دانلود و خرید کتاب راهنمای پدر ثروتمند برای ثروتمند شدن رابرت کیوساکی ترجمه اقدس رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای پدر ثروتمند برای ثروتمند شدن اثر رابرت کیوساکی

کتاب راهنمای پدر ثروتمند برای ثروتمند شدن

معرفی کتاب راهنمای پدر ثروتمند برای ثروتمند شدن

کتاب راهنمای پدر ثروتمند برای ثروتمند شدن؛ بدون استفاده از کارت اعتباری نوشتهٔ رابرت کیوساکی و شارون لچر و اقدس رضایی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنمای پدر ثروتمند برای ثروتمند شدن

هدف نویسندگان از نگارش این کتاب اعلام درس‌های بی‌پولی است که آن‌ها از پدر فقیر و پدر ثروتمند خود آموخته‌اند.

این کتاب دربارهٔ چیست؟

کتاب راهنمای پدر ثروتمند برای ثروتمند شدن دربارهٔ ارزش و بهای ثروتمندبودن است.

اما منظور از قیمت و ارزش در این مورد چیست؟

بسیاری از افراد دوست دارند ثروتمند شوند، اما مشکل این‌جاست که فقط عدهٔ کمی از مردم می‌توانند بهای آن را بپردازند.

چه کسی بهای ثروتمندبودن را می‌پردازد و بهای میلیونر شدن چقدر است؟

برای دستیابی به ثروت راه‌های بسیاری وجود دارد. مسابقهٔ تلویزیونی و قرعه‌کشی برخی از این راه‌ها هستند. شما هم می‌توانید زرنگ باشید و یا با میلیونرها ازدواج کنید. بسیاری از مردم برای ازدواج به دنبال میلیونرها هستند. البته بد نیست آگاه باشید برای به‌دست آوردن ثروت زیاد باید بهای آن را بپردازید و این بها شاید با پول اندازه‌گیری نشود. بهایی که باید برای نشستن و تماشای مسابقهٔ تلویزیونی و شرکت در قرعه‌کشی بپردازید این است که اکثریت تماشاکنندگان هرگز ثروتمند نمی‌شوند و این خود بهای سنگینی برای پرداخت است. برای ثروتمند شدن راه‌های زیادی وجود دارد، اما بیشتر مردم نمی‌خواهند بهای واقعی ثروتمند شدن را بپردازند و به همین دلیل هم سازمان رفاه، سلامت و آموزش امریکا فقط یک درصد را در رفاه می‌بیند. آن‌ها می‌خواهند میلیونر باشند ولی تمایلی به پرداختن بهای آن ندارند.

این کتاب دربارهٔ بهای ثروتمندشدن توضیح می‌دهد، بدون اینکه نیازی به سطح پایین بودن، غیراخلاقی رفتار کردن و یا حتی ازدواج با میلیونرها باشد. شما زندگی به روش ثروتمندان را تجربه خواهید کرد و از این زندگی هم لذت خواهید برد. اما این کار بهایی دارد. ارزش بسیاری از چیزها را نمی‌توان با پول اندازه‌گیری کرد.

خواندن کتاب راهنمای پدر ثروتمند برای ثروتمند شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند ثروتمند شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهنمای پدر ثروتمند برای ثروتمند شدن

«چرا امنیت شغلی را نمی‌توان به منزلهٔ مشکل دانست؟

پدر و مادرم در دورهٔ «رکود و کسادی بزرگ» رشد کردند. به نظر می‌رسد که این واقعهٔ تاریخی دیدگاه عاطفی و ذهنی آنان را تحت تاثیر قرار داده است. به همین دلیل هم اغلب تأکید می‌کردند که نمرهٔ خوب اهمیت زیادی در یافتن یک شغل خوب و امن دارد.

با نگاهی به اقتصاد امروزی، درمی‌یابیم که مشکل مشاغل بسیار است. کارفرماها در پاسخ سؤال به شما می‌گویند که ناامیدانه در جستجوی کارمند خوب هستند. امروزه مسألهٔ مهم امنیت مالی است نه امنیت شغلی. به طور کلی، می‌توان علت را در تغییر نحوهٔ پرداخت برای بازنشستگی از کارفرما به کارمند، تغییر طرح‌های پرداخت مستمری و مزایای عصر صنعتی، به طرح‌های عصر اطلاعات و طرح‌های توزیعی آن جستجو کرد. طرح‌های تعریف‌شدهٔ توزیع مستمری و مزایا امروزه با سه مشکل اساسی مواجه‌اند. یکی از این دلایل آن است که باید وجوهی را امروز برای آتیهٔ خود بپردازد و اغلب کارمندان علاقه‌ای به این ندارند؛ چون این پول را امروز نیاز دارند. دومین مشکل این است که بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌ها به بازار سهام منضم هستند و از این بازار تأثیر می‌پذیرند. به این معنا که اگر بازار سهام رونق داشته باشد، دریافت‌ها بالاست و در صورت سقوط بازار سهام همانند آنچه در سال‌های اخیر مواجه بوده‌ایم، دریافتی کارمندان نیز کاهش می‌یابد. سوم این که بیشتر طرح‌های توزیع مستمری به افراد بازنشسته در زمان بازنشستگی آنان به کار نمی‌آید. برای مثال، فرد بازنشسته‌ای که هشتاد و پنج سال دارد با طرح‌های بازنشستگی‌ای مواجه می‌شود که تضعیف شده‌اند و در عمل کارفرمای سابق او هم در قبالش هیچ‌گونه تعهدی ندارد. برعکس، با طرح‌های پرداخت دوران صنعتی کارفرما موظف بود که فرد کارمند را صرف‌نظر از سن تا زمان مرگ مورد حمایت خود قرار دهد. (منظور جوامع غربی است)

بزرگ‌ترین نگرانی من، برنامه‌های تأمین اجتماعی دولت و برنامه‌های درمانی آن است. به‌طور یقین، می‌دانید وقتی سیاستمداران به رقابت می‌پردازند، برای حفظ و بقای خود قول پایداری قوانین را می‌دهند و به‌همین دلیل، طرح‌ها و برنامه‌هایشان با مشکل مواجه می‌شود. از این دو مورد، نظام درمانی و تهدیدی که نسبت به آن در امریکا وجود دارد بیش از هر چیز موجب، نگرانی من شده است. هرچه سن ما بالاتر می‌رود و پیرتر می‌شویم، شاید به‌ظاهر مخارج زندگی‌مان کمتر شود، ولی مخارج درمانی سر به فلک می‌زند. درواقع، شاید هزینهٔ درمان یک بیماری خطرناک از پول خرید یک خانه هم بیشتر باشد. امروزه یکی از دلایلی که بیشترین ورشکستگی‌ها را به‌دنبال دارد، ضعف برنامه‌های مدیریتی نیست بلکه بیماری‌های خطرناک دوران سالمندی است. به‌تازگی یکی از دوستان من در حادثهٔ تصادف مجروح شده است. این فرد به‌عنوان تنها نان‌آور خانواده که فاقد بیمهٔ مناسب درمانی بود، مجبور شد همه چیز خود را بفروشد بدتر از همه، در این میان، دختر کوچکش نیز مبتلا به بیماری خونی شد و اکنون خانواده برای حمایت او به دنبال افراد خیر و نیکوکار می‌گردند.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۲۷۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان