دانلود و خرید کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر بنفشه رسولیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر اثر بنفشه رسولیان

کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر

انتشارات:نشر مهرستان
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر

کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر نوشتهٔ بنفشه رسولیان است. نشر مهرستان این کتاب را در سال ۱۴۰۳ روانهٔ بازار کرده است. این کمیک استریپ برای نوجوانان نوشته و طراحی شده است.

درباره کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر

کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر که با تصویرسازی‌های «مهدی بیگدلی» منتشر شده، یک داستان در قالب کمیک استریپ (Comic Strip) است که با روایتی هیجان‌انگیز و آموزنده، نوجوانان را به دنیای ماجراجویی‌های «مهراس» و دوستانش در شهر مدینه می‌برد. این کتاب دربردارندهٔ جلد اول از مجموعه‌ای است که قصد داشته است به اتفاقات مهم صدر اسلام بپردازد. کتاب «مهراس و ماجراجویی در قصر» روایت گروهی از نوجوانان به سرکردگی مهراس است. مسیر ماجراجویی این پسر و دوستانش در شهر مدینه، با جریان کشته‌شدن خلیفهٔ سوم به‌دست مردم خشمگین مصر و به خلافت رسیدن حضرت علی (ع) و همچنین بیعت مردم با این امام پس از ۲۵ سال خانه‌نشینی، پیوند خورده است.

قالب کمیک استریپ (Comic Strip) یا داستان مصور، مجموعه‌ای از نقاشی‌های دنباله‌دار است که ماجرایی را روایت می‌کند. کمیک معمولاً توسط یک تیم دونفره که یکی داستان را می‌نویسد و دیگری تصویرگری می‌کند، ساخته می‌شود. اولین کمیک استریپ‌هایی که در دههٔ ۱۹۳۰ میلادی پا به عرصهٔ وجود گذاشتند، شامل ماجراهای خنده‌دار و ماجراجویانهٔ قهرمانانی همچون «باک راجرز»، «تارزان» و «ماجراهای تن‌تن» بود.

خواندن کتاب مهراس و ماجراجویی در قصر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ نوجوانان دوستدار کمیک استریپ پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۹۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان