دانلود رایگان کتاب زبلو ببر مهربان کبری قاسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زبلو ببر مهربان

کتاب زبلو ببر مهربان نوشتهٔ کبری قاسمی است. انتشارات عترت نو این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی مجموعه داستان‌های سینا و اسباب بازی‌ها در فضای مجازی است.

درباره کتاب زبلو ببر مهربان

کتاب زبلو ببر مهربان ماجرای پسر بچه‌‌ای را شرح می‌‌دهد که به شدت تحت تأثیر یکی از بازی‌‌های گوشی‌‌اش قرار گرفته است و در خانه پرخاشگری می‌‌کند. سینا هر روز از یکی از بازی‌‌های داخل گوشی‌‌اش تقلید می‌ کند. او مو‌هایش را به هم می‌‌ریزد، صداهای وحشتناکی از خودش درمی‌‌آورد و عروسکش را همه جای خانه پرتاب می‌‌کند. 

خواندن کتاب زبلو ببر مهربان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سواد رسانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زبلو ببر مهربان

«در اتاق را باز کرد، سرش را پایین انداخت و با تمام سرعت به طرف آشپزخانه دوید. یکباره سرش محکم خورد به یک چیز نرم و بزرگ.

آخ دلم... سینا چه کار می‌کنی؟

بابا دلش را با دو دست گرفته بود و میمالید. ادامه داد: «اون چیه به دندون گرفتی؟»

سینا دوباره شروع به دویدن کرد و چیزی از دهانش رها شد و به طرف آشپزخانه به پرواز درآمد. مادر جیغ کشید: «سینا نزدیک بود گلدون رو بشکنی ! چرا خرست رو پرت کردی ؟» سینا روی مبل نشست و گفت: «اه.. تلویزیون رو هدف گرفته بودم. نمی دونم چرا نشونه گیری هام مثل گربه درست در نمیاد ؟» مامان زیر لب گفت: «همه چیزش شده گربه» - بابا پرسید: «این دیگه کیه؟» - مامان گفت: «یه بازی جدیدیه که روی گوشی نصب کرده. دائم مثل اون همه چیز رو با دندون میگیره و پرت می کنه. نیگا کن ، بازم گوش این عروسک بیچاره رو پاره کرده.» بابا گفت: «پس این صداهای وحشتناکی که از تو اتاقش میاد ، صدای این بازی جدیده ؟» مامان گفت: «نصفش صدای ببره نصفش هم صدای گل پسرت. بهتره باهاش حرف بزنی.» بابا خرس رو از مادر گرفت و به طرف سینا رفت. سینا ماشین اسباب بازیش را محکم به دسته ی مبل می کوبید و غرش می کرد. بابا با دست موهای سیخ سیخ سینا را صاف کرد. سینا سرش را از زیر دست بابا بیرون کشید و گفت: «چیکار می کنی بابا ! کلی زحمت کشیدیم تا موهام مثل موهای گربه سیخ شده» و دوباره آنها را بهم ریخت. بابا با صدایی آرام گفت: «گوش عروسکت رو دیدی چطور به دندون کندی؟ دندون مال غذا خوردنه پسرم نه این کار ها...» سینا عروسک را از دست بابا قاپید و گفت: «عیب نداره، مامان بازم می دوزه، مهم اینه که بازم هدف گیریم اشتباه بود».


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

قیمت:
رایگان