دانلود و خرید کتاب کتابخانه ارواح ریچارد دنی ترجمه راضیه قنبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتابخانه ارواح اثر ریچارد دنی

کتاب کتابخانه ارواح

نویسنده:ریچارد دنی
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کتابخانه ارواح

کتاب الکترونیکی «کتابخانه ارواح» نوشتهٔ ریچارد دنی با ترجمهٔ راضیه قنبری در انتشارات هرماس چاپ شده است. این کتاب در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و به‌خاطر داستان خلاقانه و پر از رمز و راز خود توانست به‌سرعت توجه بسیاری از خوانندگان نوجوان و منتقدان ادبی را به خود جلب کند.

درباره کتاب کتابخانه ارواح

ریچارد دنی، نویسنده‌ای است که به خاطر توانایی‌اش در خلق داستان‌های تخیلی و پرماجرا مشهور است. داستان کتابخانه ارواح در یک دنیای خیالی اتفاق می‌افتد، جایی که قهرمان جوان داستان، برای نجات دنیای خود از دست نیروهای تاریکی و کشف رازهای مخفی، باید به سفری پرخطر و ماجراجویانه برود.

داستان با معرفی شخصیت اصلی که نوجوانی با قدرت‌های خاص است، آغاز می‌شود. او متوجه می‌شود توانایی‌های ویژه‌ای دارد که می‌توانند به او در مبارزه با نیروهای شر کمک کنند. با پیشروی داستان، او با دوستان و دشمنان جدیدی مواجه می‌شود و باید تصمیمات سختی بگیرد که نه‌تنها بر زندگی خود، بلکه بر سرنوشت دنیایش تأثیرگذار است.

کتاب به‌خوبی توانسته است عناصر مختلفی از جمله هیجان، دوستی، خیانت و عشق را در هم بیامیزد و یک داستان جذاب و پرکشش را ارائه دهد. ریچارد دنی با توصیف‌های دقیق، دنیای خیالی خود را به شکلی باورپذیر و زیبا به تصویر کشیده است.

کتاب کتابخانه ارواح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به همهٔ علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی و تخیلی، به‌ویژه نوجوانان و جوانانی که از داستان‌های پرماجرا و پر از رمز و راز لذت می‌برند، توصیه می‌شود. اگر به داستان‌هایی که شامل شخصیت‌های قدرتمند با توانایی‌های ویژه و مبارزات بین خیر و شر هستند علاقه دارید، کتابخانه ارواح انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

درباره ریچارد دنی

ریچارد دنی، نویسنده اهل آمریکا است که در حوزهٔ داستان‌های کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند. او تا اینجا کتاب‌هایش را در ژانر ماورایی و وحشت نوشته و مملو از تعلیق‌های جذاب برای این گروه سنی نوشته است. دنی ساکن ایالت تگزاس است. از علاقه‌مندی‌های او می‌توان به مطالعه، نوشتن، پیتزا، فیلم‌های ترسناک، ساخت ویدیو در یوتیوب اشاره کرد. او در نوشتن داستان‌هایش از جی.کی. رولینگ خالق مجموعه هری پاتر تأثیر زیادی گرفته است. ریچارد دنی درباره نوشتن دوگانه کتابخانه ارواح و کارناوال شوم گفته است: «نوشتن این دو‌گانه واقعاً برایم لذت‌بخش بود. موقع نوشتن این داستان‌ها خیلی به کاراکتر سایمون نزدیک شدم و برقراری رابطه‌اش با مونتی قسمت موردعلاقه خودم بود، البته جدا از ماجرای اشباح ترسناک.»

کاربر 8872496
۱۴۰۳/۰۵/۳۱

بنظرم یکم علمی تخیلی هست یکم هم ترسناک و هیجان انگیز به هر حال واقعا کتاب فوق العاده است این کتاب و به کسایی که ژانر مورد علاقشون تخیلی و ترسناکه پیشنهاد میکنم⁦👌🏻⁩💫

کاربر 8875162
۱۴۰۳/۰۶/۰۲

اینکتا دو جلد دومشه؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴۸۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان