت چاپ و نشر بین الملل این رمان معاصر ایرانی را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از زندگی پر فرازونشیب یک مبلغ دینی می‌گوید.

درباره کتاب ملداش

کتاب ملداش حاوی داستان روحانی جوانی به نام «هدایت» است که برای سفری تبلیغی در ماه رمضان از قم به روستایی در مازندران سفر می‌کند. هدایت در طول داستان، با چالش‌های متعددی روبه‌رو می‌شود. به‌خاطر اینکه جواب یک مسئلهٔ شرعی را اشتباه می‌دهد، گرفتار می‌شود و می‌خواهد جبران کند. از طرفی همسرش را به‌خاطر بیماری روحی‌اش به‌همراه آورده تا حال‌وهوا عوض کند، اما این اتفاقات باعث تشدید مریضی همسرش می‌شود. این رمان، شروعی طوفانی دارد و در همان صفحات اول با بیان تنش‌ها و معضلاتی که هدایت درون خود و در محیط اطرافش تجربه می‌کند، روبه‌رو می‌شویم. هدایت با تلاش برای حل مشکلات مختلف، با شخصیت‌های متعددی روبه‌رو می‌شود که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند. این تعاملات و ارتباطات با شخصیت‌های مختلف به هدایت کمک می‌کند تا به‌تدریج تغییراتی در خودش ایجاد کند و در مسیر تحول و رشد شخصی قرار بگیرد.

در ادامهٔ رمان، هدایت با اندیشه‌های ژرف‌تری در ارتباط با مفهوم دین، ارزش خانواده، عشق و صداقت مواجه می‌شود. او با تفسیر اعتقادات و عقاید خود، به‌تدریج به روش‌ها و مسیرهای جدیدی برای رسیدن به خوشبختی و همین‌طور ایجاد یک تعادل در زندگی پی می‌برد. گفته شده است که در این رمان می‌توانیم به‌راحتی پختگی هدایت را شاهد باشیم و از طرف دیگر به ما یادآور می‌شود که تکامل شخصیتی یک فرد نیازمند قدرت عقلانیت، توانایی تجربه‌گری و انعطاف‌پذیری است. نویسندهٔ کتاب ملداش سعی کرده است به خواننده نشان دهد که تکامل شخصیت و رشد فردی مسیری طولانی و پرچالش است، اما ارزشمندترین چیزی است که یک فرد می‌تواند در زندگی خود به دست آورد. یکی دیگر از موضوعاتی که رمان حاضر سعی کرده از آن بهره ببرد، مضامین دینی است؛ برای نمونه احکام ذبح و ماجرای کشته‌شدن گاو شیربان که اشاره‌ای ظریف به یادآوری ماجرای گاو بنی‌اسرائیل در داستان‌های دینی است.

خواندن کتاب ملداش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

حجم

۴۶۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان