دانلود و خرید کتاب من (فرمانروای وجود) رابرت کالیر ترجمه هوشیار رزم آزما
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من (فرمانروای وجود) اثر رابرت کالیر

کتاب من (فرمانروای وجود)

نویسنده:رابرت کالیر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب من (فرمانروای وجود)

کتاب من (فرمانروای وجود) نوشتهٔ رابرت کالیر و ترجمهٔ هوشیار رزم آزما است و انتشارات لیوسا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب من (فرمانروای وجود)

همیشه دنبال کشف دنیای درونمان هستیم و دربارهٔ خودشناسی سؤال داریم. همیشه از ما دربارهٔ آرزوهایمان، سلامتی، تقدیر، آرامش، مثبت‌اندیشی، موفقیت و... سؤال می‌شود. در قلمروی ذهنمان جز قدرت محض وجود ندارد و باید همهٔ اراده و شوقمان را به غول جادوی ذهنمان بسپریم تا فراهم شود. «من» شما را راهنمایی می‌کند. کتاب «من» در مکتب تفکر نوین که چکیده و نتیجهٔ سال‌ها پژوهش و مطالعه است در کمترین زمان دربارهٔ قدرت جذب ذهن و ضمیر ناخودآگاه خلاق و حقیقت آن سخن می‌گوید.

رابرت کالیر در این کتاب که حاصل و چکیده و نتیجهٔ سال‌ها پژوهش او دربارهٔ قدرت جذب ذهن و ضمیر و ناخودآگاه خلاق انسان است، از رازهای اعجازآفرین و شگفت‌انگیز قدرت فکر آدمی که آن را موهبتی آسمانی می‌شمارد، پرده برمی‌دارد و انسان را موجودی بهره‌مند از قدرتی خارق‌العاده توصیف می‌کند که با برخورداری از صفاتی آسمانی و خدایی، قادر است در سخت‌ترین مراحل زندگی، سخت‌ترین موانع را از پیش پای بردارد و افق و چشم اندازی بدیع و زیبا در پیش روی خود ترسیم و خلق کند.

خواندن کتاب من (فرمانروای وجود) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت کالیر

رابرت کالیر که یکی از ده‌ها فرزانه اندیشمند و آموزگار مکتب فکر نو در سال‌های بحرانی دهه سی ماست، با نگارش کتاب‌های باارزش و راهبردی در زمینه قدرت فکر و نیروی جذب، جان هزاران انسان سرخورده، روان گسیخته و از جان شسته را از مرگ و نابودی و نومیدی و درهم‌شکستگی روحی و جسمی نجات می‌دهد و همنوا با دیگر خردورزان مثبت‌اندیش، به یاری مردمان خسته و از پای‌افتاده می‌رود و آنان را از نیروی خلاقه ذهن و فکر خودآگاه می‌گرداند و راه و روش شادگونه زیستن و آرامش داشتن و تفکر مثبت و قدرت جذب را ـ با اجرای تمرین‌های روحی ـ نشان می‌دهد.

رابرت کالیر را می‌توان در زمره نویسندگانی به‌شمار آورد که عمیقاً باور داشت که شادی و نعمت و برکت جهان از آن جهانیان است و همگان را از این حیث یکسان می‌شمارد. او در ۱۸۸۵ در «سنت لوئیس» امریکا در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد. مادرش را در نوجوانی از دست داد و در جوانی به جست‌وجوی نام و نان به ویرجینیا رفت و در معادن آنجا به کار پرداخت و درضمن با رنج و سختی کارگران و فقر و بینوایی آنان از نزدیک آشنا شد. او هیچگاه از خواندن و پژوهش و تحصیل دست نکشید و هشت سال بعد به نیویورک رفت و در سازمان تبلیغاتی و انتشاراتی عمویش مشغول کار شد.

رابرت کالیر در پی سال‌ها تحقیق دریافت که بسیاری از بیماری‌هایی که در اثر مصرف نابجا و زیاده از حد داروهای شیمیایی و تغذیه نامناسب صورت می‌گیرد و پزشکان آنها را غیرقابل علاج تشخیص داده‌اند، توسط نیروی شگرف ذهن قابل درمان است. آثار رابرت کالیر سروصدای فراوانی در عالم پزشکی و محافل علمی به پا کرد و با استقبال دانشمندان و اندیشمندان روبه‌رو شد. کالیر سرانجام کتاب‌های دیگر خود را به نام‌های ـ خدا در قلب توست، راز قدرت، کلام جادویی، قانون استعداد و توان و ظرفیت برتر و گنجی که در خود دارید ـ در یک کتاب زیر عنوان فرمانروای وجود روانه بازار نشر کرد که ظرف مدتی کوتاه سیصدهزار نسخه از آن فروش رفت. کتاب‌های رابرت کالیر همچنان جزو پرفروش‌ترین آثار روان‌شناسی به شمار می‌روند و به ویژه در کلینیک‌های روان‌درمانی و گروه‌درمانی و درمان افسردگی‌ها و بازسازی روحی افراد سرخورده و اعتماد به نفس از دست داده کاربرد فراوان دارند.

بخشی از کتاب من (فرمانروای وجود)

«مهم‌ترین اکتشاف قرن گذشته چیست؟ پیدا شدن تخم‌های دایناسور در دشت‌های مغولستان که به تصدیق باستان شناسان ده میلیون سالی از عمر آنها می‌گذرد؟ و یا کشف مقبره توت آنخامون که در حفاری‌های صورت گرفته در اعماق زمین‌های مصر، گوشه‌هایی از اسرار تمدن‌های دیرینه باستانی را آشکار ساخته است؟ یا زمان‌سنج رادیو آکتیفی که سازنده آن، پروفسور «لین» استاد دانشگاه «تافت» عمر کره ارض را ۱.۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰، میلیون سال تخمین زده و یا اکتشاف بیسیم، هواپیما، سفینه فضاپیما و اختراعات شگفت‌انگیز و جز اینهاست؟

پاسخ‌ها منفی است. زیرا کشفی عظیم و شگرف صورت گرفته که در تمام قرون و اعصار گذشته، به صورت رازی سر به مُهر، باقی‌مانده و گویی در همین چند دهه گشوده گشته و ارزش و اهمیت خود را نشان داده است. رازی که فرزانگان آن را اصل حیات و هستی و تکوین و آفرینش نام نهاده‌اند؛ قدرتی برخاسته از درون که همواره در اختیار بشر قرار داشته تا هروقت که اراده کند، آن را به‌کار گیرد و ـ به قدر توان و اراده خویش ـ از آن بهره‌مند شود.

طرفه آنکه این اکتشاف شگفت‌انگیز همواره گوش به فرمان کاشف خود دارد و همچون غول چراغ جادوی علاءالدین آماده اجرای خواست‌های ارباب است تا فرمان‌های او را انجام دهد و تنها توقعی که از صاحب خویش دارد، تفاهم و هماهنگی است تا دستورهای متناقض و گیج‌کننده و غیرعقلانی صادر نکند. جالب‌تر آنکه در هر طرح و برنامه‌ای که صاحب و فرمانده با غول درون در میان می‌گذارد و خواستار اجرای آن می‌شود؛ این غلام گوش به فرمان، هیچ نظر مخالف و یا موافقی ابراز نمی‌دارد؛ زیرا تنها وظیفه خود را اجرای خواست‌ها و امیال حاکمی می‌داند که بر او حکم می‌راند: خواه دستور گردآوری پول و ثروت باشد و یا فروریختن آوار نکبت و شوربختی بر سر صاحب و فرمانروای خود!

خواندن این رمز را می‌بایستی از ازل آغاز کرد. کاری به این هم نداشته باشیم که بنابر ادعای شماری از دانشمندان، آدمی همان موجود میمون آدم‌نمای پانصد هزار سال پیش است و یا فرآورده جلبک‌های تک‌یاخته‌ای که به‌تدریج شکل و قالب خاص خود را پیدا کرده تا به مرحله اشرف مخلوقات و تمدن کنونی رسیده است.

مهم آن نیست که در نیم میلیون و یا یک میلیون سال، این فرایند تکاملی شکل گرفته است؛ بلکه مسئله این است که در زمان و مکانی مشخص و معین، بر روی این سیاره، نخستین آثار و نشانه‌های زیست به‌نحوی به‌وجود آمده و آفرینشی صورت گرفته و اصل حیات و هستی بنیان نهاده شده و طبیعت و هرچه در آن هست ـ از گیاه و حیوان گرفته تا انسان ـ جان و زندگی یافته است. خواه جلبکی بوده و یا آبزیان ریزه ماهی و جز اینها... نظریه‌ای که بیشتر دانشمندان استناد می‌کنند، نخستین نشانه‌های حیات را از آن آمیب و تک‌یاخته‌ای می‌دانند که فاقد ستون فقرات بوده و این آغازگر هستی ـ که بنیانگذار زندگی نیز به‌شمار آمده است ـ چنان ریز و کوچک بوده که در امواج غلتان دریاها به چشم دیده نمی‌شده و با وجود انواع خطرها و تهدیدهایی که در طول میلیارد سالی که پشت سر نهاده ـ از باد و طوفان و سیل و خشکسالی و زلزله و آتشفشان گرفته تا گرمای زمین و عصر یخبندان ـ تماماً انگیزش و موجبی شده تا راه و روش تازه‌ای برای زیستن بجوید و زندگی را به‌هرحال تداوم بخشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲۷۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان