دانلود و خرید کتاب در محضر ارباب معرفت محمدحسین رخشاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در محضر ارباب معرفت اثر محمدحسین رخشاد

کتاب در محضر ارباب معرفت

معرفی کتاب در محضر ارباب معرفت

کتاب الکترونیکی در محضر ارباب معرفت نوشتۀ محمدحسین رخشاد است و انتشارات واژه پرداز اندیشه آن را منتشر کرده است. کتاب در محضر ارباب معرفت، شامل جلسات اخلاق استاد سعادت‌پرور است که به شکل مکتوب در آمده است.

درباره کتاب در محضر ارباب معرفت

کتاب در محضر ارباب معرفت، تألیف آیت‌الله محمدحسین رخشاد است که توفیق درک محضر تنی‌چند از بزرگان سیروسلوک، از جمله علامه طباطبایی، آیت‌الله بهجت و آیت‌الله سعادت‌پرور را داشته است. ایشان در این اثر رهیافت و برداشت حضور خود در جلسات آیت‌الله سعادت پرور را با قلم رسای خویش با اضافات و ملحقاتی بر ارقام سطور آورده است که شامل ۲۵۰ جلسه و حاصل سالیان متمادی شرکت در محضر آن بزرگوار است.

این کتاب مشتمل بر مباحث گوناگون معرفتی با محوریت شرح آیات، احادیث حضرات معصومین و اشعار است و با رویکرد سلوکی و بیانی لطیف ایراد شده که باذوق و قریحه مؤلف محترم مزین به اشعار عرفای بزرگی همچون خواجه حافظ شیرازی، فیض کاشانی، شمس مغربی و طوطی همدانی و… نیز گشته است.

خواندن کتاب در محضر ارباب معرفت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که به مباحث دینی و اخلاقی علاقه دارند مناسب است.

بخشی از کتاب در محضر ارباب معرفت

«طبیب برتر کسی است که جان انسان را درمان کند، نه فقط درمان بیماری‌های جسمانی مشترک بین انسان و حیوان را؛ گاهی دست یا پای انسان می‌شکند و آسیب می‌بیند و شکسته‌بند یا پزشک معالج آن را ترمیم می‌کند؛ همان‌طور که دست و پای حیوان را علاج می‌کند؛ ولی دست و پا و سایر اعضای بدن، حقیقت انسان نیست؛ حقیقت انسان، روح اوست، نه جسم او.

تن آدمی شریف است به جان آدمیت

نه همان لباس زیباست نشان آدمیت

کمالات انسان و ارزش او نیز به کمالات روحی و ارزش معنوی اوست؛ بنابراین طبیب انسان کسی است که مشکلات اخلاقی و بیماری روحی او را درمان کند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲۸ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲۸ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان