دانلود و خرید کتاب چگونه با چت جی پی تی کسب درآمد کنیم اندرو هریسون ترجمه زهرا جهانفریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه با چت جی پی تی کسب درآمد کنیم اثر اندرو هریسون

کتاب چگونه با چت جی پی تی کسب درآمد کنیم

انتشارات:انتشارات شبنا
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چگونه با چت جی پی تی کسب درآمد کنیم

کتاب چگونه با چت جی پی تی کسب درآمد کنیم نوشتهٔ اندرو هریسون و ترجمهٔ زهرا جهانفریان است. انتشارات شبنا این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی راهنمایی کامل، آسان و به‌روز برای مبتدیان.

درباره کتاب چگونه با چت جی پی تی کسب درآمد کنیم

هوش مصنوعی با ارائهٔ مجموعه‌ای از مزایا و امکاناتی که قبلاً حتی تصور آنها هم امکان‌پذیر نبود، به‌عنوان یک ابزار قدرتمند برای بازاریابان شناخته شده است. از میان برنامه‌هایی که بر اساس این فناوری ساخته شده‌اند چت‌جی‌پی‌تی، هوش مصنوعی‌ای که رایگان در دسترس عموم قرار گرفته و قادر است به روشی کاملاً شبیه به انسان با افراد تعامل برقرار کند، جایگاه برجسته‌ای پیدا کرده است. این نوآوری همواره دری را به دنیایی باز می‌کند که همکاری بین انسان و ماشین حتی در زمینه‌های خلاقانه‌ای مانند بازاریابی ممکن می‌شود.

اندرو هریسون در کتاب چگونه با چت جی پی تی کسب درآمد کنیم (How to make money online using chat GPT) راهنمایی کامل، آسان و به‌روز برای مبتدیان ارائه کرده است. با مطالعهٔ این اثر درمی‌یابید که پیش‌نیازها درآمدزایی از طریق چت جی‌پی‌تی چه چیزها و چه حوزه‌هایی هستند. نویسند در اثرحاضر شیوهٔ استفاده از حقه‌ها و ترفندها را به شما آموخته و راهکارهایی را برای بهره بردن از این بستر در قالب یک استراتژی مالی ارائه داده است.  برای بهره‌وری از چت جی‌پی‌تی باید پیش از هرچیز بدانید که چگونه می‌توان از این پدیده در یک بستر مشخص استفاده کرد. نوع استفاده از چت جی‌پی‌تی حائز اهمیت فراوانی است.  

خواندن کتاب چگونه با چت جی پی تی کسب درآمد کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزه‌های تکنولوژی و هوش مصنوعی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه با چت جی پی تی کسب درآمد کنیم

«در زیر، لیستی از پلتفرم‌های محبوب فریلنسری آمده است که به شما در تبلیغ مهارت‌هایتان و پیدا کردن مشتریان کمک می‌کنند:

- Toptal: این پلتفرم برای فریلنسرهایی است که قبلاً یک نمونه‌کار ساخته‌اند و در صنایع مختلف بهترین‌اند. معیارهای انتخاب برای پذیرش در این پلتفرم بسیار بالاست، زیرا آن‌ها فقط می‌خواهند بهترین استعدادها را برای بعضی از مشتریان خود مانند مایکروسافت و سیلزفورس جذب کنند. بنابراین، اگرچه ورود به این پلتفرم دشوار است، اما اگر پذیرفته شوید، می‌توانید درآمد زیادی کسب کنید.

- Guru: این پلتفرم یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های فریلنسری در اینترنت و یک مکان عالی برای یادگیری نحوهٔ راه‌اندازی کسب‌وکار فریلنسری شماست، زیرا استراتژی‌های قیمت‌گذاری مختلفی را به شما ارائه می‌دهد. تنها نقطه‌ضعفش این است که بعد از اینکه حق‌الزحمه‌تان را دریافت کردید، سایت هزینه‌ای را از فاکتور شما کسر می‌کند.

- Upwork: این پلتفرم شاید یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها باشد و عمدتاً فریلنسرهای حوزهٔ بازاریابی و نرم‌افزار را به خود جذب می‌کند، بااین‌حال می‌توانید کارهای دیگری هم در آن پیدا کنید. این پلتفرم برای فریلنسرهایی مناسب است که به‌دنبال قراردادهای متوسط تا بلندمدت‌اند و از انجام چالش‌هایی مانند ایجاد استراتژی یا حل مسائل پیچیده برای کسب‌وکارها نمی‌ترسند. این سایت بعد از اتمام هر کار، دستمزد خود را برمی‌دارد، ولی برای پروژه‌های بزرگ‌تر هزینهٔ کمتری دریافت می‌کند.

- ۹۹Designs: این پلتفرم به‌طور خاص برای فریلنسرهایی که خدمات طراحی و برندسازی ارائه می‌دهند، ایجاد شده است، لذا اگر قادر به طراحی لوگو، جلد کتاب یا وبسایت هستید، این سایت برای شما مناسب است. این سایت مانند پلتفرم‌های دیگر، به شما امکان تبلیغ خدمات خلاقانه‌تان را می‌دهد. همچنین، مسابقاتی برگزار می‌کند که توسط مشتریان ایجاد می‌شوند و فریلنسرها می‌توانند با ارسال طرح‌های خود در آن شرکت کنند. مشتریان طرح‌های برتر را انتخاب می‌کنند و به فریلنسرهای برنده بابت طراحی‌هایشان پول پرداخت می‌کنند. مانند بسیاری از پلتفرم‌های دیگر فریلنسری، ۹۹Designs یک بار پس از انجام اولین کارتان از شما هزینه می‌گیرد و هر بار بعد از هر کار، هزینه‌ای به شما تحمیل می‌کند.

- Fiverr: Fiverr پلتفرم دیگری است که برای تازه‌کارها مناسب است. این پلتفرم دارای پایگاه دادهٔ بزرگی از فریلنسرهاست و ادعا می‌کند هرساله، حدود ۴.۳ میلیون مشتری را جذب می‌کند (وودوارد، ۲۰۲۳). ازآنجاکه این سایت بسیار بزرگ است، شما می‌توانید خدمات منحصربه‌فردی را در زمینه‌های خاصی ارائه دهید که مشتریان نمی‌توانند در جای دیگری پیدا کنند. عضویت و ارسال لیست‌ها رایگان است، بااین‌حال، هزینه‌های تراکنش معمولاً نسبت به سایت‌های دیگر بیشتر است.

به خاطر داشته باشید که این‌ها فقط پنج پلتفرم از صدها سایت فریلنسریِ موجود در اینترنت‌اند. مهم نیست چه مهارت یا دانشی برای به اشتراک گذاشتن دارید، درهرصورت، مطمئناً می‌توانید پلتفرمی پیدا کنید که مشتریانی را جذب می‌کند که به‌دنبال فریلنسرهایی مانند شما هستند!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۲۵۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۹۰۰
تومان