دانلود و خرید کتاب نقش استعمار انگلستان در ایجاد تفرقه میان مسلمانان امیر قربانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقش استعمار انگلستان در ایجاد تفرقه میان مسلمانان اثر امیر قربانی

کتاب نقش استعمار انگلستان در ایجاد تفرقه میان مسلمانان

معرفی کتاب نقش استعمار انگلستان در ایجاد تفرقه میان مسلمانان

کتاب «نقش استعمار انگلستان در ایجاد تفرقه میان مسلمانان» نوشتۀ امیر قربانی است و انتشارات شاملو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب نقش استعمار انگلستان در ایجاد تفرقه میان مسلمانان

انگلستان به همراهی آمریکا که از تأسیس فرقه‌های ساختگی بهائیت و وهابیت و اسماعیلیه در ایران به نتیجه نرسیدند، طرح تأسیس کشوری به نام (بدخشان بزرگ) را در دستور کار خود قرار دادند. براین‌اساس مناطقی از بدخشان تاجیکستان، نورستان افغانستان، چترال پاکستان و سین کیانگ چین، کشور بزرگ بدخشان را باهدف فشار بر روسیه و چین تشکیل می‌دهند. پادشاه این کشور، آقاخان چهارم رئیس فرقه اسماعیلیان نزاری خواهد بود که در لندن زندگی می‌کند و القاب و نشانه‌های متعددی از ملکه و دربار به‌خاطر خدماتش به بریتانیا دریافت کرده است. فرقه‌های بهائیت، وهابیت و اسماعیلیه توسط دولت انگلستان در خاورمیانه تأسیس شده‌اند.

کتاب نقش استعمار انگلستان در ایجاد تفرقه میان مسلمانان اولین طلیعه انحراف در دین مبین اسلام را مورد بررسی قرار می‌دهد، نقش استعمار انگلستان در ایجاد تفرقه میان مسلمانان را تبیین کرده و خوانندگان را با خاطرات مستر همفر جاسوس انگلیسی در ممالک اسلامی آشنا می‌کند. کتاب همچنین پیامد وهابیان پس از استقرار حکومت آل سعود در عربستان را نشان داده و نقش وهابیون در تخریب گنبد و بارگاه ائمه بقیع را بررسی می‌کند. کتاب نقش استعمار انگلستان در ایجاد تفرقه میان مسلمانان چگونگی تشرف آلبرت انیشتین نابغۀ بزرگ به دین مبین اسلام را موردبحث و بررسی قرار داده و نگاهی اجمالی بر زندگینامۀ آیت ا... بروجردی (ره) دارد. 

خواندن کتاب نقش استعمار انگلستان در ایجاد تفرقه میان مسلمانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های تاریخی و علاقه‌مندان به کسب اطلاعات دربارۀ فرقه‌های مختلف پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نقش استعمار انگلستان در ایجاد تفرقه میان مسلمانان

«عامل اصلی پدیدآورندهٔ عقاید وهابیت، احمد بن عبدالحلیم معروف به ابن تیمیه است که در سال ۶۶۱ ه.ق در شهر حران یکی از شهرهای عراق متولد گردیده است به وجود آمد. اگرچه چند سال یکی دیگر «ابومحمد بربهاری» قبل از او در قرن چهارم هجری قمری از علمای حنبلی زیارت قبور را منع کرده بود که از طرف خلیفه عباسی مورد انکار قرار می‌گیرد و در همین قرن چهارم عبدالله بن محمد عبکری حنبلی معروف به «ابن لطه» زیارت و شفاعت پیامبر و سایر اولیا را با ضمیمه یک سلسله عقاید و تفکرات جدید به طور حساب شده و در کتاب‌های متعدد به‌صورت گسترده و بر محور شرک و توحید که در حقیقت تمام اعتقادات او از دشمنی با اهل‌بیت پیامبر نشئت‌گرفته است را تدوین نموده و به جا گذاشت. البته در برابر آرا و نظریات ابداع شده منحرف از دین اسلام ابن تیمیه، علمای بزرگ اسلامی اعم از شیعه و سنی هم دورهٔ او و بعد از آن آرام ننشسته و کتاب‌های زیادی را در رد عقاید او نوشته‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان