دانلود و خرید کتاب معلم هایم سیدعلی اصغر علوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معلم هایم اثر سیدعلی اصغر علوی

کتاب معلم هایم

انتشارات:انتشارات سدید
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب معلم هایم

کتاب «معلم هایم» نوشتۀ سیدعلی اصغر علوی است و انتشارات سدید آن را منتشر کرده است. کتاب معلم‌هایم، معلم نوشت‌هایی از راه و رسم تربیت بعضی معلمان دبستان، راهنمایی و دبیرستان است.

درباره کتاب معلم هایم

معلمان می‌توانند فضای مدارس را به فضای محبت، رشد و بالندگی تبدیل کنند و با انتقال عناصر فرهنگی به نسل نوخاسته و اعمال روش‌های مناسب تربیتی، موجبات رشد شخصیت کودکان و نوجوانان را فراهم کنند. آن‌ها به‌عنوان اساسی‌ترین عنصر نظام تعلیم‌وتربیت، نقش‌آفرینی کرده و رشد و پرورش نسل‌های بعد جامعه را برعهده گرفته‌اند. مقام معظم رهبری هم در جمع افراد دانشگاه فرهنگیان فرمودند در معلمی قله و شاخص تعیین کنید تا معرفی شوند و راه را نشان دهند. همچنین فرمودند دستگاه آموزش‌وپرورش در ردیف دیگر دستگاه‌ها نیست. یعنی سایر دستگاه‌ها به‌کارگیرنده نیروی انسانی است؛ اما آموزش‌وپرورش ایجادکننده نیروی انسانی است.

کتاب معلم‌هایم خاطرات معلم‌هایی را در برمی‌گیرد که در مقاطع مختلف فعالیت‌های مثبت داشته‌اند. سید علی‌اصغر علوی تلاش کرده است تا باهدف الگوسازی و تکثیر معلم‌های نمونه در قالب خاطرات، بر الگوها و ایده‌های موفق تأکید کند.

کتاب معلم‌هایم بیش از آنکه یک مجموعه داستان برای بیان حوادث و اتفاقات باشد، یک بستۀ کاربردی برای معلمان و مربیان است. به‌عبارت‌دیگر، خاطراتی که در این اثر بیان شده، رنگی از تربیت دارد و برای خواننده‌اش الهام‌بخش خواهد بود. ازآنجایی‌که فطرت‌ها عوض نشده و بسیاری از این روش‌ها با اندکی تغییر و با عنایت به اقتضای مخاطبش قابل‌تکرار است، مجموعه نکات در کتاب معلم‌هایم می‌تواند چراغ راهی برای نسل جوان امروز باشد. تمرکز کتاب معلم‌هایم بر نقش معلمان قبل از مرحلۀ دانشگاه و حوزه است تا اهمیت این مقطع برجسته شود. این مقطع همان هفت سال دومی است که در روایات هم بر اهتمام به تربیت، تأکید ویژه‌ای شده است و جای توجه نمودن و هزینه‌کردن در آن را ضروری‌تر می‌کند. معلمان این مقاطع بهتر است رسالت خود را بیش‌ازپیش مهم و جدی ببینند.

خواندن کتاب معلم هایم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به معلمان، مربیان و علاقه‌مندان به فعالیت در حوزۀ آموزش‌و‌پرورش پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۲۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان