دانلود و خرید کتاب تحقیق برای طراحان؛ راهنمای شیوه و روش ها جوکو موراتوفسکی ترجمه احسان اله وردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحقیق برای طراحان؛ راهنمای شیوه و روش ها اثر جوکو موراتوفسکی

کتاب تحقیق برای طراحان؛ راهنمای شیوه و روش ها

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تحقیق برای طراحان؛ راهنمای شیوه و روش ها

کتاب «تحقیق برای طراحان؛ راهنمای شیوه و روش ها» نوشتۀ جوکو موراتوفسکی و ترجمۀ احسان اله وردی است و انتشارات آذرفر آن را منتشر کرده است. این کتاب تحقیقات طراحی را بر اساس چشم‌اندازی از تکامل طراحی بررسی می‌کند.

درباره کتاب تحقیق برای طراحان؛ راهنمای شیوه و روش ها

طراحی در تمام محیط اطراف ما دیده می‌شود و بر نحوۀ زندگی، پوشش، روش برقراری ارتباط و خرید افراد تأثیر می‌گذارد بااین‌حال کمتر پیش‌آمده است که طراحان در برنامه‌ریزی راهبردهایی که تعیین‌کنندۀ راه‌حل‌های طراحی است، نقشی داشته باشند. کتاب تحقیق برای طراحان، کتابی مهم، جامع و کاربردی برای دانشجویان طراحی است که قصد دارند مسائل کلیدی در تحقیق را که به‌عنوان طراحان حرفه‌ای به آن نیاز دارند، درک کنند. این کتاب چگونگی و چرایی تغییرات مهم در طراحی در سراسر جهان از ایجاد محصول به ایجاد فرایند و از حوزۀ عمل به یک حوزۀ تفکر برای دانشجویان به‌خوبی بیان می‌کند.

کتاب تحقیق برای طراحان؛ راهنمای شیوه و روش‌ها، جنبه‌های یک پروژۀ تحقیقاتی را قدم‌به‌قدم به خوانندگان نشان می‌دهد. جوکو موراتوفسکی جزئیات هر مرحله را توضیح می‌دهد؛ مشکل تحقیق را بیان می‌کند، دانش فعلی این رشته را مورد بررسی قرار می‌دهد، تلاش‌های گذشته برای حل مشکل را تحلیل می‌کند، روش‌ها و رویکردهای مورداستفاده برای حل مشکل را شرح می‌دهد، اینها را با روش‌های جایگزین مقایسه می‌کند، مشکلاتی که در تحقیق با آن مواجه می‌شود را موردبحث قرار می‌دهد و توضیح می‌دهد که چگونه محقق به این مشکلات رسیدگی می‌کند و در نهایت نتیجه به مجموعه دانش در این زمینه کمک کرده و پیامد تحقیقات آتی را بیان می‌کند.

خواندن کتاب تحقیق برای طراحان؛ راهنمای شیوه و روش ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان و متخصصان طراحی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تحقیق برای طراحان؛ راهنمای شیوه و روش ها

«طراحی در انواع مؤسسات آموزشی تدریس می‌شود. از مؤسسات فنی و هنر و مدارس طراحی گرفته تا آکادمی‌ها و دانشگاه‌های هنر همه این ارائه‌دهندگان آموزشی رویکردهای متفاوت برای آموزش طراحی دارند و متعاقباً انتظارات متفاوت از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خود دارند آموزش طراحی سنتی معمولاً حول یک فرهنگ استودیویی می‌چرخد که در آن محیط مطالعه بخشی کلاس درس و بخشی کارگاهی است که دانش‌آموزان در آن به مطالعه طراحی و تمرین مهارت‌های خود می‌پردازند بااین‌حال، آموزش طراحی معاصر باید تلاقی بین استودیو و آزمایشگاه باشد به عبارتی باید مکانی برای آموزش آزمایش و تحقیق باشد. در یک مدل متداول آموزش طراحی مطالعه دانشجویان طراحی در کنار هنرمندان و حتی ای امر داشتن دروس مشترکی از قبیل طراحی نقاشی با مجسمه‌سازی امر متداولی محسوب می‌شود. در چنین کلاس‌هایی به دانش‌آموزان طراحی اغلب نحوه اعمال اصول هنرهای زیبا و کاربردی به آنچه که در نهایت به شکلی از هنر تجاری و طراحی بدل می‌شود، آموزش داده می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۶ صفحه

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۶ صفحه

قیمت:
۷۳,۰۰۰
تومان