دانلود و خرید کتاب آدم های سمی لیلیان گلاس ترجمه وحیده السادات ناصری قمصری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آدم های سمی اثر لیلیان گلاس

کتاب آدم های سمی

معرفی کتاب آدم های سمی

کتاب آدم های سمی نوشتهٔ لیلیان گلاس و ترجمهٔ وحیده السادات ناصری قمصری است. انتشارات سفیر قلم این کتاب را منتشر کرده است. چگونه نقش افراد سمی را در زندگیمان شناسایی، کنترل و خنثی کنیم؟

درباره کتاب آدم های سمی

کتاب آدم های سمی (Toxic people) به ما کمک می‌کند تا نگرش خود را تغییر دهیم و دررابطه‌با برخى افراد و رفتارهایشان و آسیبى که از جانب آن‌ها به ما مى‌رسد، تجدید نظر کنیم. بیشتر ما در زندگی با افرادی مواجه می‌شویم که با رفتارشان باعث می‌شوند نظم زندگیمان به هم بریزد. این افراد در زندگی ما حضور دارند و با افکار منفیشان به زندگی ما جهت می‌دهند و ما را از رسیدن به آرزوهایمان دور می‌کنند. کتاب «آدم‌های سمی» به قلم لیلیان گلاس مجموعه روش‌ها و توصیه‌هایی را در بر گرفته است که کمک می‌کند این افراد را شناسایی و خود را در مقابل تاثیرات آن‌ها قوی‌تر کنیم.

خواندن کتاب آدم های سمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
لیلیان گلاس

لیلیان گلاس (متولد ۲۱ جولای ۱۹۵۲) که اغلب ملکه‌ی ارتباطات خوانده می‌شود، یکی از معتبرترین و برجسته‌ترین افراد جهان در زمینه‌ی ارتباطات و روانشناسی رفتار انسانی محسوب می‌شود. این متخصص آمریکایی که در میامی، در فلوریدای ایالات متحده متولد شده، به ‌عنوان یک متخصص مشهور زبان بدن، مهارت‌های خود را با ترکیب پیشینه‌ی منحصربه‌فرد خود برای آموزش عموم به شیوه‌ای سرگرم‌‌کننده و قانع‌کننده به نمایش گذاشته است. او همچنین نویسنده‌ی ۱۶ کتاب پرفروش است و مهارت‌های خود را در زمینه‌های حقوقی نیز به کار برده است. سخنان و نظرات گلاس به عنوان یک شخصیت معتبر و سرشناس، تاکنون در بسیاری از مجلات از جمله وال استریت ژورنال، واشنگتن پست و نیویورک تایمز نقل قول شده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان