دانلود و خرید کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است (دوزبانه) الیسون ریچی ترجمه شیما شریفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است (دوزبانه) اثر الیسون ریچی

کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است (دوزبانه)

نویسنده:الیسون ریچی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است (دوزبانه)

کتاب الکترونیکی آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است (دوزبانه) نوشتۀ الیسون ریچی و ترجمۀ شیما شریفی است و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است. کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است، کتابی مصور است دربارۀ فیبی کوچولو که خوابش نمی‌برد. داستان این کتاب به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده است.

درباره کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند.

قبل از هر اقدامی باید بدانید برای چه کسانی می‌خواهید کتاب بخرید و بر اساس گروه سنی او اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال اگر برای کودکی ۱۰ساله دنبال کتاب هستید، با جست‌وجوی بهترین کتاب برای کودکانه ۱۰ساله می‌توانید مشکل خود را حل کنید؛ اما فراموش نکنید گروه سنی کتاب‌های کودک بسیار مهم است. در مجموع، کتاب کودک با تصویر بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ چرا که رنگ‌ها کودکان را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با این تقسیم‌بندی گروه سنی کودکان آشنا می‌شوید:

گروه الف: سال‌های قبل از دبستان

گروه ب: کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان

گروه ج: کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان

کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است، دربارۀ دختربچۀ کوچکی به نام فیبی است که چون خوابش نمی‌برد تصمیم می‌گیرد گوسفندان را بشمارد اما آنها به جای پریدن از روی نرده‌ها مدام شیطنیت کرده و به این‌طرف و آن‌طرف می‌روند...

خواندن کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان گروه سنی ب و ج مناسب است.

بخشی از کتاب آهای! گوسفندهای شیطون وقت خواب است

«فیبی در رخت خواب گرم و نرمش دراز کشیده بود، پتو را کشیده بود روی خودش و سعی می کرد بخوابد. اما هر کاری می کرد خوابش نمی برد. چشم هایش را بست و شروع کرد به شمردن گوسفندها. اما گوسفندهای شیطون نقشه ی دیگری داشتند، آن ها آن قدر شلوغ بازی در می آورند و این طرف و آن طرف می روند که فیبی نمی تواند آن ها را بشمرد! فکر می کنید گوسفندهای شیطون می گذارند فیبی بخوابد؟...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۶۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان