دانلود رایگان کتاب سفر به دنیای فناوری سعیده ساروخانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سفر به دنیای فناوری اثر سعیده ساروخانی

کتاب سفر به دنیای فناوری

انتشارات:عترت نو
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سفر به دنیای فناوری

کتاب سفر به دنیای فناوری نوشتهٔ سعیده ساروخانی و مژگان کمیجانی است. انتشارات عترت نو این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب سفر به دنیای فناوری

کتاب سفر به دنیای فناوری به مفاهیم جدید در زمینهٔ فناوری‌‌های جدید و تکنولوژی اطلاعات می‌پردازد و نمونه‌‌هایی را که روزمره با آن‌‌ها سر و کار داریم بیان می‌کند.

دست‌‌یابی به خدمات و فناوری‌های نوین در سال‌‌های اخیر سبب شده است که از ابزار‌ها و فناوری‌‌های مختلفی برای رفع نیازهای روزمره، انجام سریع‌‌تر کارها و همچنین برای سرگرمی و پرکردن اوقات فراقت خود بهره‌‌مند شویم.

ورود به دنیای فناوری با شتاب فراوانی انجام شده است. از این رو، به طور روزانه شاهد ابتکارات و نوآوری‌‌های جدید در عرصهٔ فناوری و تکنولوژی هستیم. این امر به خودی خود سبب شده است تا افق‌‌های روشنی از زندگی پیشرفته را پیش چشمان خود تصور کنیم. اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، بزرگ داده‌ها و... همگی از جمله‌ای نوآوری‌‌هایی محسوب می‌‌شوند که در این کتاب مفصلاً شرح داده شده است.

خواندن کتاب سفر به دنیای فناوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران دانش رسانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سفر به دنیای فناوری

«موضوع خانه‌‌های خودکار و مکانیزه یا همان خانه‌ های هوشمند حدود 80 سال پیش مطرح شد. با توجه به محدودیت‌هایی که در آن زمان وجود داشت، خانه هوشمند رویایی برای انسان بود. یکی از اهداف مهم خانه‌های هوشمند برقراری کنترل و امنیت و آسایش بیشتر در یک خانه یا حتی یک ساختمان بزرگ است. از مزایای این خانه‌ها می‌توان به بهینه سازی مصرف انرژی، صرفه جویی در زمان و هزینه نگهداری ساختمان و بهبود کیفیت زندگی افراد کم توان در آن‌ها اشاره کرد.

با کمک فناوری اینترنت اشیا در حال حاضر وسایل خانه می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و به ساکنان خانه خدمات هوشمند ارائه دهند. این فناوری با استفاده از برنامه‌های کاربردی وب محور یا موبایل محور می‌تواند دستگاه‌ها و وسایلی را که قابلیت شبکه‌ای شدن و اتصال به اینترنت دارند، تحت نظارت و کنترل بیشتر صاحب خانه درآورد».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
رایگان