دانلود و خرید کتاب یوگا لری پین ترجمه مهدیه کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب یوگا

کتاب یوگا به‌قلم لری پین و جورج فیورشتاین با ترجمهٔ مهدیه کریمی را انتشارات آوند دانش منتشر کرده است. این کتاب به آموزش اصول اولیه‌ٔ یوگا و معرفی این ورزش فکری‌جسمی می‌پردازد.

درباره کتاب یوگا

یوگا با عمر چندین هزارسالهٔ خود ازجمله ورزش‌های فکری‌جسمی است که می‌تواند به آرامش توأمان جسم و روح کمک کند و موجبات شادی و نشاط و انبساط خاطر و نیز تمرکز فرد را فراهم آورد و در دنیای شلوغ امروز، وسیله‌ای برای کسب آرامش باشد. کتاب پیشِ‌رو کوشیده تا در فصول ابتدایی به معرفی اصول و مفاهیم پایه‌ای یوگا و پس از آن به تشریح و توضیح انواع حرکات و موقعیت زمانی و مکانی مناسب برای انجام آن بپردازد و افراد را به انجام این قعالیت پویا و اثرگذار ترغیب نماید.

خواندن کتاب یوگا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به ورزش یوگا و کسانی که درصدد آشنایی اولیه با این ورزش هستند، از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب یوگا

«اصول اولیهٔ یوگا ایجاد بنیاد

اگرچه یوگا اکنون واژه‌ای آشناست. بسیاری از مردم دقیقاً نمی‌دانند چیست. یوگا به مراتب فراتر از ورزش بدنی می‌تواند شما را متحول کند، حتی اگر ابتدا نیت شما از رفتن روی تشک این نباشد. در این فصل این سردرگمی را از بین می‌بریم و توضیح می‌دهیم که یوگا واقعاً چیست و چطور با سلامتی و شادی شما در ارتباط است. همچنین کمک می‌کنیم غنای یوگا را با شاخه‌ها و رویکردهای مختلف آن ببینید. یوگا واقعاً چیزی به‌منظور عرضه برای همگان دارد. سن و وزن و انعطاف‌پذیری و عقاید شما هر چه باشد می‌توانید تمرین کنید و از برخی نسخه‌های یوگا بهره‌مند شوید . اگرچه یوگا در هند آغاز شده برای همهٔ نوع بشر است.

شخصیت واقعی یوگا

هرگاه شنیدید که یوگا دقیقاً این با فقط آن است به خودتان هشدار بدهید که این کاملاً بی‌معناست. یوگا بسیار گسترده‌تر از آن است که به یک چیز خلاصه شود. درواقع، شبیه آسمان‌خراشی با طبقات زیاد و اتاق‌های متعدد در هر طبقه است. یوگا فقط ژیمناستیک و تمرین تناسب اندام یا روشی برای کنترل وزن و کاهش استرس و مدیتیشن یا مسیری معنوی نیست؛ بلکه همهٔ این ابزارها و بسیاری از چیزهای دیگر است. یوگایی که امروز از آن لذت می‌بریم ریشه در سنت پنج‌هزار‌سالهٔ هندی دارد. بعضی از تمرین‌های آن شبیه ژیمناستیک است و عجیب نیست که به ژیمناستیک غربی نیز راه یافته است. این تمرین‌ها یا وضعیت‌ها به شما کمک می‌کند متناسب و متعادل شويد (‌و بمانید) و وزنتان را کنترل کنید و سطح استرستان را کاهش دهید.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۱۲ صفحه

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۱۲ صفحه

قیمت:
۱۲۶,۰۰۰
۱۲,۶۰۰
۹۰%
تومان