دانلود و خرید کتاب برای هر چیز آماده ام کی کو کاسا ترجمه مینا پورشعبانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برای هر چیز آماده ام اثر کی کو کاسا

کتاب برای هر چیز آماده ام

نویسنده:کی کو کاسا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب برای هر چیز آماده ام

کتاب برای هر چیز آماده ام به‌قلم کی کو کاسا و ترجمهٔ مینا پورشعبانی را انتشارات علمی و فرهنگی منتشر کرده است. این کتاب داستان اردک و راکُنی است که قصد دارند باهم به گردش بروند، اما اتفاقاتی میفتد که باعث می‌شود در تصمیمشان مردد شوند. 

درباره کتاب برای هر چیز آماده ام

یک روز قشنگ بهاری و آفتابی، خانم اردکه رفت در خانهٔ راکُن و از او خواست که با هم به گردش بروند. اما راکن خیلی می‌ترسید و همه‌ش نگران بود که بلایی سرشان بیاید. چه بلاهایی؟ داستان را بخوانید تا متوجه شوید و دریابید که آیا می‌توان با وجود تمام نگرانی‌ها و ترس‌ها باز هم کاری را انجام داد که دوستش داریم؟

خواندن کتاب برای هر چیز آماده ام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۸ تا ۱۱ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان لذت می‌برند.

بخشی از کتاب برای هر چیز آماده ام

«یک روز روشن آفتابی خانم اردکه به خانهٔ راکن رفت. خانم اردکه گفت: «هی راکن برای گردش آماده‌ای؟» را کن گفت: «خُب... نظرم عوض شد، من نمی‌آیم.» خانم اردکه پرسید: «چرا نمی‌آیی؟» راکن گفت: «راستش فکر کردم اگر زنبورهای خطرناک به ما حمله کنند چه اتفاقی میفتد؟» خانم اردکه گفت: «نه... .» راکن گفت: « و اگر آن‌ها دنبالمان کنند چی؟ می‌دانی که توی رودخانه میفتیم؟» خانم اردکه فریاد زد: «وای، نه.» راکن گفت: «بله! وقتی به توفانی ترسناک برخورد کنیم چطور می‌توانیم برای زنده ماندن شنا کنیم؟» خانم اردکه فریاد زد: «وای، نه وای، نه!» راکن ادامه داد: «وای بله وای بله و اگر بخواهیم به غاری پناه ببریم غاری که قبل از ما کس دیگری به آنجا رفته است، کسی که خیلی ترسناک است؟» خانم اردکه پرسید: «مثل... مثل چه کسی؟» راكن فریاد زد: «!!!!!اژدها وا ||||||ی!» هر دو جیغ کشیدند... و رفتند زیر پتو قایم شدند. راکن یادآوری کرد: «می‌دانی که این اتفاق ممکن است بیفتد؛ گردش‌ها خطرناکند. خانم اردکه مدتی دربارهٔ آن فکر کرد و گفت: «درست می‌گویی اما راکن...» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۸۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان