دانلود و خرید کتاب مهارت های ذهن آگاهی کودکان و نوجوانان دبرا بردیک ترجمه سمیه عابدینی مزرعه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت های ذهن آگاهی کودکان و نوجوانان اثر دبرا بردیک

کتاب مهارت های ذهن آگاهی کودکان و نوجوانان

معرفی کتاب مهارت های ذهن آگاهی کودکان و نوجوانان

کتاب «مهارت های ذهن آگاهی کودکان و نوجوانان» نوشتۀ دبرا بردیک و ترجمۀ سمیه عابدینی مزرعه و لاله شمس یوسفی است و انتشارات نیوند آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مهارت های ذهن آگاهی کودکان و نوجوانان

ذهن‌آگاهی یعنی توجه هدفمند به آنچه در زمان حال رخ می‌دهد. وقتی افراد غرق در افکار خود می‌شوند، در حسرت گذشته و ای‌کاش باشند و یا از آینده تر دارند و به‌طورکلی اما و اگرها زیاد شود؛ یعنی افراد در لحظۀ حال نیستند و دقیقاً نمی‌دانند چه چیزی رخ‌داده است. کودکان و نوجوانان هم مانند بزرگ‌سالان ممکن است این رفتارها را داشته باشند چرا که آن‌ها از رفتار و نحوۀ برخورد بزرگسالان الگوبرداری می‌کنند.

کتاب مهارت‌های ذهن‌آگاهی کودکان و نوجوانان یک کتاب کارآموزشی است که به تمام مهارت‌های موردنیاز ذهن‌آگاهی در زندگی کودکان و نوجوانان می‌پردازد و روان‌شناسان، روانپزشکان، مشاوران، والدین، آموزگاران و افرادی که به‌نوعی با کودکان و نوجوانان و مشکلات رفتاری هیجانی و یادگیری آنان، سروکار دارند، می‌توانند از این کتاب کاربردی استفاده کنند.

کتاب مهارت‌های ذهن‌آگاهی برای کودکان و نوجوانان بیش از ۱۵۰ ابزار، فن، فعالیت و کاربرگ ارائه میدهد که با به کارگیری آن‌ها می‌توان به مراجعین کمک کرد تا ذهن‌آگاهی را تجربه کنند و آن را در زندگی روزمرهشان بهکار برند و از مزایای ثابت شدۀ آن، بهره‌مند شوند. اگرچه آموزش ذهن‌آگاهی به کودکان و نوجوانان با بزرگسالان تفاوت ندارد اما در این این کتاب، فعالیت‌ها بیشتر به شکل بازی و سرگرمی طراحی شده است و به آن‌ها کمک می کند تا مهارت‌های خودآگاهی، خودتنظیمی، سلامت روان و روابط اجتماعیشان را بهبود ببخشند.

کتاب مهارت‌های ذهن‌آگاهی برای کودکان و نوجوانان هر ابزار را توضیح می‌دهد و خوانندگان را قدم‌به‌قدم در فرایند مهارت‌آموزی همراهی می‌کند، درواقع این اثر یک راهکار عملی بسیار مؤثر برای آموزش ذهن‌آگاهی در اختیار خوانندگان می‌گذارد.

خواندن کتاب مهارت های ذهن آگاهی کودکان و نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به روان‌شناسان، روانپزشکان، مشاوران، والدین، آموزگاران و افرادی که به‌نوعی با کودکان و نوجوانان سروکار دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مهارت های ذهن آگاهی کودکان و نوجوانان

«برخی از خانواده‌ها آن‌قدر آشفته‌اند که والدین نمی‌توانند پشتیبانی مطلوب را تأمین کنند. مشکلی نیست. فقط با کودکان کار کنید. بسیاري از مراجع‌های من، مهارت‌های خاص ذهن‌آگاهی را فراگرفته‌اند و بدون هرگونه مشارکت والدین، به نحو درستی از آنها در خانه و مدرسه استفاده می‌کنند. سایرین هم فقط در جلسات، آنها را تمرین می‌کنند، اما خیلی از آنها خودشان به‌تدریج شروع به استفاده از این مهارت‌ها می‌کنند. وقتی‌که صلاح نیست والدین به همراه کودکان در جلسات ذهن‌آگاهی شرکت داشته باشند، نوجوانان را تشویق کنید تا آنچه را فراگرفته‌اند با والدینشان به اشتراک بگذارند. شیوه‌های اخلاقی مناسب را دنبال و از والدین کسب رضایت کنید؛ به‌طوری‌که مشخص است آموزش ذهن‌آگاهی به کودکان، تناقضی با اعتقادات یا باورهای والدین ندارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۳۰۰,۰۰۰
تومان