دانلود و خرید کتاب مادر + نامادر ÷ سیب زمینی سرخ کرده زهرا شاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مادر + نامادر ÷ سیب زمینی سرخ کرده اثر زهرا شاهی

کتاب مادر + نامادر ÷ سیب زمینی سرخ کرده

معرفی کتاب مادر + نامادر ÷ سیب زمینی سرخ کرده

کتاب مادر + نامادر ÷ سیب‌زمینی سرخ‌کرده نوشتۀ زهرا شاهی در نشر افق به چاپ رسیده است. این کتاب گرافیکی مناسب برای کودکان بالای ۷ سال است.

درباره کتاب مادر + نامادر ÷ سیب زمینی سرخ کرده

کتاب مادر + نامادر ÷ سیب‌زمینی سرخ‌کرده در مجموعۀ «هیچ‌جوری‌ترین اختراعات دنیا» قرار دارد و جلد دوم آن محسوب می‌شود. از این مجموعه ۲ کتاب دیگر نیز منتشر شده‌ که عنوان آن‌ها عبارت است از:

رز + اختراع × فندک

آقای مخفی + کروکودیل گیاه‌خوار - دزد دریایی

مجموعۀ هیچ‌جوری‌ترین اختراعات دنیا، دربارۀ خواهر و برادر دوقلویی به نام فری و وزی است. آن‌ها ۱۲ساله هستند و عشقشان این است که چیزی اختراع کنند. البته باید گفت تا به حال چیزهای زیادی هم اختراع کرده‌اند؛ ولی هیچ‌کدامشان کار نکرده. در جلد اول، رقابت‌های آن‌ها با دختر همسایه را خواندیم.

 در کتاب مادر + نامادر ÷ سیب‌زمینی سرخ‌کرده اتفاق عجیبی رخ داده است. قضیه‌ای که پیچیده‌تر از این حرف‌‌هاست! مامان دوقلوها دو تا شخصیت دارد. یک شخصیت که مهربان و همراه است و شخصیت دیگر که سخت‌گیر و بداخلاق شده است. فری و وزی در حالت اول او را «مادر» و در حالت دوم «نامادر» صدا می‌کنند. مامان بیشتر وقت‌ها در حالت نامادر است. اما عجیب اینجاست که هروقت از خانه بیرون می‌رود، به‌شکل مادر در خانه ظاهر می‌شود. او تازگی‌ها سخت‌گیرتر هم شده و تمام تفریحات تابستانی، حتی اختراع کردن را برای بچه‌ها ممنوع کرده است. برای همین فری و وزی تصمیم می‌گیرند وسیله‌ای اختراع کنند تا او را همیشه در حالت مادر نگه دارند. این موضوع باعث می‌شود آن‌ها راز عجیبی را بفهمند.آن‌ها متوجه می‌شوند که واقعاً شخصیت مادرشان دوتاست.

این کتاب با گرافیک‌های شلوغ و پرهیجان، فضای پرسروصدای این دوقلوها را منعکس می‌کند. زبان طنز کتاب، چاشنی آن است و لبخند به لب خواننده می‌آورد. دوستی، همدلی و کشف استعداد نیز از مضامین این داستان هستند.

خواندن کتاب مادر + نامادر ÷ سیب زمینی سرخ کرده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار داستان‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۲۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان