دانلود رایگان کتاب استفاده ایمن از فضای مجازی سعیده ساروخانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استفاده ایمن از فضای مجازی اثر سعیده ساروخانی

کتاب استفاده ایمن از فضای مجازی

معرفی کتاب استفاده ایمن از فضای مجازی

کتاب استفاده ایمن از فضای مجازی نوشتهٔ سعیده ساروخانی است. انتشارات پشتیبان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی کارگاه‌های نهضت سواد رسانه‌ای در فضای مجازی (کارگاه پنجم) است.

درباره کتاب استفاده ایمن از فضای مجازی

کتاب استفاده ایمن از فضای مجازی یکی از کتاب‌های آموزشی مجموعهٔ نُه‌گانه‌ٔ نهضت سواد رسانه‌ای در فضای مجازی است که همه‌ٔ نکات موردنیاز برای تأمین امنیت در فضاهای سایبری را به شما می‌آموزد. با خواندن این کتاب می‌توانید هر فعالیتی را که برای حفظ حریم شخصی و ایجاد فضای امن در محیط آنلاین نیاز دارید، انجام دهید و با خیال آسوده حضور فعال و مؤثر داشته باشید.

خواندن کتاب استفاده ایمن از فضای مجازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سواد رسانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب استفاده ایمن از فضای مجازی

«سرویس امنیتی گوگل با نام پلی پروتکت (Google Play Protect) به طور پیش‌فرض تمام اپ‌هایی که وارد فروشگاه گوگل پلی می‌شوند را اسکن می‌کند تا از سالم بودن‌شان اطمینان حاصل کند. اگر مشکلی دیده شد، اپلیکیشن ناسالم در فروشگاه پذیرفته نشده یا به سرعت حذف می‌شود، شبیه اتفاقی که چندی پیش برای اپلیکیشن‌های هاتگرام و تلگرام طلایی افتاد. این سرویس حتی اپ‌هایی که خارج از محیط پلی‌استور نصب شده‌اند را هم اسکن می‌کند و اگر با مورد مشکوکی برخورد کند، شما را از این موضوع آگاه می‌نماید. برای فعال کردن این سرویس گام‌های زیر را اجرا کنید:

روی صفحه برنامه‌های کاربردی گوشی، برنامه google play را با علامت مثلث رنگی کلیک کنید. در صفحه این برنامه تنظیمات را با علامت سه تا خط افقی کلیک کنید. گزینه play protect را از صفحه تنظیمات کلیک کنید. یک روش پیشگیرانه برای آگاهی از وجود برنامه مخرب روی دستگاه، چک کردن میزان دریافت و ارسال داده روی سیستم کاربران است. عموما اپلیکیشن‌های مخربی که با هدف جاسوسی ارائه می‌شوند دائما در پس زمینه گوشی در حال رد و بدل اطلاعات هستند. به همین دلیل مصرف اینترنت بالایی دارند. در حالت عادی میزان دریافت اطلاعات از میزان ارسال اطلاعات غالبا بالاتر است که نرم‌افزارهای مخرب این موازنه را به هم می‌زنند. با کنترل و ردیابی میزان مصرف اینترنت هر اپلیکیشن هم می‌توانید متوجه شوید که آیا اپلیکیشن مورد نظر نقش مخربی در دستگاه دارد یا خیر!

برای این کار اگر انگشت خود را بر روی آیکون موبایل دیتا نگه دارید صفحه DATA USAGE باز خواهد شد. سپس با لمس کردن بخش Mobile Data Usage به صفحه دیگر خواهید رفت که در آن برنامه‌هایی که مصرف بیشتری داشته‌اند به ترتیب از بیشترین به کمترین مرتب شده‌اند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

حجم

۲۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

قیمت:
رایگان