دانلود و خرید کتاب روابط تامین کننده با شرکت های خانوادگی کریستوف رزه ترجمه سعید شعبان برشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روابط تامین کننده با شرکت های خانوادگی اثر کریستوف رزه

کتاب روابط تامین کننده با شرکت های خانوادگی

معرفی کتاب روابط تامین کننده با شرکت های خانوادگی

کتاب روابط تامین کننده با شرکت های خانوادگی به قلم کریستوف رزه و ترجمهٔ سعید شعبان برشی و لیلا محمدی گلشاد و سیداحمد موسوی را انتشارات نمای علم منتشر کرده است. این کتاب  به تبیین مفهوم شرکت‌های خانوادگی و روش‌هایی برای بهبود عملکرد آن‌ها می‌پردازد.

درباره کتاب روابط تامین کننده با شرکت های خانوادگی

یکی از انواع کسب‌وکارها، کسب‌وکارهای خانوادگی است. این سبک کاری نوعی از ارتباط را بین اعضا و ذی‌نفعان و شرکا ایجاد می‌کند که به‌دلیل صمیمت و اعتماد می‌تواند امنیت رابطه را به شکل بهتر و عمیق‌تری تأمین نماید. اما این نوع از کسب‌وکار نیز مثل سایر کسب‌وکارها نیازمند بازاریابی و انجام فعالیت‌هایی به‌منظور بهبود فرایندها و عملکرد خویش است. کتاب حاضر کوشیده تا به تحلیل ماهیت این کسب‌وکارها و روش‌هایی برای بهبود عملکرد آن‌ها در حوزهٔ  تحقیقات بازار، جذب مشتری و نیز نحوهٔ نظارت و اداره بپردازد و راهنمایی برای فعالان کسب‌وکار در این حوزه باشد.

خواندن کتاب روابط تامین کننده با شرکت های خانوادگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

صاحبان کسب‌وکارهای خانوادگی و علاقه‌مندان به مباحث مدیریت و بازاریابی از خواندن این کتاب سود می‌برند.

بخشی از کتاب روابط تامین کننده با شرکت های خانوادگی

«مقدمه‌ای بر بازاریابی رابطه‌مند و ارتباط با مشتر‌ی

امروزه مشتریان یکی از مهم‌ترین گروه‌های ذی‌نفع هر شرکتی به حساب می‌آیند. علاوه‌بر بازاریابی رابطه‌مند، تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری به‌عنوان یک عمل بر همین اساس در سال‌های اخیر افزایش یافته است. تمرکز این پایان‌نامه بر روابط مشتری و تأمین‌کننده و نحوهٔ تاثیرگذاری این روابط تحت‌تأثیر ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد کسب‌و‌کارهای خانوادگی در زمانی است که آن‌ها طرف رابطه هستند. روابط مشتری -تأمین‌کننده از اهمیت زیادی برخوردار است و تحقیقات گسترده‌ای در دسترس است. این کار بر خود رابطه متمرکز است و مقدمه‌ای کوتاه بر بازاریابی رابطه‌مند و مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می‌دهد. این مقدمه‌ها برای تسهیل درک رابطه، پیشایندها و پیامدهای آن ارائه شده است. امروزه محققان بازاریابی عمدتاً بر روابط بلندمدت یک شرکت با مشتریان، عمده‌فروشان، خرده‌فروشان و تأمین‌کنندگان تمرکز می‌کنند. هدف بازاریابی رابطه‌مند، توسعهٔ یک شبکهٔ خاص شرکت است که شامل گروه‌ها‌ی ذی‌نفع مربوطه می‌شود. رقابت دیگر بین شرکت‌های فردی اتفاق نمیفتد، بلکه بین شبکه‌های شرکت‌ها اتفاق میفتد. درنتیجه، کسانی که بهترین شبکه‌ها را دارند، بالاترین احتمال موفقیت را دارند و روابط تجاری با کسب‌وکار فرصت‌هایی را برای ایجاد مزیت‌های رقابتی و دستیابی به نتایج برتر ارائه می‌دهد. روابط بلندمدت با مشتریان‌ را می‌توان جوهرهٔ بازاریابی تجارت به کسب‌وکار در نظر گرفت.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان