دانلود و خرید کتاب اما زهرا ابراهیمی خبیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اما اثر زهرا ابراهیمی خبیر

کتاب اما

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اما

کتاب اما نوشتۀ زهرا ابراهیمی خبیر در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتاب مصور و رنگی، جزو کتاب‌های پرنده آبی در گروه کودک و نوجوان نشر و مناسب برای کودکان گروه سنی ب (۷ تا ۹ سال) نوشته شده است.

درباره کتاب اما

 کتاب اما یک داستان تخیلی کودکانه از نوع داستان‌های حیوانات است. برای کودکان، قصه‌هایی شنیدنی و جالب با مضامین مختلف هستند که با کمک آن‌ها بتوان مفاهیم مهمی را به آن‌ها آموزش داد. داستان‌ها به کودکان کمک می‌کنند که انعطاف‌پذیر شوند تا به‌خوبی با هر چیزی که زندگی ارائه می‌دهد کنار بیایند و بفهمند چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه است. درواقع، داستان‌ها یک‌رشته مفاهیم اعتقادی مبتنی بر ارزش از جمله مفاهیم خوب و بد را به کودک منتقل می‌کنند. از ویژگی‌های داستان‌های کودکان این است که در فضایی با بیشترین تصاویر و کمترین محتوا نوشته می‌شوند. این کار متناسب با روحیات و توانایی انطباق در کودک انجام می‌شود؛ یعنی دلیل کوتاهی داستان‌های کودکانه توجه به حوصلۀ کودک، ظرفیت تمرکز و درک بیشتر آن‌ها به‌دلیل حذف جزئیات هست. از یک طرف بیشترین محتوا در کوتاه‌ترین جمله‌ها منتقل می‌شوند تا برای کودک خسته‌کننده نباشد و از طرف دیگر، به‌کارگیری نقاشی‌ در صفحه‌ها علاوه بر ایجاد جذابیت بصری برای کودکان باعث می‌شود محتوا در ذهن آن‌ها بهتر تثبیت شود.

در داستان اما می‌خوانیم که خانم و آقای خرگوش صاحب ۷ بچه خرگوش می‌شوند. آن‌ها در حالی که خیلی از این موضوع خوشحال هستند، این دغدغه را دارند که خانه‌ای بزرگ‌تر پیدا کنند؛ چون خانۀ نقلی آن‌ها جای آن خانوادۀ خیلی بزرگ را ندارد. آقای خرگوش به جنگل می‌رود تا خانه‌ای پیدا کند. وقتی خانه‌های سنجاب‌ها را بر بالای درختان بلوط می‌بیند آرزو می‌کند که ایکاش او هم یکی از آن خانه‌ها را داشت. سنجاب‌ها که حرف او را می‌شنوند پیشنهاد می‌کنند تا در خانۀ بزرگ بلوط پیر ساکن شوند. آقا خرگوشه خیلی خوشحال می‌شود اما مشکلی که وجود دارد این است که آن‌ها نمی‌توانند از درخت بالا بروند. او وقتی تلاش می‌کند که از درخت بالا برود روی پشت‌بام خانۀ موشکا می‌افتد. موشکا یک موش عینکی مهربان است که تصمیم می‌گیرد برای تهیۀ خانه به آقا خرگوشه کمک کند؛ اما...

موضوع کتاب اما، مهربانی است. کودکان در این کتاب می‌خوانند که چطور می‌توان با مهربانی و سخاوت به کسانی که مشکل یا نیازی دارند کمک کنند و در کنارشان باشند. این کتاب مصور و رنگی، نقاشی‌های بامزه‌ای در هر صفحه دارد که علاوه بر معرفی تصویری شخصیت‌ها و روند داستان به کودکان، آن‌ها را به خواندن ادامۀ کتاب ترغیب می‌کنند.

خواندن کتاب اما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اما

«آن‌ها شب تا صبح با پنجه‌های بیلچه‌ای خود زمین را کندند و کندند و کندند.

 - یک دقیقه صبر کنید یک سنگ بزرگ این‌جا گیر کرده! اتاق‌های طبقه‌ی اول و دوم خانه را ساختند و ساختند و ساختند. وقتی موش‌های عینکی جنگل بلوط ساختن خانه را تمام کردند، حسابی خسته شده بودند. امّا... »

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان