دانلود و خرید کتاب رازهای روان شناسی تاریک ویلیام کوپر ترجمه غزال بیگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای روان شناسی تاریک اثر ویلیام کوپر

کتاب رازهای روان شناسی تاریک

نویسنده:ویلیام کوپر
انتشارات:نشر گویا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رازهای روان شناسی تاریک

کتاب رازهای روان شناسی تاریک نوشتهٔ ویلیام کوپر و ترجمهٔ غزال بیگی است. نشر گویا این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب کنترل ذهن.

درباره کتاب رازهای روان شناسی تاریک

کتاب رازهای روان شناسی تاریک راهنمای مبتدیان است برای یادگیری تکنیک‌های دست‌کاری روان‌شناختی احساسات نهفته، ان.ال.پی، کنترل ذهن و شست‌وشوی مغزی. این کتاب به کشف هنر شناخت مردم و تحت‌تأثیر قراردادن رفتارشان کمک می‌کند. این اثر ۱۳ فصل دارد. نویسنده تأکیده کرده است که اطلاعات این کتاب، فقط برای اهداف آموزشی و سرگرمی در نظر گرفته شده است. همهٔ تلاش ویلیام کوپر بر این بوده تا اطلاعاتی دقیق، جدید، معتبر و کامل ارائه دهد. او در این کتاب، گنجینه‌ای از اطلاعات را بر اساس متداول‌ترین و جدیدترین مطالب علمی دربارهٔ روان‌شناسی و راهکارهای دست‌کاری روان‌شناختی ارائه کرده است.

ان. ال. پی. (NLP) روشی است که به ما کمک می‌کند تا درمورد افراد اطراف خود بدانیم و یاد بگیریم چگونه زبان بدن افراد دیگر را بخوانیم و آنچه را می‌خواهیم به دست آوریم. ایدهٔ ان. ال. پی. که برنامه‌ریزی عصبی - کلامی معروفی است، اولین‌بار در سال ۱۹۷۶ میلادی و توسط «ریچارد بَندلرو جان گریندر» گسترش یافت. این برنامه‌ریزی شامل سه بخش است؛ عصب که تمرکز آن در بخش نورولوژی یا عصب‌شناسی است، زبان‌شناسی که به زبان اشاره می‌کند و برنامه‌نویسی که به عملکرد آن زبان عصبی اشاره دارد. 

خواندن کتاب رازهای روان شناسی تاریک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رازهای روان شناسی تاریک

«هدف اصلی یک فرد کنترل‌گر، ورود به رابطه‌ای درازمدت با افراد موردنظرش و اطمینان از کنترل کامل بر آن‌ها است. این رابطه بسیار ناسالم است، چون فقط کنترل‌گر از آن بهره می‌برد. به همین نسبت، حمایت بین افراد حاضر در آن رابطه، بخشی از مشارکت سالم خواهد بود. البته اگر ازدواجی کرده‌اید که همیشه یک‌طرفه ارائه‌دهندهٔ خدمات هستید، ممکن است با فردی فریبکار در رابطه باشید. تشخیص رابطهٔ کنترل‌کننده سخت خواهد بود، زیرا دست‌کاری روان‌شناختی بسیار زیرکانه‌تر از انواع دیگر روابط سمی است. دست‌کاری روان‌شناختی ممکن است زمانی صورت گیرد که فرد سعی دارد برای بهره‌بردن از دیگران، قدرتی نامتعادل ایجاد کند. دست‌کاری روان‌شناختی به چند روش انجام خواهد شد و یکی از نشانه‌های آشکارش این است که فرد کنترل‌گر از آن بهره خواهد برد؛ ولی قربانی هیچ سودی نصیبش نمی‌شود و نمی‌تواند آسیبی برساند. در برخی مواقع، قربانی حتی نمی‌داند رابطهٔ سمی چیست. این رابطه شاید رابطه‌ای کاملاً معمولی باشد و شما بدون اضطراب و مشکل با کنترل‌گر همراه شوید. این نوعی از روش اجبار است، زیرا به کنترل‌گر در دستیابی به هدفش که کنترل دیگران است بدون شناختی از آن‌ها کمک می‌کند. این رابطه به طور طبیعی، با آسیب یا سود بردن مستقل یا کاربرد ترفندهای دیگر توسط کنترل‌گر آغاز نخواهد شد. پس از شروع این رابطه، هدف کنترل‌گر ایستادن در نقطهٔ درست شروع و طی‌کردن مسیری دیگر است. کنترل‌گر مسیری متفاوت در پیش می‌گیرد که بسیار کندتر از مسیر درست است.

در آغاز راه، ابراز علاقه و محبت مفرط باعث پیش‌آمدن هیچ مشکلی نخواهد شد. وقتی هدف عمیق و در مقولهٔ عشق باشد، کنترل‌گر راهکارهایش را تغییر می‌دهد. او یک‌شبه این کار را نمی‌کند، بلکه هفته‌های بسیاری کارش را ادامه می‌دهد تا پیش از دیر شدن، به هدفش برسد. در این مرحله، هدف اصلی رسیدن به ازدواج است که مشکلات و سوءاستفاده‌ها، بیش‌ازپیش نادیده گرفته می‌شود.

برخی شاخص‌های منحصربه‌فرد، وجود فرد کنترل‌گر را در رابطه‌تان نشان می‌دهند. در صورت عدم اطمینان به فرد موردنظر برای ازدواج که گمان می‌کنید بعدها باعث ایجاد مشکلاتی شود یا اینکه کنترل‌گر باشد، توجه به این شاخص‌ها بسیار حائز اهمیت است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۹۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان