دانلود و خرید کتاب پادشاهی سه قلمرو (جلد اول) پلاو دیز ترجمه ماندانا نادمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پادشاهی سه قلمرو (جلد اول) اثر پلاو دیز

کتاب پادشاهی سه قلمرو (جلد اول)

معرفی کتاب پادشاهی سه قلمرو (جلد اول)

کتاب پادشاهی سه قلمرو (جلد اول) نوشتهٔ پلاو دیز با ترجمهٔ ماندانا نادمی و ناهید علیخانی را انتشارات طلوع ققنوس منتشر کرده است. این کتاب داستانی است تخیلی با الهام از افسانه‌های سرزمین‌های خاور دور.

درباره کتاب پادشاهی سه قلمرو (جلد اول)

امپراتور جاودان سرزمین بهشتی برای زنده نگه‌داشتن تنها پسرش جیانگ‌چن مجبور می‌شود در دنیای فانی، رشتهٔ پیوند زندگی وی را با روح پسری نجیب‌زاده گره بزند. کسی که به‌اجبار قدم به راهی گذاشته بود تا با گذر از سختی‌ها به موفقیت برسد. هیچ‌کس جرئت نداشت با حضور جیانگ‌چن به خودش نابغه بگوید چرا که دنیای جاودان کسی را بهتر از شاهزادهٔ همان سرزمین نمی‌شناخت. آیا شاهزاده از مهلکه‌ای که در آن گیر افتاده، نجات می‌یابد؟ داستان را بخوانید تا متوجه شوید.

خواندن کتاب پادشاهی سه قلمرو (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های تخیلی و قصه‌های پریان از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب پادشاهی سه قلمرو (جلد اول)

در یک رویا بود! جیانگ‌چن حس کرد که سرش مثل خمیر نرم شده است. ولی این حس از واقعی هم واقعی‌تر بود. هر سانت از پوست و استخوان بدنش از درد فریاد می‌کشید. به دیار باقی شتافتم؟ یا کاندید رفتن به جهنم شدم و توی آتش برزخ انداختنم؟» جیانگ‌چن اول حدس زد مرده است ولی چطور ممکن بود با آن نفس‌های کوتاهی که می‌کشید مرده باشد مگر اینکه هنوز زنده باشد. جیانگ‌چن بعد از کلی تلاش توانست چشم‌هایش را باز کند ولی متوجه شد داخل تابوت خوابیده؟! تابوت؟ پس انگاری ریق رحمت رو سرکشیدم؟ و حسابی ناامید شد و با خود گفت: «عجب جوکی این منم جیانگ‌چن، شاهزادهٔ جاودان سرزمین بهشتی، متولد با روح بین و ناتوان از تمرین هنرهای رزمی دائو! حتی با کوفت کردن قرص هور و مه پدرم که تصفیه کرد و داد به خوردم شانسم برای جاودانگی و لذت از زندگی‌ام بسته به برپایی سرزمین جاودان بود؟! همان‌جایی که فانی‌ها سرزمین بهشتی می‌شناسند و مرگ من برای پدرم یک فاجعه بود که اون رو به زانو در می‌آورد... اه؟ توی نصف‌النهار بدنم چه خبره؟ یعنی چی؟ چرا توش چی جریان داره؟ ولی ضعیفه... صبر کن این..... اینکه من نیستم مطمئنم که من نیستم من با روح بین به دنیا آمدم چطور ممکنه که چی توی بدنم جریان داشته باشه؟ مگه به ملکوت اعلی نپیوستم؟ پس چطور چی توی بدنم جریان داره؟» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۷۳۴ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۷۳۴ صفحه

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان