دانلود و خرید کتاب مشق عشق نرگس آذین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مشق عشق اثر نرگس آذین

کتاب مشق عشق

نویسنده:نرگس آذین
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مشق عشق

کتاب «مشق عشق» نوشتۀ نرگس آذین است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. مشق عشق، خاطرات نرگس آذین از دوران خدمت در نهضت سوادآموزی است.

درباره کتاب مشق عشق

در تمام دنیا رسم است که افراد مختلف با شغل‌های گوناگون تجربیات و خاطرات خویش را بازگو و مکتوب می‌کنند تا مورداستفادهٔ نسل جوان و دیگر علاقه‌مندان قرار گیرد. مطالب کتاب مشق عشق، بازنویسی خاطرات نرگس آذین در سال‌هایی است که در سِمت آموزشیار نهضت سوادآموزی، خدمت می‌کرد. او در این کتاب تلاش کرده است تا حال و هوای سال‌های نهضت سوادآموزی و آموزش‌وپرورش را برای خوانندگان کتاب توصیف کند. خوانندگان و علاقه‌مندان به ورود به حوزه تعلیم‌وتربیت با مطالعۀ این کتاب، از پیش‌کسوتان این فن تجربه کسب می‌کنند؛ بنابراین با دیدی روشن، گام در این راه پرفرازونشیب می‌گذارند. کتاب مشق عشق درواقع مستندی گزارش گونه در قالب داستان و همچنین راهنمای پژوهشگرانی است که دغدغه‌های آموزشیاران نهضت سوادآموزی و آموزگاران کشور را دارند.

کتاب مشق عشق شامل ۱۲ داستان کوتاه می شود. عناوین داستان های این کتاب عبارت است از: «رسالت من»، «دسته گل مدرسه»، «شروع دورۀ جدیدی از زندگی»، «دختر تهضت»، «آغاز رویش»، «شروع دورۀ مقدماتی»، «داستان پروانه»، «بازرسی پرماجرا»، «پایان دورۀ مقدماتی»، «معجزۀ عشق مادری»، «روزهای همدلی» و «هر آغازی را انجامی است»

خواندن کتاب مشق عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران داستان کوتاه و علاقه‌مندان به تعلیم و‌تربیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مشق عشق

«کلاس اول دبیرستان بودم و خانم روزبه معلم زیست‌شناسی ما بود. بانویی بسیار زیبا، خوش‌اخلاق، خوش‌لباس. اکثر دانش‌آموزان شیفته اخلاق و منش خانم روزبه بودند و رؤیای همانند او شدن را در سر می‌پروراندند. چون آبادان لب مرز بود و کنار منطقه آزاد اروند قرار داشت اکثر معلم‌ها با ماشین‌های خارجی و سر و وضعی آن‌چنانی به مدرسه می‌آمدند و در واقع جزء طبقه از ما بهتران حساب می‌آمدند. هر روز به شوق دیدن ماشین و لباس‌های خانم روزبه، پشت پنجره کلاس به سروکلۀ هم می‌زدیم. خانم روزبه خیلی شبیه یکی از بازیگرهای آن زمان به نام خانم فرزانه تأییدی بود و ما در بین خودمان به‌جای خانم روزبه او را به اسم آن بازیگر صدا می‌زدیم. صبح همان روز کلاس زیست‌شناسی داشتم و خانم روزبه از من خواست به دفتر بروم و از مدیر مدرسه»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۷۷۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان