دانلود و خرید کتاب ۴۰۰ جمله کلیدی برای مکالمه انگلیسی نرگس آذین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۴۰۰ جمله کلیدی برای مکالمه انگلیسی اثر نرگس آذین

کتاب ۴۰۰ جمله کلیدی برای مکالمه انگلیسی

نویسنده:نرگس آذین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۴۰۰ جمله کلیدی برای مکالمه انگلیسی

کتاب «۴۰۰ جمله کلیدی برای مکالمه انگلیسی» نوشتۀ نرگس آذین است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. این کتاب رایج‌ترین و کاربردی‌ترین جملات انگلیسی را به علاقه‌مندان آموزش می‌دهد.

درباره کتاب ۴۰۰ جمله کلیدی برای مکالمه انگلیسی

در دنیای امروز نیاز به آموزش و یادگیری زبان‌های بیگانه افزایش پیدا کرده است و افراد در سراسر جهان می‌خواهند برای برقراری ارتباط با دیگران مهارت داشته باشند. همین درخواست‌ها در سراسر جهان برای یادگیری زبان‌های مختلف نیاز به سطح بالای کیفیت آموزش و منابع و مواد آموزشی را افزایش داده است بنابراین نیاز شدیدی به روش‌های آموزشی مناسب وجود دارد.

داشتن یک منبع آموزشی مناسب اصلی‌ترین قدم برای یادگیری زبان انگلیسی است. کتاب‌های فراوانی در حوزۀ آموزش زبان منتشر شده است و تعداد آن‌ها هر روز روبه‌افزایش است. وجود منابع زیاد، یافتن کتاب‌هایی که با سطح مخاطبان سازگار باشد را به کاری دشوار تبدیل کرده است. یکی از بخش‌هایی که اکثر زبان‌آموزان در یادگیری با چالش روبه‌رو می‌شوند مکالمه است و معمولاً به دنبال کتاب‌هایی هستند که جملات رایج و کلیدی را به آن‌ها آموزش دهد. کتاب ۴۰۰ جملۀ کلیدی برای مکالمۀ انگلیسی، رایج‌ترین جملات در حوزه‌های مختلف را به علاقه‌مندان و زبان‌آموزان آموزش می‌دهد. جملاتی که در کتاب ۴۰۰ جمله کلیدی برای مکالمه انگلیسی گنجانده شده به همراه ترجمۀ فارسی و راهنمای تلفظ است. این کتاب برای کسانی که قصد دارند زبان انگلیسی را به‌صورت خود خوان یاد بگیرند بسیار مناسب است.

برخی از موضوعاتی که در کتاب ۴۰۰ جمله کلیدی برای مکالمه انگلیسی به آن‌ها اشاره شده، عبارت‌اند از: متداول‌ترین عبارات برای پرسیدن حال کسی، عبارات متداول برای گفتن نمی‌دانم، نظری ندارم، عبارات متداول در واکنش به شنیدن اخبار خوب، انجام کارهای خانه به زبان انگلیسی، جملاتی برای استفاده در رستوران و کافه، جملات مهم برای فهمیدن آدرس، شرکت در مکالمه‌های گروهی، چگونه مکالمۀ روزمرۀ زبان انگلیسی را طولانی‌تر کنیم؟ جملاتی برای استفاده در هتل، عبارات کاربردی برای شروع مکالمه با افراد در خیابان، عبارات کاربردی برای زمانی که نمی‌خواهید پاسخ دهید و...

خواندن کتاب ۴۰۰ جمله کلیدی برای مکالمه انگلیسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران زبان انگلیسی، علاقه‌مندان به یادگیری جملات رایج و کسانی که قصد دارند بدون رفتن به کلاس، زبان انگلیسی خود را تقویت کنند پیشنهاد می‌کنیم.

HASTI
۱۴۰۳/۰۴/۰۱

عالیییییی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۳۵۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان