دانلود رایگان کتاب سینا و خرگوشک کبری قاسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سینا و خرگوشک

کتاب سینا و خرگوشک نوشتهٔ کبری قاسمی است. انتشارات عترت نو این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی مجموعه داستان‌های سینا و اسباب‌بازی‌ها در فضای مجازی است.

درباره کتاب سینا و خرگوشک

کتاب سینا و خرگوشک مجموعه داستان‌های سینا و اسباب‌بازی‌ها، با تصاویر رنگارنگ و دلنشین ماجرای پسری را به تصویر می‌کشد که بدون اجازه‌ی مادرش، گوشی او را برداشته و با آن بازی می‌کند.

خواندن کتاب سینا و خرگوشک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سینا و خرگوشک

«خرگوشک ، خرگوش کوچولویی بود که دو گوش بلند سفید با یک دماغ کوچولوی صورتی داشت. چشم هایش هم دو مهره ی کوچک سیاه بود. خرگوشک از همه دنیا، انگشت های ظریف سینا رو بیشتر از همه دوست داشت، چون عروسک انگشتی سینا بود. خوب یادش می آمد که آخرین بار، سینا باز هم نمایش روباه حقه باز و خرگوشک ناقلا را با او بازی کرده بود، اما هر چقدر فکر می کرد، به یاد نمی آورد چه اتفاقی افتاد که پشت پرده افتاده بود.

روباه با صدایی بلند و دهان باز خر و پف می کرد. خرگوشک با خودش فکر کرد: « انگار روباه از اینکه اینجا افتاده و دیگه سینا رو نمیبینه واقعا راضیه که همه ش میخوابه و استراحت می کنه.» سر و صدای سینا از آن طرف پرده می آمد که داشت توپ بازی می کرد و مدام داد میزد: گل ... گل. خرگوشک چشم هایش را محکم بست و از ته دل آرزو کرد: «کاش دوباره بازم سینا رو ببینم.»

روباه که از خواب پریده بود، فریاد کشید: آخ! کی بود من رو بیدار کرد؟»

کاربر ۳۰۵۲۵۹۲
۱۴۰۳/۰۴/۲۱

عالی بود:) به جای اینکه نویسنده بنویسه روباه، شکلشو نقاشی کرده بود و اول صفحه گفته بود که این روباهه و شکلشو کشیده بود تا یادمون بمونه. این کتاب برای حافظه هم خوبه.👆

کاربر 8890318
۱۴۰۳/۰۶/۰۹

داستان بسیار عالی و قشنگی بود ✨

کاربر 8777876
۱۴۰۳/۰۵/۰۴

عالیه من که ازش خیلی خوشم اومد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

قیمت:
رایگان