دانلود و خرید کتاب تحولی به نام کوچ (مربی) نرگس آذین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحولی به نام کوچ (مربی) اثر نرگس آذین

کتاب تحولی به نام کوچ (مربی)

نویسنده:نرگس آذین
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تحولی به نام کوچ (مربی)

کتاب «تحولی به نام کوچ (مربی)» نوشتۀ نرگس آذین است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. تحولی به نام کوچ (مربی) کتابی دربارۀ رشد و چگونگی تبدیل‌شدن به فردی بهترز طریق کوچینگ  است.

درباره کتاب تحولی به نام کوچ (مربی)

مربیگری یا کوچینگ، فرایندی است باهدف بهبود عملکرد که به‌جای آینده یا گذشته بر زمان حال تمرکز می‌کند. کوچینگ براي تشویق رشد از طریق آموزش به‌طرف مقابل نیست ، بلکه برای بیرون‌کشیدن افکار و دیدگاه‌های گیرنده کوچینگ (مشتری) و برقراری ارتباط به‌گونه‌ای است که فرد از آن آگاه شود، یک روش آموزشی است که باعث رشد و نیل به اهداف و خودشکوفایی می‌شود نرگس آذین در کتاب تحولی به نام کوچ (مربی)، نخست مفهوم کوچینگ و کوچ را معرفی کرده، ‌انواع آن و تفاوتش با منتور را بررسی می‌کند. او پس از تشریح ویژگی‌های کوچ حرفه‌ای و چگونگی یادگیری آن، تکنیک‌ها و قرارداد کوچینگ را ارائه می‌کند. این کتاب همچنین به خوانندگان توضیح می‌دهد که کوچینگ چگونه می‌تواند مشکلات خانوادگی را حل‌وفصل کند.

کتاب تحولی به نام کوچ (مربی) در ۱۰ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: تعریف کوچینگ و کوچ»، «فصل دوم: انواع کوچ و تفاوت کوچ و منتور»، «فصل سوم: انواع کوچینگ»، «فصل چهارم: ویژگی یک کوچ حرفه‌ای و چگونگی یادگیری آن»، «فصل پنجم: قرارداد کوچینگ»، «فصل ششم: کوچینگ و اهمال‌کاری»، «فصل هفتم: فرضیه‌های کوچینگ»، «فصل هشتم: تکنیک‌های کوچینگ»، «فصل نهم: اصول همدلی در کوچینگ» و «فصل دهم: حل مشکلات خانوادگی با کوچینگ»

خواندن کتاب تحولی به نام کوچ (مربی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تحولی به نام کوچ (مربی)

«بیزینس کوچینگ یا کوچینگ کسب‌وکار فرایندی است که بر روي تعامل بین کوچ و کارآفرین و همچنین مدیران و کارمندان او بنا شده است. هدف از این فرایند، بهبود کارایی مدیریت کسب‌وکار، انجام آن و همچنین دستیابی به اهداف تجاری است. به‌طورکلی، کوچ کسب‌وکار شخصی است که با داشتن تجربه‌های فراوان، به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند تا در مسیر درست موفقیت قرار بگیرند. فرقی نمی‌کند صاحب یک کسب‌وکار چندین ساله هستید یا یک شرکت تازه‌تأسیس؛ چه به دنبال ترفیع در حرفه خود و چه کارآفرینی هستید و از حرکت بعدی خود مطمئن نیست ، بیزینس کوچ به شما کمک می‌کند که با شناخت کامل از نقاط قوت و ضعف خود، نسبت به اهداف کسب‌وکارتان، آگاهی بیشتری پیدا کنید، کسب‌وکار خود را گسترش دهید و در روند تسریع پیشرفت، شما را یاری می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان