دانلود و خرید کتاب آقای نارنجی، خانم نارنجی پتر هوراچک ترجمه حمید پیرهادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آقای نارنجی، خانم نارنجی اثر پتر هوراچک

کتاب آقای نارنجی، خانم نارنجی

نویسنده:پتر هوراچک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آقای نارنجی، خانم نارنجی

کتاب آقای نارنجی، خانم نارنجی نوشتۀ پتر هوراچک با ترجمۀ حمید پیرهادی در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتابِ مصور رنگی، جزو کتاب‌های پرنده آبی گروه کودک و نوجوان نشر است و برای کودکان گروه سنی الف و ب نوشته شده است.

درباره کتاب آقای نارنجی، خانم نارنجی

کتاب آقای نارنجی خانم نارنجی، جزو داستان‌های تخیلی مناسب برای کودکان است و داستان دو کرم تنها را روایت می‌کند که بر سر یک گلابی با یکدیگر دعوا می‌کنند.

داستان از این قرار است که آقای نارنجی تنها بود. او طرف چپ یک درخت زندگی می‌کرد. خانم نارنجی هم تنها بود. او طرف راست آن درخت زندگی می‌کرد. یکی این طرف درخت بود و دیگری آن طرف درخت. یک روز، یک گلابی بزرگ آبدار روی زمین و بین آن دو افتاد. هرکدام از سمت خود وارد گلابی شد و شروع به خوردن کرد. هر دو آن‌قدر خوردند تا مرز میان آن‌ها از بین رفت و مقابل یکدیگر قرار گرفتند. این باعث شد اول تعجب کنند، بعد کم‌کم عصبانی شوند و در نهایت با یکدیگر گلاویز شدند. آن‌ها آن‌قدر در هم پیچیدند تا اینکه یکی شدند. آنجا بود که متوجه شدند چاره‌ای ندارند جز اینکه یکی باشند و در همه‌چیز شریک شوند. حالا این دو کرم تنها به هم پیوسته بودند؛ اما باز هم اتفاقی آن‌ها را از یکدیگر جدا می‌کند. آیا آن‌ها به این جدایی تن می‌دهند و باز هم تنها می‌مانند یا اینکه همدیگر را ترک نمی‌کنند و همیشه با هم می‌مانند؟

کتاب آقای نارنجی، خانم نارنجی، مهم‌ترین درونمایه‌اش، دوستی و بخشش است. داستان هم به کودکان از اهمیت دوستی می‌گوید و هم اینکه سهیم شدن با دیگران تا چه حد می‌تواند لذت‌بخش باشد. همچنین می‌آموزد که چطور می‌توان مسائل سخت میان آدم‌ها را با زبان کودکانه برای آن‌ها توضیح داد. پتر هوراچک، نویسندۀ داستان، جوایز متعددی گرفته است؛ از جمله این کتاب جایزۀ بهترین کتاب کودک واشنگتن پست را برده است.

کتاب آقای نارنجی، خانم نارنجی مصور است. تمام صفحات رنگی و نقاشی‌های بامزه و جذاب دارند. ترکیبی این تصاویر چشم‌نواز، روایت سادۀ کتاب و موضوع داستان که ایجاد دوستی و پیوند میان دو کرم را نشان می‌دهد آن را مناسب برای کودکان کرده به‌طوری آن‌ها هم شاهد دعوا هستند، هم آشتی و حل مشکل و هم برقراری دوستی.

خواندن کتاب آقای نارنجی، خانم نارنجی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۵۰۰
تومان