دانلود و خرید کتاب ۴۸ قانون قدرت رابرت گرین ترجمه زهرا بختیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۴۸ قانون قدرت اثر رابرت گرین

کتاب ۴۸ قانون قدرت

معرفی کتاب ۴۸ قانون قدرت

کتاب ۴۸ قانون قدرت نوشتهٔ رابرت گرین و ترجمهٔ زهرا بختیاری و اسماعیل قاسم پور سرچشمه است. انتشارات ارمغان گیلار این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب ۴۸ قانون قدرت

کتاب ۴۸ قانون قدرت یک راهنما در مورد هنر عملکرد غیرمستقیم است. این قوانین از زندگی و تجربیات مردان و زنانی استخراج شده‌اند که بازی قدرت را بررسی کرده و بر آن تسلط یافته‌اند. محدوده‌ٔ زمانی نوشته شدن این متون، به بیش از سیصد سال پیش و دوره‌ها و تمدن‌های مختلفی همچون چین باستان و رنسانس ایتالیا بازمی‌گردد. همهٔ این حکایات، درون‌مایه‌هایی مشترکی دارند که بر ماهیت قدرت اشاره می‌کند. پشت همه‌ٔ قوانینی که رابرت گرین در این کتاب مطرح کرده، فرضیه‌ٔ ساده‌ای نهفته است: انجام برخی کارها قدرت افراد را افزایش می‌دهد (رعایت قانون) و انجام برخی دیگر موجب کاهش قدرت یا حتی نابودی‌شان می‌شود (سرپیچی از قانون). تمامی این سرپیچی‌ها و رعایت‌ها، با مثال‌هایی تاریخی توضیح داده شده‌اند. قوانین کتاب ۴۸ قانون قدرت، قطعی هستند و تاریخ انقضا ندارند.

خواندن کتاب ۴۸ قانون قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۴۸ قانون قدرت

«آدمی پیچیده‌ترین موجود است و می‌توان او را یک عمر نظاره کرد، بی‌آنکه به شناخت کاملی از او دست یافت. پس بسیار مهم است که از همین حالا کسب مهارت در زمینه‌ی شناخت افراد را شروع کنید. قبل از هر چیز این اصل را به خاطر بسپارید: هرگز بین کسی که بررسی می‌کنید و کسی که به او اعتماد می‌کنید، تفاوتی قائل نشوید. هرگز به طور کامل به کسی اطمینان نکنید و همواره همه‌ی افراد را از جمله دوستان و کسانی که عاشقشان هستید، زیر نظر بگیرید. باید بیاموزید همیشه مسیر غیرمستقیم دستیابی به قدرت را در پیش بگیرید. فریبکاری‌هایتان را زیر نقاب مهربانی پنهان کنید. مثل توپ بیلیارد باشید که قبل از رسیدن به هدف، چندین بار به توپ‌های دیگر و کناره‌های میز برخورد می‌کند. حرکات شما نیز باید طوری باشند که طرف مقابل نتواند آن‌ها را تشخیص دهد».

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

کاربر 8880854
۱۴۰۳/۰۶/۰۴

کتاب فوق العاده‌ای هست حتما پیشنهاد میکنم مطالعه کنید از این کتاب ترجمه‌های مختلفی در بازار وجود داره ، به جرات میتونم بگم ترجمه‌ی خانم بختیاری بسیار روان و شیوا هست حتما کتاب رو با ترجمه‌ی ایشون بخونید تا بیشتر

- بیشتر
کاربر ۱۱۱۸۵۸۲
۱۴۰۳/۰۶/۰۲

متن فوق االعاده جذابی داره، مخصوصا بعضی از فصل ها که توی زندگی شخصی هرکس اتفاق افتاده. من این کتاب و با ترجمه دیگری هم خونده بودم، اما این ترجمه خیلی خوب و دقیق بود. از مترجم گرامی تشکر می

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۰۷ صفحه

حجم

۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۰۷ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان