دانلود رایگان کتاب تفسیر نمونه (جلد بیست و هفتم) ناصر مکارم شیرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تفسیر نمونه (جلد بیست و هفتم) اثر ناصر مکارم شیرازی

کتاب تفسیر نمونه (جلد بیست و هفتم)

معرفی کتاب تفسیر نمونه (جلد بیست و هفتم)

«تفسیر نمونه» یک مجموعه تفسیر قرآن کریم زیر نظر آیة‌اللّه العظمی ناصر مکارم شیرازی است. جلد بیست و هفتم این کتاب به سوره بلد تا سوره ناس از جز سی‌ام قرآن مجید می‌پردازد.

نظرات کاربران

1812
۱۳۹۶/۰۴/۲۳

قیمت دوره چاپیش خیلی گرونه.... فرصت خوبیه عزیزان کاربر بیشتر با تفسیر قرآن آشنا بشن حتما بخونید ویاداشت برداری هم بکنید ببینید بعد از این کار چقدر بیشتر از قرآن و معارفش لذت میبرید و ایمانتون چقدر بیشتر به خداوند متعال

- بیشتر
نازی
۱۳۹۶/۱۱/۰۴

هزینه خرید خود کتابها خیلی بالاست بابت رایگان بودنش ممنونم

محمد
۱۳۹۹/۰۲/۰۵

تفسیر نمونه خیلی کتاب عالی هست و کاملا قابل فهم و روان هست به همه توصیه می کنم از خواندن تفسیر قرآن بهره مند بشن و اطلاعات شون رو نسبت به قرآن تکمیل کنند

کاربر 2193382
۱۳۹۹/۰۶/۰۵

تفسیر بسیار عالی،جامع و مفید هست.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
ارزش غذائی انجير و زيتون! و هر گاه اين دو قسم (تين و زيتون) را بر معنی ابتدائی آنها حمل كنيم، يعنی انجير و زيتون معروف، باز سوگند پر معنائی است، زيرا: «انجير» دارای ارزش غذائی فراوانی است و لقمه‌ای است مُغَذِّی و مُقَوِّی برای هر سن و سال و خالی از پوست و هسته و زوائد. غذاشناسان می‌گويند: «از انجير می‌توان به عنوان قند طبيعی جهت كودكان استفاده نمود، ورزشكاران و آنها كه گرفتار ضعف و پيری‌اند، می‌توانند از انجير برای تغذيه خود استفاده كنند».
mahdi
«نسبت به خويشاوندانی كه به تو ستم كرده و از تو بريده‌اند، باز گرد (و به آنها نيكی كن) و اگر چنين كاری ممكن نشود، گرسنگان را سير و تشنگان را سيراب كن، امر به معروف و نهی از منكر نما، و اگر توانائی بر اين كار نيز نداری (لا اقل) زبان خود را جز از نيكی بازدار».
t.ftm.s
اميرمؤمنان علی عليه‌السلام در آن سخن پرمايه‌اش می‌فرمايد: اعْجَبُوا لِهذَا الإِنْسانِ يَنْظُرُ بِشَحْمٍ، وَ يَتَكَلَّمُ بِلَحْمٍ، وَ يَسْمَعُ بِعَظْمٍ، وَ يَتَنَفَّسُ مِنْ خَرْمٍ!: «شگفتا از اين انسان كه با يك قطعه پيه می‌بيند، با قطعه گوشتی سخن می‌گويد، با استخوانی می‌شنود، و از شكافی نفس می‌كشد»! (و اين كارهای بزرگ حياتی را با اين وسائل كوچك انجام می‌دهد).
~MON¡REH~
در حديث ديگری، از امام باقر عليه‌السلام می‌خوانيم: مَنْ قَرَأَ اِنّا أَنْزَلْناهُ بِجَهْرٍ كانَ كَشاهِرِ سَيْفِهِ فِی سَبِيْلِ اللّهِ، وَ مَنْ قَرَأَها سِرّاً كانَ كَالْمُتَشَحِّطِ بِدَمِهِ فِی سَبِيْلِ اللّهِ: «كسی كه سوره «انا انزلناه» را بلند و آشكار بخواند، مانند كسی است كه در راه خدا شمشير كشيده و جهاد می‌كند، و كسی كه به طور پنهان بخواند، مانند كسی است كه در راه خدا به خون آغشته شده است»
خامنه ای رهبرم💗
قُلْ يا عِبادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلی أَنْفُسِهِمْ لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللّه: «ای كسانی كه نسبت به خود زياده‌روی كرده‌ايد از رحمت خدا نوميد نشويد»
R.R
اميرمؤمنان علی عليه‌السلام در آن سخن پرمايه‌اش می‌فرمايد: اعْجَبُوا لِهذَا الإِنْسانِ يَنْظُرُ بِشَحْمٍ، وَ يَتَكَلَّمُ بِلَحْمٍ، وَ يَسْمَعُ بِعَظْمٍ، وَ يَتَنَفَّسُ مِنْ خَرْمٍ!: «شگفتا از اين انسان كه با يك قطعه پيه می‌بيند، با قطعه گوشتی سخن می‌گويد، با استخوانی می‌شنود، و از شكافی نفس می‌كشد»!
FatemehNMT

حجم

۳۵۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۶۹۰ صفحه

حجم

۳۵۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۶۹۰ صفحه

قیمت:
رایگان