دانلود و خرید کتاب روح کورتنی کاربن ترجمه زینب طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب روح

کتاب روح نوشتۀ کورتنی کاربن با ترجمۀ زینب طاهری و ویرایش سپیده پاشایی در انتشارات دلتا به چاپ رسیده است. این کتاب، داستانی کارتونی با رنگ‌آمیزی جذاب برای کودکان و مناسب ردۀ سنی ۵ تا ۱۰ سال است. جو گاردنر، معلم موسیقی مدرسه آرزو دارد روزی نوازندۀ حرفه‌ای شود. وقتی دروتی ویلیامز او را دعوت می‌کند تا در اجرایش نوازندگی کند، جو آن‌قدر خوشحال می‌شود که با حواس‌پرتی داخل فاضلابی سقوط می‌کند و از آنجا به دنیای پیش از تولد می‌رود.

درباره کتاب روح

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که اشتیاق، رؤیاها و علایق شما از کجا می‌آیند؟ چه چیزی تو را می‌سازد. دربارۀ انگیزه‌ها کی و کجا تصمیم گرفته می‌شود؟ کتاب روح، شما را به سفری از خیابان‌های شهر نیویورک به قلمروهای کیهانی می‌برد تا پاسخ مهم‌ترین پرسش‌های زندگی را کشف کنید. کتاب روح، داستان کاتونی و رنگ‌آمیزی شده و مناسب برای ردۀ سنی ۵ تا ۱۰ سال است.

داستان کتاب روح دربارۀ جو گاردنر، معلم موسیقی مدرسه است. او همیشه دلش می‌خواست نوازنده‌ای حرفه‌ای شود. یک روز کرلی بیکر، شاگرد سابق جو به او تلفن کرد و از او خواست تا در اجرای دورتی ویلیامز کورتر پیانو بنوازد. قرار بود در باشگاه معروف جاز هف‌نت اجرا کنند. دروتی از نوازندگی جو خیلی خوشش آمد و از او خواست در اجرای بعدی هم او را همراهی کند. جو به آرزویش داشت نزدیک می‌شد و آن‌قدر خوشحال بود که به هرکس می‌شناخت تلفن کرد و خبر داد. او از فرط خوشحالی آن‌قدر حواس‌پرت شده بود که ناگهان در چاه فاضلابی افتاد و یک‌دفعه خودش را دید که شبیه روح شده است و دارد به طرف نور درخشانی می‌رود. آنجا چند روح نورانی دیگر بودند که ورود او را به دنیای بعد از مرگ اطلاع دادند. جو دلش نمی‌خواست آنجا برود و تقلا کرد که برگردد. ناگهان از آن بالا سقوط کرد. آن‌قدر پایین رفت تا به دنیای قبل از تولد افتاد. جایی که روح‌های دیگر خود را آمادۀ ورود به دنیای روی زمین می‌کردند. جری آنجا مشاور روح‌ها بود و گمان کرد که جو هم راهنما است. آن‌ها باید به روح‌های جدید کمک می‌کردند تا انگیزه‌هایشان را پیدا کنند.

آیا آنجاست که نطفۀ رؤیاها و آرزوهای ما بسته می‌شود؟

خواندن کتاب روح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به والدین علاقه‌مند به خواندن داستان برای بچه‌ها و نیز کودکان دوستدار کتاب‌های رنگارنگ و مصور پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 7808792
۱۴۰۲/۱۱/۰۹

عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان