دانلود و خرید کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس نسترن فتحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس اثر نسترن فتحی

کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس

نویسنده:نسترن فتحی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس

کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه‌گیس نوشتۀ نسترن فتحی در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتابِ مصور، داستانی کودکانه دارد و مناسب برای گروه سنی ب  یعنی ۷ تا ۹ سال است.

درباره کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس

کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه‌گیس، جزو داستان‌های تخیلی و از نوع داستان‌های حیوانات است. برای کودکان، قصه‌هایی شنیدنی و جالب با مضامین مختلف هستند که با کمک آن‌ها بتوان مفاهیم مهمی را به آن‌ها آموزش داد. داستان‌ها به کودکان کمک می‌کنند که انعطاف‌پذیر شوند تا به‌خوبی با هر چیزی که زندگی ارائه می‌دهد کنار بیایند و بفهمند چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه است. درواقع، داستان‌ها یک‌رشته مفاهیم اعتقادی مبتنی بر ارزش از جمله مفاهیم خوب و بد را به کودک منتقل می‌کنند. از ویژگی‌های داستان‌های کودکان این است که در فضایی با بیشترین تصاویر و کمترین محتوا نوشته می‌شوند. این کار متناسب با روحیات و توانایی انطباق در کودک انجام می‌شود؛ یعنی دلیل کوتاهی داستان‌های کودکانه توجه به حوصلۀ کودک، ظرفیت تمرکز و درک بیشتر آن‌ها به‌دلیل حذف جزئیات هست. از یک طرف بیشترین محتوا در کوتاه‌ترین جمله‌ها منتقل می‌شوند تا برای کودک خسته‌کننده نباشد و از طرف دیگر، به‌کارگیری نقاشی‌ در صفحه‌ها علاوه بر ایجاد جذابیت بصری برای کودکان باعث می‌شود محتوا در ذهن آن‌ها بهتر تثبیت شود.

کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه‌گیس در دنیای حیوانات جنگل اتفاق می‌افتد. سلطان حیوانات که همان شیر باشد کلاه‌گیس را از سر برمی‌دارد، می‌شوید و روی بند رخت می‌اندازد. اما اتفاق عجیبی رخ می‌دهد. کلاه‌گیس آقای شیر گم می‌شود. او که از نداشتن کلاه‌گیس خجالت‌زده است یواشکی از آقای فیل می‌خواهد تا کلا‌ه‌گیسش را برای او پیدا کند. آخر آقای فیل کارآگاه جنگل است. برای آقای فیل ظاهراً پیدا کردن کلاه‌گیس مثل آب خوردن است. اما آیا واقعاً همین‌طور است؟

کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه‌گیس تصاویر بامزه و در عین حال خلاقانه‌ای دارد که آن را برگزیدۀ مسابقه و کارگاه خلق کتاب تصویری در ۱۳۹۳ کرده است.

خواندن کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آقای کارآگاه فیل به دنبال کلاه گیس

«آقای شیر کلاه‌گیسش را شست و روی بند رخت انداخت. نه! این اتفاق که عجیب نیست! اتفاق عجیب جنگل این بود که... کلاه‌گیس آقای شیر از روی بند رخت غیب شد! آقای شیر حالا کلاه‌گیس نداشت. او خجالت می کشید بلند بگوید: کلاه‌گیس من کجاست؟ برای همین، یواشکی از آقای کارآگاه فیل خواست کلاه‌گیس او را پیدا کند و...

آقای کارآگاه فیل با خودش فکر کرد: «عجب! اینم نشد! پس چی شد؟ یعنی کلاه‌گیس پیش کیه؟» بعد بلند گفت: «ببخشید، اشتباه شد!» این طرف و آن طرف جنگل را نگاه کرد و پاورچین رفت و دوباره مشغول گشتن شد...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۷۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان